Meer dan een jaar na de release op 360/pc vind ik dit een erg vreemde keuze. Hoeveel mensen die de game echt wilden spelen (buiten gij, Squall

) hebben het ondertussen nog niet gedaan? Anyway, goed nieuws voor de PS3-only eigenaars, I guess.
Ik hoop nog steeds stiekem dat Duke Nukem Forever een bom van een game wordt. Toegegeven, de kans is klein maar ik blijf er verdomme toch op hopen!
@yw: Ik weet de precieze code ook niet om een youtubefilmpje te laten zien. Ik doe het meestal door de intelligente mensen die het wel kunnen (lees: Giel en DR) te quoten en hun URL te vervangen door het mijne en dan de link gewoon kopiëren. Sneaky, I know.
En dan om toch een bijdrage te leveren tot dit topic: Guitar Hero World Tour. That's like Band World Tour maar dan met Guitar Hero. Oh wacht, ze gaan bas, drum en zang toevoegen aan de gitaar. What. A. Big. Fucking. Joke. Mensen die alsnog geïnteresseerd zouden zijn in een game die op expert alle noten overchart om het toch maar voor de meeste spelers onmogelijk te maken het spel uit te spelen:
http://www.gametrailers.com/game/6785.html. They have Van Halen, though