PlayStage.be
22 mei 2012, 13:54:13 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 16 17 [18]
  Print  
Auteur Topic: Optredens  (gelezen 17802 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #255 Gepost op: 16 februari 2011, 12:17:24 pm »

Gisteren The National gezien in Vorst

Misschien was het omdat ik half was ingedut tijdens het slaapverwekkende voorprogramma, maar de eerste nummers van het concert misten wat pit. Gaandeweg bleek de groep echter in vorm te komen en liet de frontman zich steeds meer opzuigen door zijn eigen muziek. Het concert eindigde dan ook in een reeks hoogtepunten waarbij Matt Berninger met zichzelf geen blijf weet op het podium en op het scherpste van de snee performde. De bis van vier nummers was de kers op de taart, met een onvervalst kippenvelmoment als sluitstuk: de groep die alle plugs uit de versterkers trekt en het publiek vraagt om uit volle borst mee te zingen.

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #256 Gepost op: 06 juni 2011, 17:03:20 pm »

Prince op 6 juli op het Sint-Pietersplein in Gent, vvk begint woensdag om 9u

Toevallig iemand die woensdag thuis is om tickets voor mij te bestellen? Ik zit opt werk Sad
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #257 Gepost op: 15 juli 2011, 11:36:04 am »

Elbow komt op 5 november naar Vorst Nationaal!
Also: Mark Knopfler en Bob Dylan (!) treden op 19 oktober samen op in het Sportpaleis Smiley
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #258 Gepost op: 06 maart 2012, 23:53:18 pm »

Iemand die een poging gaat doen om tickets voor Radiohead te pakken te krijgen vrijdag?
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #259 Gepost op: 07 maart 2012, 20:22:00 pm »

Ik ga proberen ja Wink

Alsook voor Tenacious D in Amsterdam, er was vandaag al een pre-presale maar daar werd mijn cc niet aanvaard en toen ik opnieuw probeerde met de kaart van mijn pa, was het uitverkocht. FFFUUUUU---

Edit: tickets voor beide shows zijn binnen aww yeahh ^^
Pagina's: 1 ... 16 17 [18]
  Print  

Ga naar: