PlayStage.be
06 februari 2012, 17:55:00 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
Auteur Topic: PS3 nieuws  (gelezen 5917 keer)
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 18 juni 2008, 10:49:39 am »

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=153960

Welcome Achievement 2.0! Eerst de motion control van de Wii, nu de Achievements van de 360.

Hi. We are Sony and our job is stealing features. Bend over bitches!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #16 Gepost op: 18 juni 2008, 16:23:47 pm »

beter goed gepikt dan slecht bedacht (en de sixaxis is slecht gepikt, maar soit. in MGS4 heeft het een leuke feature)

Niet dat het mij als offline gamer interesseert :P

(En alsof er van Sony niet gepikt is? Buzzers op 360 bv. En het hele Wiimote concept doet me verschrikkelijk sterk aan de Eye Toy denken, 't zou me niet verbazen dat daar de inspiratie lag ==> games besturen met je lichaam)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 18 juni 2008, 16:35:22 pm »

Als de trophies echt incarnaties van de Achievements worden, dan kan je ook punten scoren door offline games te spelen hé. Ik vind de Achievements een geweldig concept (tenminste als ze goed uitgewerkt zijn door de ontwikkelaars e.g. The Darkness) en ik hou gewoon niet van jatters. Het Wii-mote concept doet mss aan de Eye-Toy denken, ja, maar IS het een eye-toy? Exactly. Ik zou net dezelfde reactie geven mocht Nintendo plots met een Nintendo Eye komen waaronder je PokéMon kaarten tot leven kan laten brengen.

Het zijn net zulke jatpraktijken die een verschraling van de gamemarkt betekenen. Kijk bijvoorbeeld naar de strijd tussen Rock Band en Guitar Hero: World Tour. Activision ript het idee van de drums en de zang gewoon af en geeft er een andere draai aan, in plaats van op een andere manier innovatief te zijn.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 18 juni 2008, 17:12:10 pm »

Je weet niet wat die trophies precies inhouden hé (ik weet niet eens hoe achievements in elkaar zitten). Ik dacht dat je door offline te gamen achievements kon halen en die dan uploaden naar Live om te etaleren hoe goed je was? Die dingen zitten nu soms gewoon in games ook hoor (Uncharted bv) en MGS had het al enigszins in 1998 (bepaalde 'titels' kon je bij je endgame pas krijgen als je bv meer dan 200 alarmen had laten afgaan). I mean, iedereen pikt van iedereen en vervormt het enigszins. altijd zo geweest, zal altijd zo zijn en daardoor verschraalt de gamesmarkt imo niet. Nu valt het mss gewoon meer op omdat er ook meer games verschijnen en er dus sneller links en rechts afgekeken wordt.

En zoals jij het nu beschrijft is de Sixaxis ook geen rip off van de Wiimote, het verschilt nogal grondig imo.

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 20 juni 2008, 19:05:51 pm »

Level 5 zou na White Knight Story aan Dark Cloud 3 beginnen werken. Nice, hopelijk deze keer wat minder repetitieve dungeons... Maar misschien moet ik eerst Rogue Galaxy eens kopen Cheesy

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 20 juni 2008, 22:20:57 pm »

Ze zouden beter eerst eens White Knight Story deftig afwerken en wat meer info lossen vooraleer ze over volgende titels beginnen te spreken...
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 14 juli 2008, 21:07:27 pm »

Final Fantasy XIII op 360, bye exclusivity.

(en ja, gelijktijdige release met PS3)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 14 juli 2008, 21:09:35 pm »

Wel, ik ben er zeker van dat Sony ook een exclusive van 360 zal afnemen. Zoals Banjo-Kazooie 3 of Viva Pinata 2. Oh, wait.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 15 juli 2008, 09:03:02 am »

What a blow for Sony. Maar ergens een logische beslissing van S-E, gezien het grote succes van de reeks in de States. Dat ie niet in Japan op 360 verschijnt maakt voor mij duidelijk dat MS niet met sommen is gaan gooien...

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 17 juli 2008, 10:49:38 am »

Platinumgames vanaf 1 augustus, aan 29,99. Zowat alle grote first party titels van het afgelopen jaar + een tweetal third party games (AC en Sega Tennis dacht ik)

Wss haal ik R&C binnen

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 17 juli 2008, 19:43:40 pm »

Dat ie niet in Japan op 360 verschijnt maakt voor mij duidelijk dat MS niet met sommen is gaan gooien...

Ik weet niet waar je die info haalt, maar in ieder geval, ze is verkeerd. FFXIII zal ook in Japan op Xbox 360 verschijnen.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 17 juli 2008, 20:00:06 pm »

Ik weet niet waar je die info haalt, maar in ieder geval, ze is verkeerd. FFXIII zal ook in Japan op Xbox 360 verschijnen.

Ik weet niet waar je die info haalt, maar in ieder geval, ze is verkeerd. FFXIII zal niet in Japen op Xbox 360 verschijnen

Citaat
Final Fantasy XIII will only be released in Europe on Xbox 360 and not in Japan

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=190056

zie ook zowat elk ander nieuwsbericht over de zaak, of de MS-persconferentie

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 17 juli 2008, 20:11:36 pm »

My bad.

Vind het voor de rest wel een vreemde bedoening.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 17 juli 2008, 20:15:54 pm »

mss heeft Sony 't nog kunnen afblocken voor Japan... Of is de localisatie van de 360 versie de moeite van de kost niet waard. Dunno. Anyway, schone geste van SE zou zijn om Star Ocean 4 eindelijk es te bevestigen voor PS3 :p

Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 17 juli 2008, 22:53:14 pm »

Da's (voorlopig, want tegenwoordig is niks nog zeker) een 360-exclusive. Denk dat een Japanse 360-versie van FF XIII inderdaad de kosten en moeite voor die paar tienduizend Japanse Xbox 360-bezitters niet waard is.
Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  

Ga naar: