PlayStage.be
22 mei 2012, 13:08:42 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: The Orange Box  (gelezen 1797 keer)
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 11 oktober 2007, 11:25:22 am »

Yes, eindelijk een eerste topic in het pc-forum! Ik weet het, het spel komt ook uit op 360 en PS3 maar ik heb het toch maar bij pc gezet.

En wel omdat het spel op Metacritic (http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/halflife2theorangebox) momenteel een gemiddelde score van 98 krijgt. Dit na 11 reviews waaronder prominente sites als Eurogamer, 1UP en GameSpot die het spel allemaal met een 95+ cijfer sierden. In The Orange Box vind je Half-Life 2, Half-Life Episode One,  Half-Life Episode Two, Portal en Team Fortress 2 en dat allemaal voor de gewone retailprijs van een game.

Ik was oorspronkelijk niet van plan om dit pakket onmiddellijk in huis te halen (spel ligt normaal morgen id winkels, maar zal vandaag wel al in Game Mania te vinden zijn) maar nu begin ik toch serieus te twijfelen...
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 11 oktober 2007, 13:09:11 pm »

Ik was oorspronkelijk niet van plan om dit pakket onmiddellijk in huis te halen (spel ligt normaal morgen id winkels, maar zal vandaag wel al in Game Mania te vinden zijn) maar nu begin ik toch serieus te twijfelen...

Vanwaar hebt ge die info? Als ik de releasedata mag geloven is de retail pas volgende week beschikbaar, en deze week enkel via Steam.

If not: hell yeah Cool Kga em morgen meteen halen dan.

Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 11 oktober 2007, 14:27:45 pm »

Ahja, my bad. Ge hebt gelijk in verband met de releasedates.

Nog een week extra om Episode 1 te finishen! Rejoice!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 11 oktober 2007, 21:01:26 pm »

Ik wacht op de PS3 versie die een maandje later komt. Nog geen enkele van de games gespeeld, dus de game is voor mij prolly nóg beter :P

'k weet wel niet of ik em op release haal, aangezien rond die periode ook AC, CoD4 en Ratchet and Clank verschijnen

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: