PlayStage.be
06 februari 2012, 17:08:13 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Welk spel speel je momenteel?  (gelezen 1683 keer)
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 11 december 2007, 15:30:08 pm »

aangezien dit topic nog nie bij pc te vinden was...

ben momenteel Call Of Duty 4 aan't installeren
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 11 december 2007, 16:15:45 pm »

Gohja, er zitten hier niet zoveel pc-gamers, daarmee dat het topic hier nog niet was, I guess. Nu ik ben blij dat er nog een fellow pc-gamer op het forum bij is gekomen.

Momenteel speel ik op pc in willekeurige volgorde: The Witcher, Crysis en de laatste tijd ook redelijk wat UT3 gespeeld (reviewverplichtingen). Ik zou Bioshock nog eens moeten herspelen en zou eveneens Portal en Episode Two ook moeten uitspelen. Call of Duty 4 staat momenteel op de reservelijst bij mij :p
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 11 december 2007, 16:29:04 pm »

Ik ben nu ook niet bepaald een pc gamer hoor. Mijn voorkeur ligt bij de console. Maar af en toe is het wel eens leuk om op de pc te gamen. Helaas is mijn pc niet meer up to date, dus qua framerate en graphics is het momenteel maar triestig gesteld bij een games als CoD4 en UT3...  Sad
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 11 december 2007, 17:52:31 pm »

Dan had je beter gewacht tot ze uitkwamen op console (in het geval van UT3) en CoD4 ook beter voor console gekocht. Tenzij je natuurlijk een mouse + keyboard afficcionado bent en in dat geval ben je toch wel een beetje pc-gamer Wink. Like it or not!
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 11 december 2007, 19:46:46 pm »

shooters zijn idd leuker met muis en keyboard... ik bekijk het zo: hoe meer spellekes ik nie kan spelen en wel bezit, hoe sneller ik mij nieuwe hardware zal aanschaffen  Wink  Cool
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 11 december 2007, 21:07:32 pm »

al bij al valt de framerate nogal mee bij CoD4
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: