PlayStage.be
20 mei 2012, 02:18:53 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 25
  Print  
Auteur Topic: Welke Game Heb Je Uitgespeeld?  (gelezen 23162 keer)
Indy
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 01 oktober 2007, 23:58:26 pm »

Wonder boven wonder ben ik het, en niet Riki (waar zit die kerel!?), die deze topic mag openen.

Super Paper Mario

Zoals gezegd superverslavende game die de hoogdagen van Superstar Saga terug naar boven haalt. In het midden valt het spel wel eens stil met enkele minder interessante werelden en enkele lame kunstgrepen in het verhaal. Maar naar het einde toe komt de klasse van de eerste werelden opnieuw bovendrijven. Om het even op de Chief-manier te doen: Super Paper Mario is:

50% Paper Mario
35% Verslavend
10% Lachen met Luigi
5% Melig

Beste Wii-spel totnogtoe imo (al moet ik Twilight Princess eindelijk eens grondig herbeginnen)
Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 02 oktober 2007, 17:42:49 pm »

Riki was niet zo impressed door SPM, zal hem de link naar hier es geven zodat em zelf den uitleg kan geven.
Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 03 oktober 2007, 10:02:59 am »

Die kerel zit op de unief en vond de weg naar het nieuwe forum niet! Bij deze een dankbetuiging aan Indy om de link door te geven Smiley.

Ik was inderdaad niet zo onder de indruk van Super Paper Mario (vorige week uitgespeeld), maar da's vooral omdat ik moeilijk kan leven met die 'Paper Mario' in de titel. Die naam impliceert voor mij een RPG met turn-based gevechten en action commands en platform-elementen, terwijl SPM als een platformer met RPG-elementen aanvoelde. Maar goed, ik heb er mee leren leven dat SPM op zich, los van de associatie met zijn twee sublieme voorgangers, ook een behoorlijk sterk spel en tot nu toe imho de beste Wii-game is (nog geen TP gespeeld, helaas).
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 08 oktober 2007, 13:25:00 pm »

Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer

Lees de review maar id volgende issue van PCGP!
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 11 oktober 2007, 14:32:06 pm »

Stuntman: Ignition

Wel aangenamer spel dan ik had verwacht maar uiteindelijk toch niet van hetzelfde niveau van de échte Stuntman. De spectaculaire Hollywoodontploffingen zijn wel cool in het begin maar gaan na de veertigste scène toch wel tegensteken. De films zelf zijn ook veel minder goed uitgewerkt dan in het origineel, waar bijna elke stunt iets authentieks had. Doch, goed mee geamuseerd. Voor even.
Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 11 oktober 2007, 21:47:04 pm »

Final Fantasy Fables: Chocobo Tales
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:49:59 am »

Half-Life 2: Episode One
younglink
User

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 21 oktober 2007, 17:40:40 pm »

Halo 3 op Normal, nu op Heroic proberen
Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 23 oktober 2007, 21:30:29 pm »

Okami

Geweldige game.
Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 30 oktober 2007, 22:46:15 pm »

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Uitstekende game. Uitstekende sfeer, opvallend veel humor (wss het grappigste spel dat ik al gespeeld heb sinds Mario & Luigi: PiT), originele puzzels, zowel qua moeilijkheidsgraad als lengte behoorlijk voor een handheldgame. Ook een pluim voor het controlesysteem, zo waren wapens als bommen, Bomchu's, boemerang en pijl/boog nog nooit zo makkelijk om te gebruiken als in PH. Grootste minpunten zijn het savesysteem dat niet echt pick-up-and-play vriendelijk is (begin van de tempel = meh) en de Temple of the Ocean King, een tempel die je meerdere keren zal moeten doorlopen, krak dezelfde puzzels oplossen is gewoon een slecht idee. Voor de rest niks op aan te merken, wat mij betreft zeker één van de beste DS-games dit jaar en de Zelda-game waar ik het meest van genoten heb sinds Majora's Mask.

8/10 (een 9 zonder die dekselse TotOK - al was de laatste run daar wel heerlijk voldoening gevend  Cool)
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 01 november 2007, 18:49:56 pm »

Escape From Paradise City en Fate By Numbers.

Deze laatste is trouwens gratis te downloaden van www.fatebynumbers.com, zeker doen! As usual, de bevindingen id volgende PCGP!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 09 november 2007, 21:42:54 pm »

Call of Duty 4: Modern Warfare

Lang geleden dat ik nog zo verslaafd was aan een game. Ik schat zo'n 10 a 11 uur over de singleplayer gedaan te hebben op hardened. Ga nu de unlockte arcademode doorlopen + zoeken naar alle enemy intel voor de cheats... Topspel pur sang btw, al is het laatste level niet het sterkste (na de credits krijg je trouwens een leuk bonusleveltje Cheesy)

Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 09 november 2007, 22:59:38 pm »

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Sluit mij grotendeels aan bij Giel: controls met de stylus werken heerlijk en de puzzels zijn er bijzonder goed op afgestemd. Frisse presentatie, niet erg lang maar ook niet te kort en qua moeilijkheidsgraad neigt hij misschien iets te veel naar de eenvoudige kant, maar anders erger ik mij toch maar aan een handvol onoplosbare raadsels ^^. Temple of the Ocean King is qua concept een geweldig idee, maar het feit dat ge iedere keer dezelfde puzzels weer opnieuw moet doen, verbrot het grotendeels. Kleine vlek op het voor de rest zeer aangenaam Zelda-avontuur.
Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 17 november 2007, 20:39:37 pm »

Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Eerste echte top PS3-exclusive, maar niet de klassieker waar sommigen hem voor aanzien.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 18 november 2007, 14:52:55 pm »

Indy, zet uw noten maar al op sterk water want kheb zonet The Trooper, Laid to Rest & Psychobilly Freakout op Expert uitgespeeld Cool

/edit: voeg daar maar Rock This Town & YYZ aan toe :p

Pagina's: [1] 2 3 ... 25
  Print  

Ga naar: