|
Giel
|
 |
« Gepost op: 23 september 2007, 17:57:31 pm » |
|
Vanavond om 21u20 op Kanaaltwee: 24 seizoen 6
Zal het op de dvd-recorder moeten zetten en binnen paar dagen bekijken, moet eerst nog de laatste drie afleveringen van S2 (wat een geweldig seizoen) zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 september 2007, 23:05:45 pm » |
|
Ze zijn met honderd... en ze hebben honger! Zondag 30 september om 20u20 op Kanaaltwee: Expeditie RobinsonUiteraard met Evi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 september 2007, 00:47:16 am » |
|
Ik heb het de vorige jaren niet gevolgd, maar nu ze met honderd zijn ga ik wel es zien wat het wordt... en voor Evi ook natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 oktober 2007, 12:54:24 pm » |
|
Vanavond om 22.40 u. op Nederland 3: Wim Helsen met Bij Mij Zijt Ge Veilig
Show wordt volgende week ook op Canvas uitgezonden, op vrijdagavond geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 november 2007, 16:30:12 pm » |
|
Ik begin dezer dagen fan te worden van House MD enkel en alleen al voor de zalig droge Hugh Laurie. Voor de rest is de reeks uw doorsnee weekavond wannabe ER reeks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 november 2007, 16:48:29 pm » |
|
Serie boeit me ook al een tijdje maar ik volg niet op tv omdat het nu het vierde seizoen is en ik liever begin bij het eerste. Of is het à la CSI Miami dat ge gelijk wanneer kunt inpikken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 november 2007, 19:19:24 pm » |
|
Er is wel een rode draad doorheen de verschillende seizoenen waarin de karakters tergend traag evolueren. Iedere episode staat wel los van elkaar (toch in de eerste twee seizoenen, daarna gestopt met kijken) zodat je ze als afzonderlijk kunt beschouwen.
Vind het geen slechte serie overigens maar het is toch wel elke week identiek hetzelfde. Veel medische mumbo-jumbo waar ik niet veel van begrijp en steeds hetzelfde stramien van onderzoeken. Na twee seizoenen dus gestopt met kijken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 november 2007, 19:58:08 pm » |
|
Ik ben beginnen kijken in het midden van de serie. Hier en daar wa insiders die ik nie snap maar wel volgbaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 november 2007, 17:44:48 pm » |
|
Vanaf volgende donderdag elke weekdag rond 16.30 u op Kanaaltwee: Family Guy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 04 december 2007, 20:54:39 pm » |
|
Zondag eindelijk Katarakt op één. Verwachtingen zijn vrij hoog voor deze prestigieuze dramareeks. Hopelijk weer het niveau van Stille Waters, of beter nog, Terug naar Oosterdonck, en geen reeks als De Kavijaks die na een sterke start compleet op zijn gat valt
De woensdag erna trouwens nog meer fictie, maar dan op VTM, met Koning van de Wereld. Verneukt als film van 2 uur, maar hier eindelijk zoals hij bedoelt is: als korte tv-reeks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 05 december 2007, 17:59:17 pm » |
|
Katarakt, met dat schoon konijn uit Nefast Voor De Feestvreugde in de hoofdrol  Maar helaas: zondag = CSI Miami! Looks like Horatio.... kicks eender welke zondagavondprogrammatie van één's ass! Yaaaaaargh! Hmm, geen goed metrum en ritme in die oneliner, David Caruso zou het beter doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 05 december 2007, 22:57:38 pm » |
|
momenteel naar National Geographic Channel aan't kijken over het ontstaan van de aarde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 06 december 2007, 21:46:20 pm » |
|
And on the seventh day God crouched and crapped out Ireland!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 december 2007, 23:30:26 pm » |
|
Ok, even een impressie van de eerste episodes van de twee prestigieuze Vlaamse reeksen die deze week van start gingen..
Winner:
Katarakt
Behoorlijk sterke eerste aflevering. Goed geschreven, sterk acteerwerk, mooi gefilmd. Je voelt constant een onderhuidse spanning die pas in de volgende episodes zal openbarsten. Ik blijf zeker kijken, ook al vrees ik een beetje dat met 13 afleveringen er een serieuze rek op komt.
Loser:
Koning van de Wereld
Echt niet onder de indruk van de eerste aflevering. Gewoon rommelig. Het gaat behoorlijk snel omdat men snel snel de situatie wil schetsen om dan in de volgende episodes voldoende tijd uit te rekken voor de bokscarrière, of zo lijkt het toch. De oorlog, een trauma ivm een ongeluk, ... alles erg hush hush en veel voelt enorm fake aan. (De ontmoeting met Max in het kamp? Like wtf? In de eerste scène kennen ze elkaar gelijk al, en dan stellen ze zich aan elkaar voor in de volgende scène in een strafkamp? The hell?) Kevin Janssen heeft de ruggengraat niet voor de hoofdrol en speelt elke scène gewoon kapot. Sommige dialogen lopen serieus mank (ma en pa die het over het verdriet hebben van Romain? Ik zou voor zoiets serieus buizen peisek :P) en wat is dat met die krantenkoppenmontages? Staat zo haaks op de rest! Het ziet er wel goed uit (maar zet die camera es op ooghoogte aub. De hele tijd langs onder filmen heeft op den duur ook geen effect meer). O ja, de muziek ligt er gewoonweg énorm dik op. Eén scène sloeg daarin alles. Feest, vrolijke muziek, broers praten over de oorlog, plots komt een duister kantje bovendrijven, de vrolijke muziek gaat over naar iets heel donkers en dreigends, de zware quote komt eraan en paf 'Genoeg! laten we dansen' en hupsakee, weer vrolijke 40ies muziek 0_o Volgende week nog kijken omdat de reeks misschien zijn evenwicht nog vindt eens hij aansnijdt waarover het eigenlijk moet gaan (boksen), maar als ik volgende week weer zo'n drek krijg, tjah...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 02 januari 2008, 19:02:49 pm » |
|
Vanaf morgen begint op Nederland 1 het achtste seizoen van Wie is de mol? Spijtig dat Karel De Graaf niet meer presenteert, benieuwd hoe de nieuwe het zal doen. Heb bijna alle seizoenen gezien, ook deze keer opnieuw van de partij. Enkel jammer dat het recht tegenover House geprogrammeerd staat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|