PlayStage.be
22 mei 2012, 13:52:10 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Uit de ouwe doos...  (gelezen 2267 keer)
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 03 december 2007, 20:54:25 pm »

zijn er oude games die je nog regelmatig van onder het stof haalt om die glorie van weleer aan uw vingertoppen te voelen?

ik heb dit weekend Carmageddon 2 nog maar eens geinstalleerd. Blijft een leuk tijdverdrijf...
Desertfox
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 03 december 2007, 23:18:45 pm »

Pokémon, maar dan wel Fire Red ma tis nog altijd het zelfde oude spel.
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 05 december 2007, 21:00:49 pm »

nog nie echt heel oud. ma ik ga straks Battlefield 2 nog eens installeren
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 06 december 2007, 21:47:01 pm »

Ik ga Age of Empires eens terug installeren.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 06 december 2007, 23:33:45 pm »

Minstens één keer per jaar gaat MGS nog es in de PlayStation. Herspeel ook vaak es een FF, al is dat tegenwoordig veel minder het geval (minder tijd dan in het middelbaar ^^)

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 11 december 2007, 15:30:27 pm »

Little Big Adventure 2
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 11 december 2007, 16:13:59 pm »

Ik heb naar aanleiding van Fallout 3, Fallout en Fallout 2 nog eens uit de kast gehaald. Heerlijk old-school RPG's met de nadruk op exploren ipv op de actie (ja, ik kijk naar u Bethesda!). Ook klassiekers als Baldur's Gate en Carmageddon worden hier regelmatig herspeeld. En als ik tijd vind (niet dus), dan ga ik net zoals Squall nog eens voor een schitterende FF-ervaring zitten.
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 05 februari 2008, 16:58:19 pm »

vandaag nog eens in mijn cd-rom kast zitten rommelen en heb MDK2 en The 7th Guest geinstalleerd. heerlijk om na al die jaren terug in actie te zien. zeker MDK2. ik verschiet ervan hoe schoon da spel was voor diene tijd.

heb ook nog de allereerste Destruction Derby terug gevonden, maar die heb ik al snel weer verwijderd...
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 10 februari 2008, 00:28:20 am »

Ik ben wanhopig op zoek naar oude LucasArts-adventures met name Grim Fandango en Full Throttle. En ho, The 7th Guest, dat moet zowat het eerste game zijn dat ik in de vorm van een schijfje gespeeld heb, indertijd op die gouwe ouwe CD-I.
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 11 februari 2008, 06:58:39 am »

ik kan u niets garanderen, maar het zou kunnen dat ik full throttle nog ergens heb liggen. Zal eens kijken binnenkort. Dan moogt ge die gerust hebben... Maar ik kan natuurlijk niets garanderen!
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 12 februari 2008, 20:25:11 pm »

ik denk dat Full Throttle bij mijn grote purge actie zat van enkele maanden geleden... blijven zoeken dus.
Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 13 februari 2008, 17:43:10 pm »

Full Throttle: Mijn all time favoriete game :p :p
Kmoet die echt wel een stuk of 10 keer uitgespeeld hebben vroeger. Het  rare was dat het spel niet meer werkte op nieuwere computers. Dus als ik Full Throttle nog eens wou spelen moest ik die oude 66 Mhz weer in elkaar steken...Ah the good old days (pinkt traan weg.)

Nostalgie eveneens: Syndicate, stok oud spelleke van Peter Molyneux, die kerel van Black and White.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 13 februari 2008, 19:42:52 pm »

Full Throttle: Mijn all time favoriete game :p :p
Kmoet die echt wel een stuk of 10 keer uitgespeeld hebben vroeger. Het  rare was dat het spel niet meer werkte op nieuwere computers. Dus als ik Full Throttle nog eens wou spelen moest ik die oude 66 Mhz weer in elkaar steken...Ah the good old days (pinkt traan weg.)

Nostalgie eveneens: Syndicate, stok oud spelleke van Peter Molyneux, die kerel van Black and White.

Met wat emulators kan je de game natuurlijk ook altijd herspelen... Iets wat ik wel vind kunnen voor zo oude games (aangezien ze toch amper compatibel zijn).

Voor de geďnteresseerden: ScummVM

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 13 februari 2008, 22:40:19 pm »

ik ondervind geen enkel probleem als het komt op het spelen van oude games in xp. Gewoon rechtermuisknop op het te starten bestand (bijvoorbeeld 7thguest.exe), compatibiliteitsmodus op windows 95 zetten en spelen maar. Heb nog geen enkel spel gehad dat niet wou starten...
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: