PlayStage.be
22 mei 2012, 14:07:42 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
  Print  
Auteur Topic: Upcoming games  (gelezen 11927 keer)
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #105 Gepost op: 02 september 2009, 17:52:52 pm »

Ja, ik word er eerlijk gezegd ook niet echt wild van... En de camera is verschrikkelijk :p

Nuja, ze hebben nog tijd. World of Warcraft was een jaar voor z'n release immers ook nog een grote ramp.

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #106 Gepost op: 07 oktober 2009, 13:09:07 pm »

Groot was mijn vreugde toen ik gisteren over een Jack the Ripper-game hoorde die zou ontwikkeld worden door de devs achter Dead Space en Dante's Inferno. Ik had het eigenlijk moeten zien aankomen...

The Ripper is namelijk een held (lol whut?), die mensen (mensen? hoeren zijn geen mensen verdomme!) vermoord om goeie mensen van een veel erger lot te redden (lol whut?). Om daarin te slagen heeft hij over-the-top wapens en zal hij massa's demonen moeten vermoorden. (in het Londen van 1896). Last but not least: hij beschikt over krachten om de tijd te doen vertragen.

I died a little inside.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #107 Gepost op: 14 november 2009, 15:37:18 pm »

Veel nieuwe footage van Alan Wake:

http://www.gametrailers.com/game/alan-wake/1608

Gameplay ziet er nog steeds wat stroef uit, maar wat een sfeer!

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #108 Gepost op: 13 december 2009, 12:57:59 pm »

Spike VGA World premieres op gametrailers:

*)Er komt een sequel op Arkham Asylum  Cool Teaser  kondigt niet veel meer aan dan dat deze keer Gotham City onder de voet wordt gelopen door de inmates van Arkham.

*)Komt er ook aan: Star Wars The Force Unleashed II. Eerste deel was zozo, maar was voor Star Wars-fans wel genieten. Teaser toont geen ingame footage en insinueert dat er nu sprake is van morele keuzes tussen de dark en de light side. Zelfde hoofdpersonage btw, dus 't is een beetje raden naar hoe ze dit gaan doen na het einde van deel I (maar de stem van Yoda in de teaser geeft al hints)

*)Eerste footage van Medal of Honor modern warfare me 2 ziet er deftig uit, maar doet me niets. CoD MW all over, maar dan minder interessant.

*)Prince of Persia: The Forgotten Sands gaat terug naar de stijl van de PS2-avonturen. Beetje jammer, want het interessantste van de next gen PoP was de prachtige stijl. Trailer zegt me weinig. Lijkt ook heel hard de film te moeten kunnen vergezellen dus ik vrees er een beetje voor. Maar de fans zullen blij zijn wss...

Voor de rest: Green Day Rockband ding, nieuwe True Crime en nog wat dingen die me niet boeien :P

En op de Amerikaanse PS store staat een demo van Dantes Inferno. Pure God of War kloon, maar in een erg interessante setting en met enorm vlotte en leuke gameplay. Heb zelf nooit meer van God of War gespeeld dan een demo dus dit voelt voor mij 'nieuwer' aan. Misschien haal ik deze wel (naast God of War III, waarvan ik ook de demo eerst wil spelen)

Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #109 Gepost op: 13 december 2009, 14:48:12 pm »

blablaoneonecaresblabla
blablaoneonecaresblabla
blablaoneonecaresblabla
blablaoneonecaresblabla
blablaoneonecaresblabla

Voor de rest: Green Day Rockband ding,

blablaoneonecaresblabla
blablaoneonecaresblabla

Awesome!  Grin
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #110 Gepost op: 18 december 2009, 16:31:18 pm »

Volgende week Vagrant Story op de PSN voor de luttele prijs van 5.99€.

You'd better grab it!
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #111 Gepost op: 25 december 2009, 13:18:58 pm »

Aliens vs. Predator

ziet er sfeervol uit... hopelijk trekt de gameplay op iets!
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #112 Gepost op: 04 februari 2010, 19:23:52 pm »

heeft er iemand de nieuwe Aliens vs Predator demo al uitgetest?
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #113 Gepost op: 04 februari 2010, 21:21:31 pm »

Nowpe. MP only en 't is vooral de singleplayer die me aanspreekt in dat spel. Verspil liever bandbreedte aan BF BC2, want die game heb ik in preorder staan, maar twijfel hard of ik hem ga cancellen of niet

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #114 Gepost op: 26 februari 2010, 22:10:57 pm »

Uit goede bron:

Demon's Souls komt naar Europa, wss al in maart

Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #115 Gepost op: 15 april 2010, 10:48:20 am »

Met enige vertraging gaat Squall nog gelijk krijgen:

USK lists Demon’s Souls for European release by Namco-Bandai (http://www.vg247.com/2010/04/15/usk-lists-demons-souls-for-european-release-by-namco-bandai/#more-90117)

Edit: releasedatum is 25 juni.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #116 Gepost op: 16 april 2010, 09:34:43 am »

Iemand geďnteresseerd in mijn US exemplaar want ik koop dit beestje zo!

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #117 Gepost op: 14 juni 2010, 16:06:35 pm »

Project Natal heet Kinect.

It looks dreadful, really  Undecided

http://video.destructoid.com/#164357
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #118 Gepost op: 23 augustus 2010, 22:08:31 pm »

Zondag Gamescom gedaan. Weinig goodies te pakken gekregen, maar meer gespeeld dan verwacht (vooral de Sony stand had genoeg demopods). Meeste grote titels zaten achter closed doors en een uur aanschuiven (hype + de kindjes buiten houden. 't Is en blijft Duitsland), dus dingen als Call of Duty Black Ops, Fallout New Vegas, Rage, etc heb ik maar geskipped. Wel gespeeld:

-LittleBigPlanet 2

More of the same, maar dat stoort me in dit geval hoegenaamd niet. Niks kunnen gebruiken van nieuwigheden als de grapling hook, dus echt een beeld van hoé vernieuwend het wordt weet ik niet. Sfeer zat alvast dik oké en ik was vanaf de eerste minuut weer helemaal in de game.

-Heroes on the Move

Ik heb een haat-liefde verhouding met bewegingscontrollers. Deze demo, een shooterlevel met clank, ging ook erg onwennig, maar eens ik het wat door had begon de fun. Heel precieze controls met de move en dat de bal meeverkleurt van geel naar oranje naar rood als je gun oververhit geraakt is gewoon een leuke gimmick. Heb trouwens het gevoel dat de move veel minder 'floaty' aanvoelt dan de wii.

-Killzone 3

Dit waren in feite 3 demo's. Een on rails turret gedeelte, een jetpack level en een gewoon shooterlevel. Alledrie waren schitterend. Niks of weinig dat je niet in Killzone 2 zag, maar nu al verdomd mooi afgewerkt, heel vlot qua controls (niet meer zo log, zonder als CoD aan te voelen) en met een uitstekend level design. Topper in wording.

-Enslaved

Verrassing van de show. Even getest en was er meteen weg van. Lijkt heel hard op Uncharted (indrukwekkende scripted events en focus op verhaal enzo), maar dan in een schitterend vormgegeven postapocalyptisch New York met een brede martial arts dude die robots in elkaar mept. Knap, al moeten ze juist de camera iéts meer finetunen.

-MotorStorm Apocalypse

Voelt helemaal Motorstorm, en toch weer niet. Heel scripted, en dat is wat jammer omdat MotorStorm altijd net zo onvoorspelbaar was. Maar de chaos die de scripted events samen met de onvoorspelbare omstandigheden van de race zelf met zich meebrengen is wel erg spannend. De demo crashte aan de helft, dus heb de race niet kunnen finishen, maar had het wel graag gedaan. Eentje die ik in het oog ga houden, maar die misschien wel kan slippen.

-Eén of ander Kineckt Shit spel

Lag. Casual non-gameplay (bierglazen op een toog zetten). Irritante boothbabe die pissed op me werd omdat ik er niet in slaagde iets in het menu te selecteren (omdat ze het, vanop een afstandje, zat te schreeuwen en verkeerd uitlegde.). Nog meer lag. Dit ding is doomed to fail (het enige spel dat goed werkte was Just Dance. En de Kinect komt over 3 maand uit. Harry Potter was enkel schaamrood op de wangen waard)

-Infamous 2

Heb ik maar 5 minuten volgehouden want je moest die spelen vanuit een half rechtopstaand ziekenhuisbed en daar kreeg je na 2 seconden nijpende nekpijn van. Helemaal more of the same. Maar leuk.

Voor de rest vooral kunnen kijken en niet spelen. Maar aangename beurs. Ik haat zulke beurzen normaal gezien, maar deze was best leefbaar qua drukte

Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #119 Gepost op: 07 juni 2011, 20:00:21 pm »

Dit is Nintendo's nieuwe console, de Wii U:

Je zit dus met twee beeldschermen, moest het televisiescherm bezet zijn kan je gewoon verder gamen op de controller.
Of de controller kan dienen als extraatje, inventory bij een Zelda game ofzo.
HD graphics, sterke mature 3rd party support, Nintendo wil iedereen pleasen Wink

Nu is het wachten op meer concrete games!

Hands-on van IGN is al positief:
http://wii.ign.com/articles/117/1173582p1.html
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
  Print  

Ga naar: