PlayStage.be
06 februari 2012, 17:56:47 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6
  Print  
Auteur Topic: Lost  (gelezen 7228 keer)
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #60 Gepost op: 01 maart 2009, 00:38:36 am »

Hele goeie ep! Wel spijtig van Abaddon, maar zijn rol als 'wegwijzer' voor Locke was in zekere zin wel vervuld. Ben was ook weer in zijn element, het ene moment begrijpend en troostend tegen Locke en het volgende TJAKKAA  Grin

Btw, ligt het aan mij, of trekt die Ilana als twee druppels water op Ana Lucia?
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #61 Gepost op: 01 maart 2009, 00:52:18 am »

Twee druppels water is veel gezegd, maar ze lijkt er idd wel redelijk goed op. Sterke aflevering btw Smiley

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #62 Gepost op: 07 maart 2009, 22:54:17 pm »

Aflevering 8 was fantastisch, vond het een van de beste dit seizoen. En Michelle Dessler uit 24 nu ook in Lost, zalig Grin

Hoe cool was dat einde zeg! Op naar volgende episode!
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 19 maart 2009, 16:07:57 pm »

Nieuwe aflevering zat weer goed in mekaar. Ze bouwt voort op de vorige. Hoogtepunten: Jack en Sawyer op 't einde en de persoon die Sayid ontmoet op het einde.

Quote van de dag: Ben tegen Frank wanneer Frank hem zegt dat de mariniers die hij vroeger per helikopter aanbracht jacht maakten op Ben omdat hij gevaarlijk is: "And how did that work out for everybody?"
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #64 Gepost op: 31 maart 2009, 17:31:53 pm »

De tiende episode rond Sayid was heel interessant, en wat een zot einde weeral Grin
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #65 Gepost op: 05 april 2009, 14:28:54 pm »

Aflevering 11 was iets minder, wel een coole discussie tussen Miles en Hurley natuurlijk  Smiley

De honderdste aflevering komt er bijna aan, zal wel een spécialleke zijn!
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #66 Gepost op: 09 april 2009, 18:43:16 pm »

Aflevering 12 was een van de beste afleveringen die ik al gezien heb in dit seizoen.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #67 Gepost op: 18 april 2009, 16:22:07 pm »

Cool dat Miles eindelijk een backstory krijgt in aflevering 13. De overkoepelende verhaallijn is misschien niet vooruitgegaan maar ik vond het toch een goeie aflevering, zal vooral door de Empire Strikes Back verwijzingen zijn zeker  Wink Het mysterie van de 3,2 miljoen uit S4 is bij deze ook opgehelderd!

Binnen twee weken aflevering 100, The Variable! De week erna een aflevering rond Richard! En de week erna seizoensfinale! HIYAAARGH!
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #68 Gepost op: 02 mei 2009, 15:05:25 pm »

The Variable begon nogal gewoontjes maar eindigde gelukkig heel sterk. Ik denk (of althans hoop) niet dat Daniel aan de schotwonde zal overlijden, anders hebben ze daar op het eiland niemand meer die weet wat er nog moet gebeuren...
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #69 Gepost op: 08 mei 2009, 20:58:42 pm »

Aflevering 15 was zot, Lost op z'n best  Smiley

Volgende week de seizoensfinale The Incident
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #70 Gepost op: 09 mei 2009, 01:03:21 am »

Khad wel gehoopt op wa meer achtergrondinfo rond Richard. Maja, alles op zijn tijd he Smiley
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #71 Gepost op: 15 mei 2009, 14:48:06 pm »

pfff, nu is het wachten tot het volgende seizoen...  Sad laatste dubbelaflevering was wel goed. situatie met locke was wel een beetje voorspelbaar imo...
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #72 Gepost op: 15 mei 2009, 14:53:21 pm »

Kvonnet ook een deftig einde. Ik ben ferm benieuwd naar het vervolg.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #73 Gepost op: 17 mei 2009, 15:12:28 pm »

Super seizoensfinale  Grin

Nu 8 maand wachten Cry

Populaire theorie is blijkbaar dat Jacob en die kerel uit beginscène met de Black Rock beiden een soort Egyptische goden zijn die in strijd liggen met elkaar. Jacob wil steeds nieuwe mensen naar het eiland brengen maar die andere ziet dat niet zitten, hij zegt het letterlijk dat het toch steeds op hetzelfde uitdraait (corruptie, moord). Omdat goden elkaar niet kunnen vermoorden moeten ze de hulp van mensen inschakelen, dus heeft die tweede kerel Ben en Locke gemanipuleerd om Jacob te vermoorden. Waarom Jacob juist mensen naar het eiland wil(de) brengen, weet ik niet.

Enfin, we zien wel. Ik heb er na de enorm sterke seizoenen 4 en 5 het volste vertrouwen in voor het laatste seizoen in 2010  Smiley
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #74 Gepost op: 01 december 2009, 20:23:29 pm »

Het is Spaans en het is fake maar fukkit, coole promo voor seizoen 6:

http://www.youtube.com/watch?v=t0Jqxaygbsk

Nog een dikke twee maand!
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6
  Print  

Ga naar: