|
Squall
|
 |
« Antwoord #435 Gepost op: 24 augustus 2010, 18:51:39 pm » |
|
+ The African Queen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #436 Gepost op: 26 augustus 2010, 19:20:33 pm » |
|
+ The Road (bluray)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #437 Gepost op: 09 september 2010, 15:09:39 pm » |
|
2 Toy Story figures... die van Woody en Jessie. Zo heeft Buzz ook wa volk rond hem dat hij kent... want ik denk da Dutch (Predator) serieus op zijn systeem begon te werken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #439 Gepost op: 10 september 2010, 17:54:38 pm » |
|
2 Toy Story figures... die van Woody en Jessie. Zo heeft Buzz ook wa volk rond hem dat hij kent... want ik denk da Dutch (Predator) serieus op zijn systeem begon te werken  Zijn dat de poppen zoals je ze in de film ziet? (Woody met trekkoord en stoffen kleren) of action figures? Mijn vingers jeuken om zo'n Woody te kopen, maar ik moet dringend op mijn uitgaven beginnen letten :P + Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (via humo)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #440 Gepost op: 11 september 2010, 09:30:15 am » |
|
Het is de pop zoals ge ze ziet in de film. Stoffen kleren, rubberen hoed, trekkoord (dit is echter wel een electronische switch ipv een echt werkend mechanisch treksysteem... dit stoort echter niet, woody praat en das het belangrijkste), andy op zijn voetzool geschreven. Hij is heel schoon afgewerkt. Is uit dezelfde reeks als de pratende buzz lightyear met "working" laser en popout wings... de jessie pop is van een andere reeks. Ze is iets kleiner, maa doordat ze allebei moeten neerzitten (stoffen armen en benen) stoort dit niet... Woody was ongeveer €30 n jessie iets minder dan €20 in dreamland.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #441 Gepost op: 11 september 2010, 20:49:47 pm » |
|
30? sjeus? De laatste keer dat ik er was (in Gent) was't 50 en dat was me nét iets te veel. Soit, een dezer eens gaan kijken dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keunemeun
|
 |
« Antwoord #442 Gepost op: 17 september 2010, 14:14:03 pm » |
|
Hey, Kenny: die poppen van predator en terminator zijn gestoord sjiek! Hoeveel kosten die? En kan je die in elke pose zetten dat je wil? Der is nen canadees die met zulke poppen stop motion filmkes maakt: Patrick Boivin. http://www.youtube.com/watch?v=Ywu1DeqXTg4&feature=channel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #443 Gepost op: 18 september 2010, 10:25:59 am » |
|
Zalig da filmke... Sommige zijn volledig posable. Dan hebt ge wel die zichtbare gewrichten zoals ge kunt zien bij da Bruce Lee poppeke.
De predator figurines die ik heb zijn gedeeltelijk beweegbaar. De grote gewrichten werken: schouder, elleboog, knie, heup, nek. Polsen zijn beperkt beweegbaar aangezien de handen verwisselbaar zijn... Bij de predator zit er een set handen bij om diene ruggegraat in de lucht te steken en een set handen met gestrekte vingers. Bij Dutch is dit hetzelfde. Een set voor de wapens en een set om zijn sigaar vast te houden... ;-)
Vandaag ga ik mij de T-800 versie van Arnold gaan halen. Deze is wel volledig beweegbaar.
Gemiddeld kosten deze tussen de €130 en de €200. Afhankelijk van de beschikbaarheid en afwerking. De "goedkoopste" die ik heb is Dutch, gevolgd door de Predator en dan de T-800. Er staat ook nog een gelijkaardige Joker (Heath Ledger) op mij te wachten. Deze gaat weg voor €90 omdat deze raar genoeg slecht verkoopt. Zelfde met de Iron Man figurines... Deze zijn helemaal niet populair, dus deze kan je, mits een beetje zoekwerk, vinden tussen €100 en €130...
Momenteel staat Iron Man en Batman (The Dark Knight-editie) nog op mijn verlanglijstje. Misschien ook nog Edward Scissorhands, maar deze wil ik eerst van dichtbij zien...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #444 Gepost op: 18 september 2010, 18:36:56 pm » |
|
Over welke Joker gaat het en waar koopt ge die aan die prijs? Ik heb ook ene op het oog maar valt nogal duur uit, die 90 euro is nog cava
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #445 Gepost op: 19 september 2010, 15:12:46 pm » |
|
Het gaat om de eerste generatie joker van hot toys. Heb hem uiteindelijk mogen hebben voor €65. De tweede generatie had beter gedetailleerde kleren en beweegbare ogen! Mega cool. De normale prijs van de hot toys zal meestal tussen €150 en €200 schommelen. Het is en blijft een gelimiteerde collectors item. Met mijn joker heb ik gewoon veel geluk gehad dat ik hem aan die prijs heb kunnen kopen. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik er de laatste maanden al 3 figurines heb gekocht. Heb trouwens ook een Batman besteld en een Iron Man mark III.
Ik heb me ook een replica laten opzij leggen van Freddy's handschoen... ^_^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keunemeun
|
 |
« Antwoord #446 Gepost op: 19 september 2010, 15:26:28 pm » |
|
Ik zou graag die iron man en die t 800 hebben. Waar heb jij die gekocht? Op deze site kosten die figuurkes gemiddeld 150 dollar. Dus ongeveer 115 euro. http://www.sideshowtoy.com/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #447 Gepost op: 19 september 2010, 19:29:10 pm » |
|
In welke winkel haalt gij die?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #448 Gepost op: 20 september 2010, 12:56:52 pm » |
|
Ik zou graag die iron man en die t 800 hebben. Waar heb jij die gekocht? Op deze site kosten die figuurkes gemiddeld 150 dollar. Dus ongeveer 115 euro. http://www.sideshowtoy.com/ik haal die bij Hermelijn in aalst. kleine comicstore. ge kunt het proberen via de site. maar hou er rekening mee dat ge nog verzendingskosten en douanekosten zult moeten bij betalen... het zijn geen kleine dozen, dus verzending moet ge ook al redelijk duur rekenen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|