PlayStage.be
22 mei 2012, 13:55:25 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 18
  Print  
Auteur Topic: Optredens  (gelezen 17802 keer)
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 22 september 2007, 19:13:04 pm »

Deze ook maar terugzetten

Voorlopig nog maar één optreden gepland voor dit najaar: Porcupine Tree en Anathema op 22 november in den AB. Binnenkort de Arriving Somewhere... dvd van PT es opzetten als voorbereiding.

http://www.last.fm/event/322369
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 28 september 2007, 00:44:04 am »

Eergisteren op de Student Kick-Off in Gent Mintzkov aan het werk gezien, ik was al een hevige fan van de twee singles die de voormalige winnaars van Humo's Rock Rally hadden uitgebracht maar live doen ze daar nog eens een schepje bovenop en tappen ze bovendien uit een heel sterk repertoire waar maar zelden eens een minder nummer de kop opsteekt. Ambiance was er niet echt (veel mensen kwamen gewoon om er te zijn, niet echt voor de muziek, best spijtig) maar ik vond het een heerlijk optreden en heb vandaag onmiddellijk hun album 360° aangeschaft!
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 10 oktober 2007, 10:33:39 am »

Op zaterdag 8 december speelt Apocalyptica in de Ancienne Belgique

http://www.abconcerts.be/concerts/concertinfo.html?l=1&m=3860&c=101689&i=183599.1721122124

€22 in vvk en Axion-leden hebben nog eens 20% korting. Overweeg om te gaan, ik zie nog wel.
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 10 oktober 2007, 19:55:18 pm »

Kheb ze al drie keer gezien, voor mij is het verfrissende er wat af. Maar zeker een aanrader voor mensen die ze nog nooit live gezien hebben. Ik wacht alleszins tot Static-X naar België komt Smiley
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 11 oktober 2007, 11:20:53 am »

Nog niet gezien maar ik vermoed niet dat het een band is die ge echt live moet gezien hebben. Tot nader order ga ik dus niet mee.
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 11 oktober 2007, 11:43:46 am »

Bwa ze brengen wel veel sfeer hoor live, ik vind ze zeker de moeite om eens te gaan bekijken. Probleem is wel dat ze nu veel populairder zijn dan toen ik ze nog ging bekijken, waardoor de prijs nu ook een groot stuk verschilt met die van de goeie ouwe tijd.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 02 november 2007, 14:48:18 pm »

queens of the stone age - 02/03/08 - lotto arena antwerp

Tickets zijn 34 Euro, zou wel es durven gaan
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 02 november 2007, 16:39:53 pm »

Booyah baby! Count me in!

EDIT: Ticket besteld, nu nog wachten op de overschrijving :-)
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 12 november 2007, 12:33:16 pm »

Ticket ondertussen in de bus gekregen.

Gisteren naar Night of the Proms 2007 geweest. Deftig geamuseerd, vooral in het tweede deel waar John Miles een heerlijke hit van Santana uit zijn Gibson SG toverde. Ook de virtuoospianist Liebrecht Vanbeckevoort (u weetwel, de jongeman die zesde werd op de Koningin Elisabethwedstrijd) kon mij bekoren, net zoals de rest van het klassieke gedeelte eigenlijk. Il Novecento speelde meesterlijke stukken uit Pirates of the Caribbean en Schindler's List en special guest The Fiddler of the Devil Robby Lakatos (viool) speelde op de snelste momenten 20 noten per seconde. Dat is veel. En angstaanjagend mooi om te zien. Het moderne luik met vooral veel funk (Chiq en Kid Creole) kon mij minder bekoren, al was het optreden (dat meer weg had van een acte de présence) van Soulsister wel aangenaam. Al bij al een aangename NOTP maar het was nog beter geweest mocht OMD er geweest zijn.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 12 november 2007, 22:11:21 pm »

Doet mij er aan denken dat ik nog ticket voor Soulsister moet kopen, staanplaatsen voor 1 maart zijn helaas al uitverkocht dus het zal een plaats worden voor het extra concert op 7 maart.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 20 november 2007, 22:41:45 pm »

Megadeth - 15 februari 2008 - Hof Ter Lo, Antwerpen

Geen idee hoeveel tickets kosten en of het dan nog examens zijn, maar we weten toch al dat ze komen Wink
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 23 november 2007, 17:11:01 pm »

Gisteren waren we in de AB voor een avondje prog

Anathema was een leuke opener, sympathieke mannen die een goeie band hebben met het publiek. Vond vooral de stemvervormer leuk, was eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets live zag. Sommige instrumentale stukken vond ik wat aan de saaie kant maar over het algemeen een genietbaar optreden. 7/10

Bij Porcupine Tree viel mij vooral het grote verschil tussen hoe ze klinken op cd en hun live sound op. Het zijn echt wel vrij verschillende manieren om de muziek te beleven. Ik ben persoonlijk meer te vinden voor het wat intiemere cd-geluid (zo vond ik één van mijn favoriete PT-nummers Lazarus live niet zó goed overkomen), al moet ik er wel bij zeggen dat nummers als Anesthesize gewoon overdonderend zijn live. Al bij al een hele goeie show met een geslaagde setlist (veel FOABP natuurlijk, maar alle nummers van die cd klinken uitstekend live). Als ze nog eens naar België komen, ben ik er opnieuw bij! 8/10
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 12 december 2007, 10:25:46 am »

The Police is al bevestigd voor Werchter Classic dit jaar, maar helaas valt het festival dit jaar PAL in de examenperiode (6 juni ofzo) Sad in plaats van na Rock Werchter. Ik zal ze dus (weeral) moeten missen  Cry

In other news, Led Zeppelin heeft gisteren in London een (eenmalig?) reünieconcert gegeven. Ik kruis mijn vingers alvast voor een échte reünie en een nieuwe tournee! 
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 12 december 2007, 10:33:23 am »

Waarom zou het geen echte reünie zijn? En ze hebben erop gezinspeeld dat ze nog meer concerten zullen geven (wat nogal lullig is voor de mannen die 200 euro of meer hebben gegeven voor een ticket)

Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 12 december 2007, 21:02:12 pm »

Tiens, ik heb gelezen dat ze het wel degelijk eenmalig zouden houden. Ze zeggen dat Led Zep gestorven is met Bonham.
Pagina's: [1] 2 3 ... 18
  Print  

Ga naar: