PlayStage.be
22 mei 2012, 13:53:24 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: ISP  (gelezen 1565 keer)
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
ISP
« Gepost op: 04 december 2007, 01:19:10 am »

welke Internet Service Provider hebben jullie en waarom?

ik heb Dommel Netconnect. Voor €35.95 per maand heb ik 100GB download en ongelimiteerde upload. Gebruik van newsgroups en tussen 01u en 13u telt download maar voor 50%. Ik heb dus veel moeite om aan mijne limiet te geraken  Wink
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 04 december 2007, 19:13:22 pm »

Telenet man. Kzit veel te vaak over de limiet...
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 04 december 2007, 19:55:50 pm »

Belgacom ADSL, via werk van mijn broer. Limiet sneuvelt hier ook maandelijks zo'n week voor het eind van de maand. Ook al omdat we vaak met 3 pc's simultaan op het net zitten :P

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 05 januari 2008, 23:23:47 pm »

Idem hier ook Belgacom en idem hier veel te vaak over de limiet aangezien 2 laptops en 2 pc's van dezelfde breedbandverbinding zuipen. Een Volume Pack is hier dan ook een maandelijkse aanschaf. Ik ben wel op de uitkijk naar iets anders en hetgeen jij hebt spreekt me wel aan. Hoe gaat dit louter technisch in zijn werk? Ook met een modem, kabel? Of op een andere manier?
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 07 januari 2008, 00:25:04 am »

is gewoon adsl gelijk bij belgacom. ge kunt dus uwe adsl-modem verder gebruiken. op Dommel.com het gewenste abonnement bestellen en zij zorgen ervoor dat uw huidige adsl verbinding wordt afgesloten. dit natuurlijk als ge de minimum contractperiode hebt doorlopen. het pakket da ik momenteel heb heet Netconnect. ge hebt verschillende mailboxen (3 of 5) met elk 5 aliassen. 1000mb webspace, newsgroup login (zonder beperkingen qua limiet, max 8 connecties). gemiddelde snelheid hier ongeveer 390k/s downstream en 56k/s upstream. geen problemen met de verbinding tot nu toe...
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: