Spike VGA World premieres op gametrailers:
*)Er komt een sequel op Arkham Asylum

Teaser kondigt niet veel meer aan dan dat deze keer Gotham City onder de voet wordt gelopen door de inmates van Arkham.
*)Komt er ook aan: Star Wars The Force Unleashed II. Eerste deel was zozo, maar was voor Star Wars-fans wel genieten. Teaser toont geen ingame footage en insinueert dat er nu sprake is van morele keuzes tussen de dark en de light side. Zelfde hoofdpersonage btw, dus 't is een beetje raden naar hoe ze dit gaan doen na het einde van deel I (maar de stem van Yoda in de teaser geeft al hints)
*)Eerste footage van Medal of Honor modern warfare me 2 ziet er deftig uit, maar doet me niets. CoD MW all over, maar dan minder interessant.
*)Prince of Persia: The Forgotten Sands gaat terug naar de stijl van de PS2-avonturen. Beetje jammer, want het interessantste van de next gen PoP was de prachtige stijl. Trailer zegt me weinig. Lijkt ook heel hard de film te moeten kunnen vergezellen dus ik vrees er een beetje voor. Maar de fans zullen blij zijn wss...
Voor de rest: Green Day Rockband ding, nieuwe True Crime en nog wat dingen die me niet boeien :P
En op de Amerikaanse PS store staat een demo van Dantes Inferno. Pure God of War kloon, maar in een erg interessante setting en met enorm vlotte en leuke gameplay. Heb zelf nooit meer van God of War gespeeld dan een demo dus dit voelt voor mij 'nieuwer' aan. Misschien haal ik deze wel (naast God of War III, waarvan ik ook de demo eerst wil spelen)