|
Giel
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 08 november 2007, 20:45:30 pm » |
|
Wat zegt gij nu? Filmpje van One gezien op Expert, zag er schitterend uit (behalve de lachwekkende solo, but then, Expert is aan mij en 99% van de GH gamers niet besteed)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 08 november 2007, 21:02:16 pm » |
|
Hij heeft het op de moeilijkheidsgraad eh. But then again is Raining Blood véél erger xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 08 november 2007, 21:09:06 pm » |
|
De nieuwste South Park aflevering gaat trouwens over Guitar Hero, sebiet es bekijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 09 november 2007, 10:55:38 am » |
|
Wat zegt gij nu? Filmpje van One gezien op Expert, zag er schitterend uit (behalve de lachwekkende solo, but then, Expert is aan mij en 99% van de GH gamers niet besteed)
Ik heb het inderdaad over de moeilijkheidsgraad, en niet alleen op expert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 november 2007, 19:16:56 pm » |
|
Ik heb em, ik heb em, ik heb em!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 22 november 2007, 19:55:37 pm » |
|
Ik heb em, ik heb em, ik heb em!!!
Proficiat! Ik niet  Anyway, kom maar eens terug als ge Raining Blood op hard hebt uitgespeeld ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 november 2007, 10:07:04 am » |
|
Ook gekocht voor de PS2, serieuze tone-downed visuals en geen online-component maar een steady frame-rate en kick-ass tracklist. Ik content.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 24 november 2007, 00:11:52 am » |
|
Knights Of Cydonia = best GH song ever
Op Hard bezig, zit nu aan voorlaatste poule. Net als de vorige GHs is er plots een belachelijk grote sprong voorwaarts in moeilijkheid maar met nummers als Before I Forget en Knights is dat snel vergeven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 24 november 2007, 00:28:10 am » |
|
Proficiat! Ik niet  Anyway, kom maar eens terug als ge Raining Blood op hard hebt uitgespeeld ^^ Zijde zot?! Ik heb op Medium al 3 keer moeten proberen om 5 sterren te halen ^^' Enige dat ik deftig kan spelen op Hard is Even Flow, ben nu aan het proberen om Welcome to the Jungle te spelen op Hard. Mijn gitaarskills zijn dus helemaal niet goed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 24 november 2007, 22:25:14 pm » |
|
In de laatste tier nu (op hard), Raining Blood gaat eraan zeg ik u! Nummers daarvoor waren eigenlijk vrij gemakkelijk (tot tier 7 that is). En idd Giel, Knights of Cydonia is zo'n heerlijk nummer om te spelen - zalig double strummen ^^ /edit: ooooh Indy! Haal uw bot slagersmes maar boven! Raining Blood verslaan met 75% notes hit, geen starpower gebruikt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 26 november 2007, 14:18:08 pm » |
|
Brrr, die riff van het QOTSA nummer is wel vrij pittig. Weer zo'n click-nummer me dunkt, eenmaal ge het doorhebt moet dat makkelijk lukken. Voor de rest wordt Before I Forget en het Disturbed nummer ook zwoegen, maar de beloning zal des te groter zijn: nog moeilijkere nummers! En hoe cool is Metalhead niet, met zijn televisiekop is hij hilarisch. Al speel ik meestal met Tom Morello op de Guitar Hero 2 controller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 20 december 2007, 23:24:04 pm » |
|
Net Through The Fire and the Flames kunnen uitspelen op Hard: 79%
Misschien niet superspectaculair, maar ik vind het een prestatie :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 21 december 2007, 23:22:45 pm » |
|
Ik heb het daarnet eens op Expert gespeeld in Practice Mode, gewoon voor de fun. 49 % notes hit en iets meer dan 100.000 punten xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 21 december 2007, 23:42:08 pm » |
|
Ik haal in Practice Mode 63% notes hit. De intro is by far het moeilijkst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 21 december 2007, 23:57:34 pm » |
|
Ik moet eigelijk zeggen dat ik The Devil Went Down To Georgia een leuker liedje vind om te spelen dan TTFAF. En ik probeer nu al een week om de 1000 notes streak achievement te unlocken met One maar die verdomde solo doet me altijd de das om. En goe weten dat ge bij het begin van die solo nog maar ongeveer 70 noten verwijderd zijt van die achievement 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|