PlayStage.be
20 mei 2012, 01:44:29 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36
  Print  
Auteur Topic: Uw filmcollectie  (gelezen 25642 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #45 Gepost op: 05 december 2007, 20:00:16 pm »

- 8 Femmes
- Sous le Sable

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 07 december 2007, 15:08:32 pm »

The Punisher steelbox edition
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #47 Gepost op: 12 december 2007, 18:53:08 pm »

+ Ratatouille
+ Dagen Zonder Lief

Desertfox
User

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 15 december 2007, 18:42:29 pm »

transformers 2disc steelbox
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 17 december 2007, 01:17:57 am »

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 17 december 2007, 13:22:54 pm »

kerstman kwam wa vroeger dit jaar... alé, kheb mij zelf een cadeauke gedaan. in Droomland lag er een HD-DVD drive voor X360 voor €119 dus heb mij da gekocht.

+          

en besteld op amazon.co.uk

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #51 Gepost op: 17 december 2007, 19:45:40 pm »

+ Extras Seizoen 2

Desertfox
User

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 17 december 2007, 21:08:09 pm »

kerstman kwam wa vroeger dit jaar... alé, kheb mij zelf een cadeauke gedaan. in Droomland lag er een HD-DVD drive voor X360 voor €119 dus heb mij da gekocht.

Ik ga van de vakantie toch bij u is komen zien of die hd dvd het zo waard is ze, want kgeloof er geen bal van!

Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #53 Gepost op: 17 december 2007, 21:08:28 pm »

+ Extras Seizoen 2

Ricky Gervais! Ze zenden het eerste seizoen dinsdagavond op Canvas uit, geweldige serie Smiley
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #54 Gepost op: 17 december 2007, 21:39:17 pm »

Heb al de helft van het seizoen achter de kiezen. Vind het iets minder dan het eerste (more of the same vooral), maar het heeft uiteraard strijkgaanmomenten te over. Het nummer van David Bowie ^^

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 17 december 2007, 22:26:57 pm »

Ik ga van de vakantie toch bij u is komen zien of die hd dvd het zo waard is ze, want kgeloof er geen bal van!

be my guest. breng uwe dvd van transformers voor alle zekerheid mee. om te vergelijken.

hier een klein DVD vs HD vergelijkje voor u...
Desertfox
User

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 18 december 2007, 22:00:39 pm »

kheb dit wel gevonden: http://www.cornbread.org/FOTRCompare/index.html
en das pretty impressive.. alleen wilk et toch is met mijn eigen ogen zien.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #57 Gepost op: 18 december 2007, 23:24:49 pm »

Moet ge wel een HD-tv hebben, of ge ziet er just geen reet van :P

En kvind die sprong toch kleiner dan tussen VHS en DVD. Van analoog naar digitaal, nieuwe mogelijkheden. Hier is't gewoon extra scherpte en meer detail...

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #58 Gepost op: 19 december 2007, 15:06:57 pm »

kheb dit wel gevonden: http://www.cornbread.org/FOTRCompare/index.html
en das pretty impressive.. alleen wilk et toch is met mijn eigen ogen zien.

da was idd de site die ik bedoelde. raar da ik de url er nie bij gezet heb. meh, nevermind.

Moet ge wel een HD-tv hebben, of ge ziet er just geen reet van :P

En kvind die sprong toch kleiner dan tussen VHS en DVD. Van analoog naar digitaal, nieuwe mogelijkheden. Hier is't gewoon extra scherpte en meer detail...

het is natuurlijk zo belangrijk als ge het zelf maakt. ik vind het wel belangrijk die HD-ready toestanden. het vershil tussen HD-ready (720p) en FullHD (1080p) vind ik te klein om enkele honderden euro's meer uit te geven voor een FullHD tv. meerdere tests hebben al laten zien dat 1080p enkel tot zijn recht komt op een scherm van 70" of meer. dit wil al zeggen dat ge een heel groot budget moet hebben. op kleinere schermen moet ge heel dicht bij de tv zitten om nog maar een vershil te zien tussen HD-ready en FullHD. heb gisterenmiddag naar Fantastic 4 - Rise of the Silver Surfer gekeken in 720p. zat op ongeveer een meter van mijn scherm en het detail van het beeld was zalig. de kleuren zijn levendig. ge ziet elk detail op het gezicht van de personages en de omgevingen zien er fantastisch uit. zou wel eens een vergelijking willen maken tussen DVD van Ratatouille en een HD versie.

op mijn sony bravia heb ik het gevoel dat sommige dvd's helemaal niet tot hun recht komen. veel blur en grain. desertfox heeft het zelf gezien dat het zo is. heb me nu een high end dvd-writer/player van pioneer gekocht en vergulde hdmi-kabels. heb al gemerkt dat een composite aansluiting en progressive scan al een groot verschil geven. dus hopelijk gaat de video-upscaling die de speler biedt ook de moeite zijn.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #59 Gepost op: 19 december 2007, 21:06:53 pm »

DVD naar HD tv komen idd niet zo goed tot hun recht. Upscalen is niet alles. Maar ik heb geen HD tv, dus de gele Blu Ray, HD-DVD zooi kan me geen kloot schelen voor de moment en ook al is het allemaal erg mooi, zo super vind ik het niet. Zelfde in de cinema ze. Als ik de keus heb dan ga ik gewoon naar de pelliculeversie kijken. Scheelt alweer ruim een euro en voor die scherpheid, tjah...

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36
  Print  

Ga naar: