PlayStage.be
06 februari 2012, 17:04:42 pm
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
PlayStage.be
>
Games
>
Handhelds
(Moderator:
Giel
) > Topic:
Patapon
Pagina's: [
1
]
Print
Auteur
Topic: Patapon (gelezen 2802 keer)
Squall
User
Patapon
«
Gepost op:
17 februari 2008, 15:16:04 pm »
Demo valt nu te downen op store.playstation.com!
Zeker doen want dit is weer een heerlijk aanstekelijk spelletje van de makers van LocoRoco. Deze keer geen wereld kantelen om blobs bloemen te laten vreten, maar legers aanvoeren door ritmische commando's te duwen (en die vooral niet te onderbreken, of je krijgt algauw verwijten naar je kop gesmeten). De demo is nog eenvoudig, maar behoorlijk verslavend en doet veel diepgang vermoeden (je kan je team uitrusten met nieuwe wapens, later waarschijnlijk opstellingen maken etc). En fuck, terwijl je in LocoRoco de neiging had om je PSP mee te kantelen, heb je hier de neiging om constant je PSP mee te bewegen op het ritme
Pata Pata Pata Pon! Pata pata pata Pon! Pon Pon Pata Pon!
Squall
User
Re: Patapon
«
Antwoord #1 Gepost op:
01 maart 2008, 11:54:12 am »
Vandaag verschenen. Ga er vanmiddag om
Squall
User
«
Antwoord #2 Gepost op:
05 maart 2008, 21:02:37 pm »
Ok gasten, must buy. Ook voor de onozelaars die LocoRoco maar niks vonden, want dit is helemaal anders. LocoRoco was oppervlakkig, vooral op behendigheid en speurneustalent gericht, Patapon is diep en tactisch. Het enige wat de twee gemeen hebben is de aanstekelijke muziek, de fijne humor en de grafische stijl.
Ben dus echt hooked. Patapon is moeilijk, straft fouten genadeloos af, stelt je in staat om je eigen leger uit te bouwen en uit te rusten in pure RPG stijl en vraagt strategisch denkwerk in het opstellen van je formaties. Dat je veel moet grinden (hunts doen en eindbazen opnieuw spelen) om voorwerpen te verdienen om nieuwe Patapons te maken stoort niet echt, omdat die missies slechts een paar minuten duren.
Must have voor PSP. Twijfel je toch, huur em eerst (de demo is niet aan te raden, veel te kort, het strategische element zit er totaal niet in)
Indy
User
«
Antwoord #3 Gepost op:
05 maart 2008, 22:26:17 pm »
Ik laat me niet verslijten als onnozelaar door mensen die er niet in slagen om onnozelaar correct neer te pennen. Of om het met een ace-quote te zeggen: Een idioot kan mij niet beledigen, en een intelligent iemand doet het niet. Eentje om te onthouden.
That aside: ik ga Patapon waarschijnlijk wel eens checken, maar ik weiger het spel nu reeds aan te kopen wegens 1) te weinig tijd 2) de dubieuze prijsomzetpolitiek van Sony (20$ wordt 40€)...
Rikimaru
User
«
Antwoord #4 Gepost op:
06 maart 2008, 10:40:55 am »
Gisteren paar winkels afgelopen, niet met de duidelijke vooringenomenheid om Patapon aan te schaffen, maar heb hem nergens tegengekomen... Soit, zal hem ooit nog wel eens halen, ik heb er momenteel toch te weinig tijd voor.
Pagina's: [
1
]
Print
PlayStage.be
>
Games
>
Handhelds
(Moderator:
Giel
) > Topic: