PlayStage.be
06 februari 2012, 17:22:45 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18
  Print  
Auteur Topic: Optredens  (gelezen 17061 keer)
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #240 Gepost op: 03 maart 2010, 22:02:25 pm »

Megadeth op 8 juni in de AB, tickets zijn 25/20 euro (voor Axion-leden)

Woohoo!
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #241 Gepost op: 05 maart 2010, 10:16:33 am »

Papa Roach, Anthrax en Alice Cooper op 1 augustus op de Lokerse Feesten

Valt net samen met de dag dat Golden Earring en APFS op Suikerrock staan, kzal nog zien naar welke ik ga
Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #242 Gepost op: 05 maart 2010, 20:56:25 pm »

Vet, kwil ook wel gaan! Dat van John Garcia zou ik ook wel willen zien, maar tis wel een stom uur en tis zonder josh homme...Dan ist Kyuss niet voor mij. Smiley
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #243 Gepost op: 07 maart 2010, 13:07:49 pm »

Lokerse Feesten interesseren mij ook wel. Vorig jaar gaan zien naar Black Box Revelation en The Hives en dat is best nog een gezellig stadsfestivalleke.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #244 Gepost op: 07 maart 2010, 18:57:18 pm »

Faith No More op 15 juli op Dour Smiley
Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #245 Gepost op: 08 maart 2010, 20:34:58 pm »

Jaaaarrrrrgjjj! Kiiiiiingdoooooom Kindergaaaaaarrrrteeeen!
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #246 Gepost op: 11 juli 2010, 12:11:36 pm »

Gisteren Werchter Boutique!

Jamie Lidell ****

Keek er al lang naar uit om hem eens live te zien en wat een show! Spijtig dat de twee nummers voor afsluiter Another Day een beetje het tempo uit de set haalden, anders was dit ook vijf sterren.

Mint Condition **

De vreemde eend in de bijt. Vier negers die een soort r&B brachten die totaal niet paste bij de funk van de andere bands. Het publiek reageerde ook nauwelijks, een optreden om snel te vergeten.

Graham Central Station *****

They're... just... too... funky! Geweldig feest ondanks de gietende regen!

Prince ******

[Voeg 10 willekeurige superlatieven in] Beste concert van m'n leven, samen met Bruce Springsteen in 2007. Het mooiste moment was toen Prince tijdens een feestliedje zei "The rain has gone away!". Twee minuten erna begon het terug te gieten en zette hij Purple Rain in. Paarse lichten over het publiek, heel die weide meebrullen: beste concert-moment ooit! Hij heeft 2,5 uur gespeeld, mocht gerust dubbel zo lang geduurd hebben ^^

Op de videoschermen stond "See you soon!" dus hopelijk doet hij volgend jaar een nieuwe tour Smiley
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #247 Gepost op: 23 juli 2010, 21:16:10 pm »

Dinsdag Suikerrock Kick off. Ik ging uiteraard voor The Half Doors, maar heb alle concerten 'uitgezeten'

The Doors ***(*)

Alleen Ray Manzarek en Robbie Krieger waren muzikanten op het podium die uit de originele Doors stamden, maar ze toonden voor mij dat The Doors altijd een groep van 4 straffe muzikanten is geweest ipv 'Jim Morrison and band'. Vooral Krieger liet een paar sterke gitaarkunstjes zien, terwijl Manzarek gewoon altijd zijn goedgeluimde zelf was. Hier en daar merkte je dat de twee (en vooral Manzarek) vooral uit nostalgie hun oude glorie probeerden te doen heropleven, maar als ze dat zo goed blijven doen dan mag dat van mij gerust. Hun ingehuurde zanger kon me minder bekoren. Deed ik de ogen dicht dan hoorde ik een knappe stem die die van Morrison dicht benaderde. Deed ik ze open dan zag ik een rocker die soms wat zielig zijn best deed om Morrison te imiteren, maar zelfs in levende lijve minder presence had dan wat ik van Jim zag op oude livebeelden. Toch, de set zat strak en de nummers blijven te goed om niet meer gespeeld te worden en ik ging niet ontgoocheld naar huis (al had het wat langer mogen duren). Dat vierde sterretje is enkel voor The Doors-fans zoals ik Smiley

John Fogerty ****

Straf spul, strakke set, heerlijke nummers van zowel Creedence, als zijn solowerk als covers. De ambiance zat goed, zijn zang en spel waren quasi foutloos en dit was eigenlijk dé topper van de avond.

ZZ Top ***

Gimmicky. Als meer kun je de Baarden niet meer omschrijven. Leuk om te zien, vooral omdat ze nog steeds goed spelen en leuke nummers hebben, maar echt boeien doet het na verloop van tijd toch niet meer. Veel te lange set, die slechts af en toe opflakkerde door de kleur van een gitaar of een koddig synchroon dansje. Niet slecht, niet spectaculair.

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #248 Gepost op: 02 augustus 2010, 08:20:29 am »

Gisteren terug naar Tienen afgezakt voor Suikerrock

Raymond v/h Groenewoud ***

Ik moet van Raymond op zich weinig weten maar ik vond hem live wel redelijk sterk.

De Kreuners ****

Je weet altijd aan wat je je kan verwachten bij Walter en co, ik kan hier nog altijd heel erg van genieten.

Clouseau ****

Een beetje jammer van de setlist (het leek wel of ze gans die nieuwe cd gingen spelen) maar muzikaal stonden ze, zoals altijd, als een huis. Misschien toch een ticket proberen bemachtigen voor hun Sportpaleis-concerten dit eindejaar, want dan houden ze ermee op voor drie jaar.

Golden Earring ***

Vond ik de minste band van de dag, kon er mijn aandacht moeilijk bijhouden. De twee zangers hadden hun gloriedagen duidelijk ver achter zich liggen en op uitgerekte drum- en bassolo's zat echt niemand te wachten.

The Australian Pink Floyd Show *****

What can I say? Zo dicht bij het origineel dat het scary was. Zelfs de vrouwelijke zang in The Great Gig In The Sky was perfect. Eén van de strakste livebands die ik al aan het werk zag, als je fan bent van PF zou ik zeker gaan kijken als ze nog eens in België passeren!

Vanavond Mötley Crüe op Lokerse!
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #249 Gepost op: 02 augustus 2010, 10:55:59 am »

zaterdag De Kreuners ook gezien op de Fonnefeesten in Lokeren... Altijd ambiance verzekerd.

http://www.youtube.com/watch?v=rKlhAEV9dAI

hier één van de filmkes...

Gisteren Papa Roach op de Lokerse... 4/5 (ook terug te vinden op mijn youtube pagina)

Panic Cell was oké, maar zeker niet meer dan dat. Door de cover van Crazy (Seal) krijgen ze van mij alsnog een 3/5

Anthrax was nie speciaal 1,5/5

Vanavond eveneens Mötley Crüe gaan kijken op de Lokerse... voor de rest van de week is er elke avond wel iets dat ik wil zien: Cranberries, Air, Vaya Con Dios,...
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #250 Gepost op: 28 september 2010, 15:35:53 pm »

Prince op 26 oktober in het Sportpaleis!

Al wie niet gaat, kent niks van muziek!
(of verdient niet genoeg, want de tickets zijn wel heel erg prijzig :p)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #251 Gepost op: 28 september 2010, 17:49:24 pm »

Of heeft geen verrekijker

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #252 Gepost op: 28 september 2010, 19:18:04 pm »

Of zit middenin een deadline.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #253 Gepost op: 10 februari 2011, 01:35:09 am »

Of heeft al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.

Wait, whut?

Primus op 21 juni in de AB, vvk op vrijdag!
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #254 Gepost op: 10 februari 2011, 16:14:54 pm »

En maar 25 euro, kzou mss wel eens durven gaan.
Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18
  Print  

Ga naar: