|
Giel
|
 |
« Gepost op: 20 oktober 2007, 15:02:16 pm » |
|
Ondanks het feit dat ik nog nooit een Rambofilm heb gezien en dat ook niet van plan ben, vind ik dit wel een coole poster. Doet aan de bekende Scarface poster/dvd-cover denken: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 november 2007, 15:22:29 pm » |
|
Sinds 31 oktober draait Planet Earth in de zalen, een filmversie van de 11-delige docuserie. Heb de serie gezien (best series ever) en kan die zeker aanraden voor documentaireliefhebbers, prachtige beelden en veel zeldzame dieren. Of de film even sterk zal zijn weet ik niet (uit 11x 45 minuten een film van anderhalf uur knippen, geen commentaar van sir David Attenborough, nieuwe muziek), De Morgen gaf hem alleszins al vier sterren. Denk wel dat ik volgende week ga kijken, ze tonen hem gelukkig ook in Gent  Dit is de serie waaruit het materiaal komt: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/923038/Planet-Earth-Box-Set/Product.html?cur=257
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 december 2007, 01:23:44 am » |
|
iemand die nog nooit ne Rambo film heeft gezien... we zouden u in een kooi moeten steken en mensen geld doen betalen om naar u te komen kijken...  een attractie op zich. de films waar ik momenteel zwaar naar uitkijk zijn Sweeney Todd, I Am Legend, Hellboy 2, The Dark Knight en believe it or not... Aliens vs Predator - Requiem. In Metropolis Antwerpen hangt er trouwens ne kickass poster van AvP2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 december 2007, 21:46:10 pm » |
|
Ik kijk vooral uit naar:
There Will Be Blood, de nieuwe van Paul Thomas Anderson die volgens de Amerikaanse kritieken een absoluut meesterwerk heeft afgeleverd No Country For Old Men, die al de beste film van de Coen-broertjes wordt genoemd sinds Fargo My Blueberry Nights. Wong Kar Wai... (komt morgen uit) The Golden Compass, gaat dikke tegenvaller worden. Maar boek was fantastisch, dus ik ga wel kijken (ook morgen uit) Indiana Jones 4, tatataaataaaatatataaa, hopelijk net als Die Hard 4 een film die de originelen niet verkloot, nog hopelijker een film die, unlike Die Hard 4, op hetzelfde niveau staat als de originele films Wall-E, naar een Pixar flick kijk ik altijd uit In Bruges, gewoon benieuwd ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 08 december 2007, 23:56:20 pm » |
|
coole Dark Knight poster: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 09 december 2007, 01:20:07 am » |
|
iemand die nog nooit ne Rambo film heeft gezien... we zouden u in een kooi moeten steken en mensen geld doen betalen om naar u te komen kijken...  een attractie op zich. Doe mij ook die kooi maar. Of neen, steek mij bij Giel. Rraaaaaw!  Note for people who think I'm mentally ill: I am suffering from jetlaggishness at the moment, do not attach any worth to my words. Thanks you.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 december 2007, 12:27:41 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 december 2007, 02:17:21 am » |
|
Voor zij het nog niet wisten: THE HOBBIT nieuws!
Op 20 december '07 is bekend gemaakt dat Sam Raimi (Evil Dead trilogie, Spider-Man trilogie, A Simple Plan, The Quick and the Dead) de regie van The Hobbit en diens sequel (i.e. de prequel op de The Lord of the Rings trilogie) zal verzorgen. De sequel op The Hobbit is voorlopig titelloos, maar zal dienen als overgangsfilm en verhaalelementen bevatten uit o.a. "De Silmarillion", "Nagelaten Vertellingen" en "De Kinderen van Húrin". Peter Jackson zal wel producer zijn, waardoor acteurs als Hugo Weaving (Elrond) en Cate Blanchett (Galadriel en voice-over) misschien meer zin hebben om terug mee te doen. Andy Serkis (Gollem) en Ian McKellen (Gandalf) zullen in ieder geval wel al van de partij zijn. Wat Ian Holm (Bilbo) betreft, dat zal waarschijnlijk niet lukken, aangezien Bilbo nog zeer jong is in "De Hobbit" en Ian Holm er ondertussen 76 is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 december 2007, 02:49:50 am » |
|
Hmmz en ik heb onlangs gehoord dat PJ de regie in handen zou nemen?...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 december 2007, 12:27:13 pm » |
|
Nee, executive producer. Sam Raimi, da's kak... Die man maakt goede kleine films en makke grote films, dus ik vrees het ergste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 december 2007, 15:48:46 pm » |
|
Er is voor zover ik weet nog steeds geen officiële statement gemaakt door New Line, dus voorlopig is het pure speculatie van filmwebsites... afwachten dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 december 2007, 17:04:23 pm » |
|
Ik hoop écht dat Jackson het doet. Hij draait nu The Lovely Bones, maar de post prod daarvan kan niet zoveel tijd eisen. Daarenboven staat The Hobbit maar voor 2010, op 2 jaar kan hij zo'n grote film wel flikken (zie King Kong). Soit, hij wou Temeraire draaien (andere fantasyfilm waarin Draken ten tijde van Napoleon zouden meestrijden. Boek was wel ok), afwachten wat ie nu doet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|