PlayStage.be
08 februari 2012, 05:22:15 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: GamePower Expo  (gelezen 1002 keer)
Indy
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 08 oktober 2007, 02:16:14 am »

3 november @ Flanders Expo

(Interessante) speelbare titels totnogtoe (enkel Nintendo heeft zijn line-up doorgegeven):

* Super Mario Galaxy
* Resdident Evil Umbrella Chronicles
* The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Meer info: www.gamepowerexpo.be

Nog geen idee of ik ga gaan, maar als ze Guitar Hero 3 (met geluid, als het kan) en/of Rock Band en mss nog wat interessante PS3-titels (Uncharted bv.) kunnen binnendoen, zou ik daar nog wel eens durven naartoe gaan.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 08 oktober 2007, 17:09:27 pm »

Heb me daar vorig jaar nogal staan vervelen. Amper games te spelen of lang aanschuiven (typisch voor dergelijke eventes). Te druk. Ga niet gaan, ook al heb ik prolly weer free tickets via OPM (alhoewel, ze maken GP niet meer en er zijn nog dingetjes waar ik het nog niet over kan hebben)

Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 08 oktober 2007, 18:31:38 pm »

Daar zien ze mij niet meer, de enige games die mij tot daar zouden krijgen (GH3 en Rock Band) zijn door omgevingsgeluid niet speelbaar en GH3 ligt dezelfde maand toch in de winkels.

Wie tickets wil winnen:
http://www.benintendo.be/2007/10/08/wedstrijd-gamepower-expo/
(er staat ook een wedstrijd voor F.A.C.T.S. tickets)
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 08 oktober 2007, 19:41:00 pm »

Heb me daar vorig jaar nogal staan vervelen. Amper games te spelen of lang aanschuiven (typisch voor dergelijke eventes). Te druk. Ga niet gaan, ook al heb ik prolly weer free tickets via OPM (alhoewel, ze maken GP niet meer en er zijn nog dingetjes waar ik het nog niet over kan hebben)

Dat komt omdat ge in de PS3-rij stond!

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 08 oktober 2007, 20:00:09 pm »

Meh, kwou COD3 spelen en ben er alleest ni geraakt omdat de rij in een half uur geen stap vooruit ging. Was bij alles zo. Heb daar enkel PS3 en Wii gespeeld omdat die getimed waren. En PSP omdat ge demo's naar uw eigen PSP kon halen. Voor de rest heb ik nul de botten aangeraakt -_-

Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 10 oktober 2007, 12:48:14 pm »

Denk ook dat ik dit jaar ga passen...
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: