|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 04 juni 2008, 23:33:16 pm » |
|
als hij even goed zou worden als de drie vorige delen in de reeks (de twee op PS2 en die op PSP)...
Ik weet het, maar ik zat stiekem toch nog te hopen dat de PS3 versie iets ging worden :P En Indy, Eight Days is eigenlijk maar één keer getoond denk ik en dat was op de E3 beurs in 2006. Zag er wel cool uit, maar alles was toen ook pre-rendered enzo... geen idee of het iets geworden zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 18 juli 2008, 01:51:57 am » |
|
BioWare heeft bevestigd dat de volgende Knights of the Old Republic een MMO wordt. Goodbye, oh social life/career and whatnot  Maar serieus, ik had liever een SP versie gezien. MMO's zijn op zich een fantastisch concept, maar ik ben niet bereid om er weer oneindig veel uren in te steken, noch heb ik zin om op een server te spelen waarvan de helft vd spelers een bende randdebielen zijn (kuch, WoW). Hopelijk voorziet BioWare genoeg content voor casual players, zonder dat je quasi verplicht 3x in de week met je guild moet gaan instancen/raiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 18 juli 2008, 19:49:00 pm » |
|
prepare to see a lot of wookies
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 21 augustus 2008, 10:10:49 am » |
|
"Live gameplay footage was shown, but aside from very quick button-prompt flashes on-screen, it was virtually indistinguishable from a cut-scene, with fast cutting between static cameras."
I sense Fahrenheit-influence.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 augustus 2008, 10:54:56 am » |
|
't Is idd pure Fahrenheit. Ziet er goed uit, maar ik moet bekennen dat ik die button press sequenties in Fahrenheit het minst interessant vond (nogal noodzakelijk kwaad) en het speuren/puzzelen en de dialogen véél interessanter vond. De trailer is nu niet het ZOMFG-moment dat ik verwacht had, maar ik blijf em in het oog houden (staat toch in mijn top 5 most wanted games, al hebben we er nog geen reet van gezien :P)
EDIT: op gamespot de impressions gelezen en toch al weer een pak warmer geworden. Game bouwt voort op Fahrenheit maar gaat een pak verder in die aanpak. Geen game overs bv. ALs Madison (de vrouw uit het filmpje) zou sterven, dan gaat de game gewoon voort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 augustus 2008, 15:16:53 pm » |
|
Nice, dan kan je misschien eindelijk eens echt het verloop vd game bepalen. In Fahrenheit werd dat ook beloofd maar daar heb ik toch niet veel van gemerkt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 augustus 2008, 19:05:21 pm » |
|
Welja, daar spreken de makers nu echt van. Het verhaal ligt enigzins vast, maar de manier waarop er naar het einde toe gewerkt wordt zou bij iedereen anders moeten/kunnen zijn. Ambitieus, dus we'll see. Vrees ook dat het een korte game wordt, maar goed, dat was Fahrenheit ook en ik blijf dat een schitterende game vinden (alleen was de laatste acte gewoon kak)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 21 augustus 2008, 20:35:09 pm » |
|
binnen een klein kwartierke de demo van The Force Unleashed eens proberen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 21 augustus 2008, 20:57:00 pm » |
|
Weet me te zeggen hoe ie is. Ben aan 't twijfelen om em te pre-orderen (krijgt een action figure bij GM)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 21 augustus 2008, 22:00:00 pm » |
|
Valt wel mee... de demo is heel kort. Ik denk dat ik er in 10 minuten doorheen was. Ik kan nog nie echt zeggen of ik de game goe ga vinden. Momenteel vind ik het nogal hack and slash en niet echt speciaal. Een action figure? Heb al een tijdje geleden gepreordered samen met Fallout 3 en Gears Of War 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 22 augustus 2008, 09:13:43 am » |
|
Yup, er komt samen met Force Unleashed een hele merchandising op gang ('t is Star Wars) met action figures uit de game :P Je krijgt er eentje bij de afhaling van je game in Game Mania (een storm trooper)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 22 augustus 2008, 15:55:00 pm » |
|
leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 15 december 2008, 20:31:21 pm » |
|
Brütal Legend Jack Black meets Tim Schafer (Psychonauts, Grim Fandango) meets heavy metal (Rob Halford, Dio en nog iemand bekend die mij momenteel ontsnapt hebben hun medewerking toegezegd) Het is School of Rock zonder Miranda Cosgrove! Trailer ziet er goddelijk uit. http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=19013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|