PlayStage.be
22 mei 2012, 14:00:39 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 18
  Print  
Auteur Topic: Optredens  (gelezen 17802 keer)
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 13 december 2007, 09:55:15 am »

Voor zover ik weet, is het enkel Plant die weigert om nog een uitgebreide tour te doen. Dat zei hij toch in een interview in UNCUT vorige maand. Ja DR, ik lees nu UNCUT Wink

Gisteravond was ik in het Sportpaleis voor Bruce Springsteen & The E Street Band

11/10

Uitgebreid verslag volgt allicht vanavond in mijn blog, Bart Steenhaut van De Morgen vat het alvast uitstekend samen:

Keer op keer als je na een concert van Springsteen de zaal buiten stapt heb je het gevoel dat je net het beste concert van je leven hebt gezien. Daarom moet je hem op z'n minst één keer in je leven gezien hebben. Daarom trekken zijn optredens na veertig jaar meer volk dan ooit tevoren. Daarom, lieve lezers, noemen ook zijn beste vrienden hem The Boss.
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 13 december 2007, 10:05:24 am »

ik heb Metallica live @ werchter 2007 gedownload en vond het bijlange niet zo goed als de laatste 3 bezoeken aan ons land. Ma soit... Ze zijn wel goed.

Heb net tickets besteld voor Werchter Classic in juni...
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 17 december 2007, 20:14:08 pm »

binnenkort eens tickets bestellen voor pinkpop van zodra ik kan. Rage Against The Machine is bevestigd... dus mij gaan ze daar dit jaar ook terug zien!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 17 december 2007, 20:27:50 pm »

Heb tickets gewonnen voor Radio Soulwax-mass in Flanders Expo (nu zaterdag)

Heb nog niemand om mee te gaan (moet vrouw zijn uiteraard) en weet eigenlijk niet of ik er wel zin in heb :P

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 17 december 2007, 21:09:33 pm »

binnenkort eens tickets bestellen voor pinkpop van zodra ik kan. Rage Against The Machine is bevestigd... dus mij gaan ze daar dit jaar ook terug zien!

Metallica komt blijkbaar ook. Hopelijk op Werchter dezelfde headliners.
Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 18 december 2007, 23:20:42 pm »

pieter bijl is heel zware fan van soulwax, wouter. en hij had naast tickets gegrepen. mss kan je hem vragen? of mij natuurlijk, dat is ook een optie  Wink
altijd feest als je met keunemeun naar soulwax bent geweest!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 18 december 2007, 23:25:21 pm »

Probleem is da'k ni zo lang kan blijven, dus da's sowieso al nen bummer :P

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 19 december 2007, 22:24:57 pm »

Citaat
Ancienne Belgique, zondag, 30 mrt 2008, 20:00

Rock 'n roll! VELVET REVOLVER is tot nader order dé Amerikaanse hardrock supergroep par excellence. Bestaat uit 3 ex-Guns N' Roses leden (gitarist Slash, drummer Matt Sorum en bassist Duff McKagan) aangevuld met ex-Stone Temple Pilot zanger Scott Weiland en guitarist Dave Kushner van de 80's punk band Wasted Youth. Met 2 albums op hun aktief ('Contraband' uit 2004 en recent 'Libertad') reizen deze rasechte rockers al enige tijd de wereld rond. Op zondag 30 maart is Brussel aan de beurt.

Woohoo!

Citaat
Zaal Staand , € 42.00 VVK, € 45.00 Kassa

Bugger!

Wat een overdreven prijzen, maar Slash in den AB...
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 20 december 2007, 01:08:37 am »

Velvet Revolver is nie bepaald de moeite om zoveel geld voor neer te tellen... In 2005 waren ze op werchter en vond het maar flauw. Als ze nu ne concerttour gaan doen, dan is de kans groot da ze deze zomer wel op een festival gaan staan...

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 20 december 2007, 12:10:06 pm »

Ik vond ze goed op Werchter en hun nieuwe cd is één van de beste van het jaar (veel beter dan Contraband die ze op RW speelden), dus ik wil ze zeker nog es live zien. Ga allicht samen met mijn broer.
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 20 december 2007, 19:58:06 pm »

Ge gaat mij ook zien op Soulwax zaterdag. Kmoen daar achter den toog helpen van acht uur 's avonds tot zes uur 's morgens. Dus programma dees weekend: zaterdag werken van 07u tot 19u, dan direct nr gent werken van 20u tot 06u en dan direct nr deinze om direct te gaan werken tot 12u om dan mee mijn lief te gaan eten en voor den eerste keer aar familie te ontmoeten. En da álsek vrijaf krijg, anders moek tot 16 u werken. Wa da wil zeggen dak dan 45 uur nonstop heb gewerkt. Yiehaw!
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 21 december 2007, 13:55:48 pm »

Nog twee nieuwe interessante aankondigingen:

Citaat
'Never Too Loud' is de duidelijke albumtitel van onze favoriete Canadese rockband DANKO JONES. Eind februari verschijnt die nieuwe plaat met daarop 11 nieuwe songs die in Los Angeles werden opgenomen met producer Nick Raskulinecz (Foo Fighters, Coheed & Cambria, Marilyn Manson). Het is hun meest diverse album tot nog toe en enkele bekende vrienden kwamen Danko Jones een handje toesteken: John Garcia, bekend van bij Kyuss en Hermano en punkrock legende Pete Stahl (Scream). Naar vanouds verwachten we ons aan een feestelijk riff-o-rama met AC/DC en Kiss als basisingrediënten.

Ancienne Belgique
Zaal Staand , € 18.00 VVK, € 21.00 Kassa
woensdag, 23 april 2008, 20:00

en dan nog Exodus op 15 april 2008 in de Biebob in Vosselaar.

18 euro voor Danko (heb zelfs nog korting met Axion-kaart) is zeer verleidelijk, kans is groot dat ik ga. Exodus is sublieme thrash, nog eens moeten kijken voor prijs en vervoer voor ik beslis.
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 21 december 2007, 14:09:11 pm »

Danko is idd fun gegarandeerd. Zijn muziek vind ik wat middelmatig, maar desalniettemin een frontman om U op te zeggen. Van iemand gesproken die gaat blijven doorgaan tot ie erbij neervalt....
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 18 januari 2008, 19:58:15 pm »

Het voorprogramma van QOTSA is ondertussen ook bekend geraakt: Biffy Clyro. Had liever Millionaire gehad maar BC schijnt nog redelijk goed te zijn. Ik heb er in ieder geval al van gehoord, dus dat valt wel mee.

Op 19 februari ga ik eveneens naar The Smashing Pumpkins in Vorst Nationaal.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 01 februari 2008, 15:37:10 pm »

http://www.stubru.be/node/47633

Rage Against the Machine komt naar België.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 18
  Print  

Ga naar: