|
Indy
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 21 november 2007, 09:27:04 am » |
|
Raining Blood maakt nog steeds gehakt van u!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 25 november 2007, 00:01:15 am » |
|
Call of Duty 4 op Regular, nu bezig op Veteran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 26 november 2007, 11:45:55 am » |
|
Raining Blood maakt nog steeds gehakt van u!
Ik heb dit nooit gezegd. Ook heb ik nooit een zin geformuleerd met de termen "Raining Blood" "Gij" "Uitspelen" en "Mijn Linkerteelbal" Dit terzijde. EDIT: Fwieuuew, gevaar afgewend. Heb net Guitar Hero 3 op Hard uitgespeeld *veegt zweet van voorhoofd*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 26 november 2007, 21:05:40 pm » |
|
EDIT: Fwieuuew, gevaar afgewend. Heb net Guitar Hero 3 op Hard uitgespeeld *veegt zweet van voorhoofd*
Yeah right :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 26 november 2007, 21:44:07 pm » |
|
Pfff, ik wil gerust mijn PS2 en memory card meebrengen om het te bewijzen woensdag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 30 november 2007, 00:49:44 am » |
|
Halo 3 op normal. ben aan't twijfelen of ik heroic wel zou doen want replay value vind ik heel laag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 01 december 2007, 19:08:38 pm » |
|
Assassin's Creed
Haat-liefdeverhouding. De fouten en minpunten zijn niet op één hand te tellen. Hoe deze game door de QA geraakt is (hij crashte bij mij zo'n tien keer op 20 uur spelen) blijft me een raadsel. Daarnaast een paar framerateprobs (die erger zijn als je op HD-resolutie speelt, bij mij was het nooit onspeelbaar), pop-ups en screen tearing (niks ergs dus, en niks dat bv GTA ook niet had). Qua gameplay enorm repetitief. Elke moord wordt voorafgegaan door zes sidequests die in een viertal verschillende disciplines thuishoren, maar geen meer dan 2 minuten werk vergt. Behalve de Informer Assassin's en Flag Chalenges dan, die zijn een stukje leuker maar zijn naar het einde toe moeilijker wegens een overvloed aan soldiers op de straten. Kon Ubi niet een paar lange, unieke missies voor elke moord steken? Toch deed ik voor elke moord alle missies (je moet er maar 2 of 3 doen om verder te kunnen). De game speelt gewoon erg leuk met het vlotte free runnen en de spectaculaire kills in het zwaardvechten (al is het daar ook button bash galore). De steden léven en gewoon een uurtje doelloos rondrennen is al verschrikkelijk leuk om te doen. De hoofdmissies zelf zijn trouwens erg leuk als je ze goed aanpakt. Eerst de omgeving onderzoeken, stilletjes zoveel mogelijk bewakers en schutters uitschakelen en op het juiste moment je move maken. Dusja, ik heb AC énorm graag gespeeld, maar het is moeilijk om al die minpunten te vergeten. 't Is zo'n game die duidelijk boordevol fouten zit, maar op een aantal vlakken zo uitblinkt dat je blijft spelen.
Een 8/10 voor mij en hopelijk een sequel die alle plooien gladstrijkt (het open einde wind er geen doekjes om)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 december 2007, 12:12:45 pm » |
|
Geen 95, then.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 02 december 2007, 18:49:37 pm » |
|
Geen 95, then.
Zeker niet. Al is het best mogelijk dat de review geschreven is op een debugversie waarbij men de reviewer beloofd heeft dat de bugs nog uit de finale versie gehaald zouden worden. Of je je echt gaat storen aan de repetitieve missies is iets persoonlijks. GTA had nu ook niet zo gek veel verschillende soorten missies (rijd naar A, knal er persoon X af en sjees terug naar B was het nogal vaak, met iets meer omkadering) maar omdat er in GTA meer te doen is valt het minder op... Zeker een game die het in zich had om hoog te scoren, maar een beetje te kort schiet als je hem lang speelt. Denk ook dat die score mss 'gekocht' is. In de tekst staan alle minpunten wel (op de bugs na), maar de score lijkt me buiten proportie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 03 december 2007, 20:11:24 pm » |
|
GH3 op medium.. ja ik ben gene voor hard en expert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 08 december 2007, 18:43:33 pm » |
|
Uncharted: Drake's Fortune Na 10 uurtjes komt er een eind aan dit fantastische avontuur. Misschien wat aan de korte kant, maar voor mij hoefde hij niet gerekt te worden. Het tempo zit perfect, er is amper een zwak moment te bekennen en van begin tot eind is dit een tot in de puntjes afgewerkt spel. Angstaanjagend weinig minpunten (mss een gebrek aan eigen ideeën? De Sixaxisgranaten? Simpele puzzles? Niets dat echt stoort), schitterende action/adventure dus, en hopelijk het begin van een reeks. Want hell, met Drake wil ik nog wel wat ruïnes gaan verkennen. Move over Lara  9/10 voor mij. Op dit moment de beste PS3 game in mijn bezit en zeker de beste exclusive...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 08 december 2007, 23:51:27 pm » |
|
Op dit moment de beste PS3 game in mijn bezit en zeker de beste exclusive...
Dat is echt de enige game waarvoor ik momenteel een PS3 wil. Maar goed, ik ga nog even wachten op de MGS4 pack en zal het dan wel erbij kopen (hopelijk tegen dan ook weer dualshock id controllers, niet dat het veel uitmaakt maar bon).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 09 december 2007, 18:28:08 pm » |
|
Als je al een 360 hebt is er voor de rest idd weinig te beleven op PS3, zeker nu Haze en UTIII pas in 2008 verschijnen. Maar als je een PS3 hebt, zeker Uncharted erbij halen, damn die game is goed  (speel em nu opnieuw op de hoogste moeilijkheidsgraagd, miljaar :P)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 12 december 2007, 11:54:09 am » |
|
Gisteren Uncharted nog eens uitgespeeld, deze keer op de hoogste moeilijkheidsgraad (die je pas vrijspeelt nadat je de game op hard hebt klein gekregen). Veel moeilijker ervoer ik het niet, je gaat sneller dood en de vijanden kunnen iets meer kogels verdragen (tenzij je headshots mikt natuurlijk), maar de AI gaat niet slimmer te werk (ze zijn nu al agressief en slim genoeg, zolang je er geen granaat naar gooit :P). Wel 2 uur langer over gedaan (filmpjes niet doorgespoeld wegens te zalig) omdat je voorzichtiger moet spelen. 'k Dacht dat ik bij bepaalde sequenties nooit zo overleven, maar dat viel dus erg goed mee  Nu nog een boel vrij spelen zoals bepaalde schatten vinden en dergelijke, maar dat zal voor later zijn (Half Life² PS3 is eindelijk binnen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 13 december 2007, 18:41:46 pm » |
|
Guitar Hero 3 op Hard (eindelijk!)
De bossbattle tegen Lou wou maar niet lukken (is puur geluk hebben met uw attacks), maar nu ben ik er eindelijk voorbij. Nu kan ik eindelijk es deftig aan Expert beginnen :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|