|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Gepost op: 30 november 2007, 15:12:06 pm » |
|
je keek dit jaar uit naar een bepaalde film, maar die film bleek een grote teleurstelling te zijn. niet bepaald wat je verwacht had. welke films zijn dat?
voor mij zijn de eerste twee die ik kan bedenken 1408 en Planet Terror. 1408 omdat hij saai was en Planet Terror omdat ik het allemaal al beu was na een half uur. de fake trailers vond ik veel interessanter...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 november 2007, 15:55:18 pm » |
|
Voorlopig Harry Potter & The Order Of The Phoenix op de eerste plaats. Enorm saai, slechte acteerprestaties (behalve Sirius en bij momenten Sneep), slechte special effects (al had het Ministerie z'n momenten), geen spannende sfeer zoals in het boek. Ik blijf erbij: de slechtste van de vijf films die al uit zijn. Spider-Man 3 voorlopig op de tweede plaats, die had wel coole effects maar schoot op alle andere vlakken te kort. Grote fans van films 1 en 2 maar 3 vond ik zelfs als pure popcornflick niet denderend. En dan van 300 had ik meer verwacht, al ben ik die wel 2x gaan bekijken in de cinema dus van een grote teleurstelling is niet echt sprake.
Pirates 3 moet ik nog zien, deel 2 was een teleurstelling dus ik hoop dat 3 terug beter wordt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 november 2007, 16:19:02 pm » |
|
Bij mij ook Spiderman 3, en Superman Returns. DF die hier komt zeggen dat één van de geniaalste films is, en dan de domper.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 november 2007, 16:29:49 pm » |
|
Spider-man kan ik volgen. Venom suckte big time. Sandman was Wussman. zelfde met New Goblin. Om maar te zwijgen over Raimi's patriotisch gevoel... Harry Potter kon idd beter. Vond ik grotendeels te wijten aan slechte regisseur en veel te korte speelduur (lees als geen magie uit het boek werd op het scherm overgezet... heel flauw). Bij de eerste films door Columbus zat ik constant met open mond naar Hogwarts te gapen... nu niet meer!  Guillermo del Toro werd destijds gevraagd om het derde deel (dacht ik) te filmen, maar weigerde omdat hij het te kiddy vond. Onlangs liet hij weten dat hij de sfeer in de laatste twee films wel interessant begon te vinden... Hint Hint WB. Het zal wel valse hoop van mij zijn... maar ja, ge weet nooit he  Pirates 2 & 3 is een goe voorbeeld hoe een greedy maatschappij een leuke franchise leuk de grond kan inboren met een slecht verhaal en veel te veel speciale effecten... Johnny Depp en Geoffrey Rush kunnen zelfs de boel nie redden. A SHAME!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 november 2007, 16:39:46 pm » |
|
Zonder enige twijfel 300. Fuck wat werd die film saai na een half uurtje. Viel continu in herhaling, veel gemem tussendoor en zelfs een bad guy die geen greintje stoerheid bevatte... Bah, kakfilm van het jaar :P
Voor de rest meer verwacht van Auf Der Anderen Seite, The Simpsons Movie, Death Proof, ... maar slecht waren die films niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 november 2007, 20:14:50 pm » |
|
ale jong planet terror teleurstelling, da vond ik één van de beste van het jaar :p voor mij is dat toch ook wel spider-man 3, veel te hard naar uitgekeken en bleek dan bagger te zijn.
In pirates 3 wask ook eerst teleurgesteld ma die begin ik nu alsmaar beter te vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 november 2007, 20:17:46 pm » |
|
Pirates 3 had ik veel minder goed verwacht. Als guilty pleasure voldeed die perfect. Gewoon goeie popcornflick. Niet zo amusant als de eerste, maar op dezelfde lijn als de tweede
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 november 2007, 21:58:43 pm » |
|
ja. Ik vond Planet Terror heel teleurstellend. Death Proof wasde betere van de double feature. Maar ja, we hebben het hier over persoonlijke meningen... En die verschillen nu eenmaal van persoon tot persoon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 01 december 2007, 11:33:19 am » |
|
Death proof vond ik dan weer enorm saai, was een hele film gepraat en Tarantino die zijn oude glorie probeert te doen herrijzen op z'n eentje terwijl hij er niets van kan. Maar ja, tzijn idd persoonlijke meningen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keunemeun
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 01 december 2007, 13:19:35 pm » |
|
ik had meer verwacht van 'Delirious': een steve buscemi vehikel. Voorts heb ik blijkbaar niet veel van de blockbusters gezien. Ma ze suckten allemaal blijkbaar. Pirates 3, Shrek 3, HP 5, 300, Planet Terror, Deathproof, Superman returns, Spiderman 3,...En te zeggen dat ik die allemaal nog moet checken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 01 december 2007, 13:27:53 pm » |
|
Jah, Shrek 3 was ook een ontgoocheling. Nu ja, heb me er wel mee vermaakt, maar even sterk als de eerste twee episodes was het in de verste verte niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 01 december 2007, 13:28:16 pm » |
|
Pirates 3 suckte absoluut niet... (Dead Man's Chest daarentegen).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 01 december 2007, 13:52:45 pm » |
|
bij de weg... Is Superman Returns gene film van 2006?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 december 2007, 14:28:41 pm » |
|
Die was slecht genoeg om ook in de lijstjes van 2007 nog es vermeld te worden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 01 december 2007, 14:33:35 pm » |
|
bij de weg... Is Superman Returns gene film van 2006?
Ja ma ik em dienen pas vandezomer gezien :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|