|
Giel
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 04 januari 2008, 16:11:42 pm » |
|
Vanaf morgen begint op Nederland 1 het achtste seizoen van Wie is de mol? Spijtig dat Karel De Graaf niet meer presenteert, benieuwd hoe de nieuwe het zal doen. Heb bijna alle seizoenen gezien, ook deze keer opnieuw van de partij. Enkel jammer dat het recht tegenover House geprogrammeerd staat.
En Nicolette (dat schoon kind uit Spuiten & Slikken en Try Before You die) ligt er al uit, toeme toch! Gelukkig bracht House erna troost met ongeveer 200 oneliners in een aflevering van veertig minuten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 04 januari 2008, 16:15:22 pm » |
|
De BBC documentaire (of dien ik te zeggen, rockumentaire? *gay gniffel*) Seven Ages of Rock gaat uitgezonden worden op Canvas vanaf donderdag 10 januari om 23u40. Een geprezen documentaire die vooral liefhebbers, maar ook vreemde eenden in de bijt heeft kunnen bekoren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 10 januari 2008, 21:37:26 pm » |
|
De BBC documentaire (of dien ik te zeggen, rockumentaire? *gay gniffel*) Seven Ages of Rock gaat uitgezonden worden op Canvas vanaf donderdag 10 januari om 23u40. Een geprezen documentaire die vooral liefhebbers, maar ook vreemde eenden in de bijt heeft kunnen bekoren.
Herinnering!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 12 januari 2008, 11:03:59 am » |
|
Ja, lap heb het natuurlijk gemist. Iemand die gekeken heeft en zoja, is het de moeite?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 12 januari 2008, 13:50:44 pm » |
|
Ik heb alleszins zeer lovende kritieken gehoord. Giel heeft het opgenomen (hoopek :P)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 12 januari 2008, 14:32:49 pm » |
|
Khebbet idd opgenomen, als ge wilt schrijf ik het op dvd en stuur ik het op met de post.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 17 januari 2008, 13:56:12 pm » |
|
Saving Private Ryan heeft een openingsscene met iets over de duizend figuranten, lange draaitijd, een crew van honderden en een budget waarmee een klein derde wereld land haar buikje rond heeft gegeten. De Crew van Righard Hammond herwerkt deze scene op hun manier met maar drie man (die zowel maker als figurant zijn) op vier dagen tijd met een miniem budget. En dit stond er bij op Youtube. Ik zal afstemmen! How 3 graphic designers created D-Day on a shoe string budget for the TIMEWATCH program "Bloody Omaha"...
Due to the youtube interest in our little 'making of' vid , we have just heard they are going to repeat the full Programme on BBC2 on Sunday 27th Jan at 23:20! (see video reponse below for trailer) http://www.youtube.com/v/WRS9cpOMYv0&rel=1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 januari 2008, 21:53:21 pm » |
|
cool, ook is maken vandezomer ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 januari 2008, 23:23:01 pm » |
|
Starring Stijn? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 08 februari 2008, 01:49:27 am » |
|
Net een leuke reportage gezien op Canvas: Seven ages of Rock. Over het onstaan van heavy metal enzo, het uitbundige druggebruik van Mr. Osbourne en verscheiden groepen (Black Sabbath, Judas Priest, Iron Maiden, Metallica,...) zijn de revue gepasseerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 08 februari 2008, 14:02:35 pm » |
|
Was inderdaad geestig, veel beter dan die saaie punkaflevering van vorige week.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keunemeun
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 08 februari 2008, 22:47:21 pm » |
|
Zelfs de bekende mythe over Ozzy die eerst mieren opsnuift om vervolgens op de grond te pissen en zijn eigen urine dan te drinken, passeerde de revue!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 09 februari 2008, 15:23:00 pm » |
|
Oever zitten ze nu al want ben zelf wel eens benieuwd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 09 februari 2008, 15:31:48 pm » |
|
Zijn nu vier afleveringen geweest
1) Begin van rock in UK en US: Rolling Stones, The Who, Cream, ... 2) Progressive in jaren 70: Pink Floyd, Genesis, David Bowie, ... 3) Punk: Sex Pistols, Patti Smith, The Clash, ... 4) Heavy metal: Black Sabbath, Judas Priest, Iron Maiden, Mötley Crüe, Metallica, Deep Purple
Er komen er nog drie. Volgende week is het niet, alweer een of andere sportuitzending in de plaats.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 10 februari 2008, 00:36:13 am » |
|
Enige kans dat de serie ooit op DVD wordt uitgebracht, want het lijkt me wel de moeite om zo een stukje rockgeschiedenis in je collectie te hebben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|