PlayStage.be
08 februari 2012, 05:57:43 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Alone in the Dark  (gelezen 1485 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 29 februari 2008, 14:25:05 pm »

Net de preview op Eurogamer gelezen. Ik was al onder de indruk van de physics demofilmpjes op gametrailers (ge gaat ze zelf moeten zoeken,z it op smallband en zo graag zie'k under ni om een uur te wachten om de links te vinden :P), maar dit artikel heeft me erop gewezen hoe inovatief het allemaal voor het genre kan zijn. Dit is survival horror McGayver: combineer alle voorwerpen in de wereld (alles is oppikbaar) tot zelfgemaakt wapentuig (sticky tape op flesje alcohol, tegen beestje plakken. Zakdoekje rond stuk hout, alcohol erover en lighten, alles is mogelijk), beïnvloed de interactieve wereld zoals je zelf wil, etc etc etc. Nieuw soort puzzles + free roaming omgeving = nieuw soort Horrorgame? Mijn verwachtingen zijn inmiddels vrij hoog. Kans zit er dik in dat deze in mijn collectie komt, alhoewel niet op release prolly (maandje na GTA4, paar dagen voor examens, twee weken voor MGS4)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 01 maart 2008, 19:32:38 pm »

Volg de game ook al geruime tijd, al is het maar omdat het de laatste strohalm voor ATARI kan zijn. Het real-world-rules concept is wel al in andere games toegepast ook. Check de Penumbra-reeks op pc bijvoorbeeld, als je wil zien hoe het survival-genre kan (en moet) evolueren. Desalniettemin kijk ik toch wel uit naar dit spel. 
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: