PlayStage.be
22 mei 2012, 13:22:53 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Print  
Auteur Topic: Waaraan heb je je vandaag geërgerd?  (gelezen 9615 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #120 Gepost op: 12 december 2008, 14:34:53 pm »

En ongeveer 10% van de top 100 is Clouseau xD (Net van 80 tot 60 ofzo gehoord, passeerde pakweg 3 keer Clouseau ofzo :P)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #121 Gepost op: 12 december 2008, 16:47:20 pm »

Inderdaad, bedroevend...
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #122 Gepost op: 13 december 2008, 15:15:59 pm »

Welk schijtnummer stond erop een? Kmoest de werkvloer dan net verlaten. :P
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #123 Gepost op: 13 december 2008, 15:31:32 pm »

Summer Of 69

Ayo Technology van Milow op 10 en Afscheid Van Een Vriend van Clousea op 2 :')
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #124 Gepost op: 13 december 2008, 18:15:44 pm »

Wel, goed nieuws dan weer dat 'The End' toch es de top 100 gehaald heeft. Verdient minstens een top 20, maar 't is een begin... En Milow op 10 (met een cover xD) slaat alles (en dat Tokio Hotel boven Stairway in de top 5000 staat, en dat Clouseau één van de meest voorkomende artiesten is en ... :P)

Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #125 Gepost op: 14 december 2008, 11:54:16 am »

zeg mannen, ge zult er moeten aan wennen dat 80 procent van de bevolking marginaler is dan uzelve. Das geen signaal om te beginnen zweven, maar gewoon om u niet meer te ergeren wanneer kwaliteit wordt vervangen door commerciële stront. Dat is bij films ook zo é. Waarom brengt nen 'What happens in Vegas' meer op dan alle Fassbinders en Werner Herzogs samen? Ik ben al lang gestopt met het meewarrig hoofdschudden  Smiley
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #126 Gepost op: 14 december 2008, 13:58:10 pm »

zeg mannen, ge zult er moeten aan wennen dat 80 procent van de bevolking marginaler is dan uzelve. Das geen signaal om te beginnen zweven, maar gewoon om u niet meer te ergeren wanneer kwaliteit wordt vervangen door commerciële stront. Dat is bij films ook zo é. Waarom brengt nen 'What happens in Vegas' meer op dan alle Fassbinders en Werner Herzogs samen? Ik ben al lang gestopt met het meewarrig hoofdschudden  Smiley
Waar is diene applaud knop iere gvd?
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #127 Gepost op: 16 december 2008, 15:09:20 pm »

Ik heb hier nog twee Vivaboxes (soort cadeaubons) liggen voor een optreden in de AB. Vroeger kon je daar makkelijk online mee bestellen en kreeg je tickets toegestuurd, nu moet je blijkbaar naar de AB-Ticketshop in Brussel gaan om die om te ruilen. Dan spaart een mens al eens tien euro uit met zo'n box, zijt ge ze sebiet weer kwijt met prijs van treinticket naar Brussel. Fuckdisshit!

En mijne Fifa 09 voor de Wii die ik op 18 november bij Mediadis besteld had, is nog altijd niet in stock Angry
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #128 Gepost op: 20 december 2008, 12:49:53 pm »

Te laat ontdekken dat The Gutter Twins naar België komen en dus hopeloos te laat zijn voor tickets

Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #129 Gepost op: 20 december 2008, 14:55:46 pm »

Ik heb hier nog twee Vivaboxes (soort cadeaubons) liggen voor een optreden in de AB. Vroeger kon je daar makkelijk online mee bestellen en kreeg je tickets toegestuurd, nu moet je blijkbaar naar de AB-Ticketshop in Brussel gaan om die om te ruilen. Dan spaart een mens al eens tien euro uit met zo'n box, zijt ge ze sebiet weer kwijt met prijs van treinticket naar Brussel. Fuckdisshit!

En mijne Fifa 09 voor de Wii die ik op 18 november bij Mediadis besteld had, is nog altijd niet in stock Angry

ooit al gehoord van heer Keun, student te brussel...Smiley
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #130 Gepost op: 20 december 2008, 15:04:29 pm »

Mja, moet gij nu nie speciaal voor mij achter tickets, da zou toch van de gekke zijn! Ik ging misschien zo'n box gebruiken voor concert van Saxon en Iced Earth in februari. Zal es telefoonnummer van AB-Ticketshop proberen en zien of ik zo die box kan ruilen.

On-topic: mijn hdd/dvd-recorder heeft blijkbaar de geest gegeven
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #131 Gepost op: 23 december 2008, 21:08:45 pm »

Freek Braeckman, zit er eindelijk eens een knappe Chinese deerne in de Slimste Mens en dan speelt die jeanet ze eruit. Elke dag dat dienen tap in da programma blijft, is nen dag te veel!
Keunemeun
User

Bekijk profiel
« Antwoord #132 Gepost op: 24 december 2008, 01:22:19 am »

Mja, moet gij nu nie speciaal voor mij achter tickets, da zou toch van de gekke zijn! Ik ging misschien zo'n box gebruiken voor concert van Saxon en Iced Earth in februari. Zal es telefoonnummer van AB-Ticketshop proberen en zien of ik zo die box kan ruilen.

On-topic: mijn hdd/dvd-recorder heeft blijkbaar de geest gegeven

Geen probleem hoor. als ge naar Saxon gaat dan ga ik mee.
Wat sneu van die hdd recorder. laat ons hopen dat hij te herstellen is é!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #133 Gepost op: 24 december 2008, 14:02:21 pm »

Geen probleem hoor. als ge naar Saxon gaat dan ga ik mee.
Wat sneu van die hdd recorder. laat ons hopen dat hij te herstellen is é!

Sneu

NU AL HET WOORD VAN 2009

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #134 Gepost op: 26 december 2008, 23:36:06 pm »

Eten bij familie dat te lang duurde, waardoor ik alweer Neveneffecten heb gemist  Angry

downloaden dan maar
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Print  

Ga naar: