PlayStage.be
22 mei 2012, 13:17:28 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3
  Print  
Auteur Topic: Prison Break seizoen 3 / 4  (gelezen 4113 keer)
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 22 september 2007, 19:09:42 pm »

Deze week is het derde seizoen van start gegaan, de eerste aflevering was zo slecht nog niet. Misschien wat te voorspelbaar maar wel boeiend genoeg en spannend bij momenten. Benieuwd wat het Versailles 1989 V. Madrid briefje betekent Smiley
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 22 september 2007, 19:20:56 pm »

Was niet slecht, maar origineel is het al lang niet meer ondertussen. Wel leuk om te zien hoe Bellick en Mahone zich aan de situatie aanpassen Smiley

Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 24 september 2007, 14:18:10 pm »

Vond het een deftige opener van het derde seizoen. Hopelijk wordt de spanning nog wat opgedreven. Het kan alleszins want de no-rules gevangenis biedt een waaier aan mogelijkheden.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 28 september 2007, 18:20:58 pm »

Tweede aflevering was ook niet slecht, begon nogal saai maar werd dan gelukkig beter. Benieuwd wat Michael en Whistler gaan uitsteken volgende week.
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 29 september 2007, 13:26:31 pm »

Tweede aflevering was ook niet slecht, begon nogal saai maar werd dan gelukkig beter. Benieuwd wat Michael en Whistler gaan uitsteken volgende week.
Waarschijnlijk dolle fratsen gevolgd door een horlepijpken!
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22 maart 2008, 03:57:20 am »

Nog iemand verder gekeken naar S3?

Was gestopt na episode 4 omdat het mij niet meer zo interesseerde, maar nu KA2 (screw you 2BE) is begonnen met S3 uit te zenden ga ik maar weer via torrent verderkijken (ik haat reclames) Cheesy

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 22 maart 2008, 15:28:57 pm »

Ik kijk op 2BE, neem het op op de recorder en begin dan half uur later te kijken zodat ek reclames meteen kan doorspoelen. Blijkbaar wordt het toch nog een goed seizoen, dus ik ben benieuwd  Smiley
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 22 maart 2008, 16:28:34 pm »

Aan welke aflevering zitten ze nu op 2BE? Op internet bennek tot aflevering 2 geraakt.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 22 maart 2008, 17:15:52 pm »

Ze hebben vorige week de eerste twee uitgezonden, morgen 3 en 4.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 22 maart 2008, 17:19:32 pm »

Zit nu aan aflevering zes, maar ik vind dat het toch serieus aansleept. Cliffhanger was wel goed, dus ik verwacht veel van aflevering zeven Smiley

Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 24 maart 2008, 00:25:58 am »

Geniale afleveringen 3 en 4, maar ik kijk wel meer uit naar die van volgende week, afgaande op de preview.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 24 maart 2008, 01:46:48 am »

*aflevering 3 en 4 spoilers***

Vond het ook redelijk goeie afleveringen, had terug het S1-gevoel met Michael die allerlei plannen zit te smeden. Spijtig dat Mahone, Bellick en T-Bag slappe verhaallijnen krijgen toegeschreven want het zijn zalige personages. Hopelijk op dat vlak nog verbetering, en wat meer actie mag ook nog wel. Vond het ook enorm stom dat de actrice die Sara speelt niet meer meedoet in seizoen 3, het telefoongesprek klonk helemaal niet als haar stem en ook het afgezaagde hoofd leek helemaal niet op dat van Sara.

En Lincoln, de domme bruut: kiezen tussen een emo telefoontje of een heet wijf dekken op een bar, ik zou het rap weten!
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 25 maart 2008, 04:40:14 am »

Heb 't gezien tot episode 13 (ep 14 wordt pas in september uitgezonden), en mja, er zitten goede afleveringen bij maar over het algemeen is de kwaliteit serieus gedaald. En ik heb net gelezen dat er officieel een vierde seizoen zou komen -_-

Het had echt moeten stoppen bij het einde van S2, en dan was dit een perfecte serie geweest. Helaas...

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 31 maart 2008, 01:26:20 am »

Vandaag aflevering 5 en 6 op 2BE, waren allebei zeer sterk. Prison Break terug in de stijl van het eerste seizoen met bijna constante spanning en de probleem-oplossingsstructuur die ik zo geweldig vond in S1. Meer van dit!

- We get to that cup...
- ... we get to the man.
- We gotta move
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 06 april 2008, 23:55:09 pm »

Aflevering 7 was ook deftig. Aflevering 8 vond ik maar onnozel, al die ongeloofwaardige plottwists. Wel interessante cliffhanger, benieuwd wat diegene die nog in Sona zitten (someone got out!) nu gaan uitsteken.
Pagina's: [1] 2 3
  Print  

Ga naar: