|
Giel
|
 |
« Gepost op: 01 oktober 2007, 19:56:15 pm » |
|
www.filmfestival.beIk zou wel Blade Runner en Alien op groot scherm willen zien, tickets zijn wel nogal duur (7 Euro). Damn you filmstudenten met ulder gratis paskes, spugen doe ik op u, spugen! /spuugt Crap, op mijn eigen broek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 01 oktober 2007, 20:28:34 pm » |
|
Films die ik wil zien: Sicko This is England Blade Runner (nog nooit gezien  ) Delirious Sleuth Niet bijster veel dus. If anyone wants to join 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 01 oktober 2007, 20:32:48 pm » |
|
Ga zeker naar Blade Runner. Voor de rest beperk ik me prolly tot de voorstellingen die ik met de accreditatie kan meepikke (Blade Runner zit daar niet bij). Lessenrooster zit vrij vol, dus 't zal minder zijn dan verleden jaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 01 oktober 2007, 21:09:28 pm » |
|
Is dat nu die final cut van Blade Runner? Anyway, kwil em sowieso wel eens op groot scherm zien. Superfilm...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 01 oktober 2007, 22:21:40 pm » |
|
Stel dan voor dat we samen naar BR gaan?
13/10 om 20:00 in Kinepolis 08
14/10 om 22:30 in Kinepolis 02
Zaal 2 is groter als ik me niet vergis, maar ambetanter uur om nog naar huis te geraken. Ik zou liefst de 13e gaan, maar denk niet dat die dag voor iedereen past (DR, Trancefusion?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 01 oktober 2007, 22:28:29 pm » |
|
Beiden komen mij eigenlijk vrij slecht uit :P Maar als ik uit die twee moet kiezen, idd 13e. 14e is all about getting drunk as hell.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 01 oktober 2007, 23:16:02 pm » |
|
Ik ga sowieso de 13de
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 02 oktober 2007, 00:02:47 am » |
|
Ik had in de mate van het mogelijke enkele muziekdocu's meegepikt (liefst die over Joe Strummer en Pete Doherty). Blade Runner staat echter ook al een hele tijd op mijn must-see lijstje maar ik weet nog niet of ik op zaterdag mee kan, ik zou in principe moeten werken om de schulden die ik de volgende dag op FACTS ga maken, gedeeltelijk te dekken. Maar misschien neemt mijn luie en geldverbrassende ego het nog van mij over, dan ben ik dus ook van de partij. To be continued, maw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 02 oktober 2007, 21:58:55 pm » |
|
Alé, ticket besteld voor 13/10, nu wachten tot ze de overschrijving opsturen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 03 oktober 2007, 00:07:33 am » |
|
*luie en geldverbrassende ego komt bovendrijven* Count me in 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 03 oktober 2007, 18:06:31 pm » |
|
Is die korting voor -26 jarigen geldig voor iedereen of moet je daar een speciale kaart voor hebben (cfr. Kinepolis Student Card) ofzo?
EDIT: Voor de mensen die naar FACTS gaan, ik zou anders voorstellen dat op dezelfde dag te doen? Om 12 à 13 uur naar FACTS vertrekken, ons dan nog wat moed indrinken in De Brouwzaele of den boot (en eventueel ook iets eten) en daarna naar de film? Opmerkingen zijn zeker welkom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|