PlayStage.be
20 mei 2012, 01:26:26 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 7
  Print  
Auteur Topic: Welk Spel Speel Je Momenteel?  (gelezen 9359 keer)
Indy
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 22 september 2007, 23:18:47 pm »

Ikzelf hou me de laatste tijd vooral bezig met Rainbow Six: Vegas, wat een verbluffend mooie shooter is geworden die ook nog eens heel erg lekker speelt. In afwachting van het binnenlopen van de demo van de ultieme voetbalgame (of dat beweert Konami toch) PES2008, ben ik op PSP nog eens wat PES5 aan het spelen ook, kwestie van mijn skills wat aan te scherpen om tegen de geavanceerde AI niet helemaal kopje onder te gaan. En nog op de PSP schiet ik wormen af in Worms Open Warfare 2, wat zowat het beste Worms-spel moet zijn sinds het legendarische Worms World Party op pc. A donkey, a donkey! My kingdom for a donkey!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 23 september 2007, 19:18:10 pm »

Hmmm, mss worms es halen dan

Nu Rogue Galaxy. Nog een uurtje of 10 en deze vermakelijke RPG zou aan zijn aftiteling toe moeten zijn.

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 23 september 2007, 23:23:12 pm »

Weer Knights of the Old Republic. Had nooit de dark side gespeeld, bij deze is daar dus verandering in gekomen Cool

Blijft zonder twijfel één vd beste games van de laatste jaren.

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 30 september 2007, 10:44:38 am »

Super Paper Mario! Super-verslavend!

Het spel weet een geniale balans te vinden tussen platform-actie en RPG-parameters en voegt daar nog een snuifje krankzinnigheid aan toe die we enkel maar kennen van de Mario&Luigi-games op de GBA en DS. De plot is, zoals in twee voorgenoemde games, flut tot en met maar de gameplay is des te beter. Ik zit nu in chapter 3-4 (zo goed als op de helft van de game, is dat denk ik) en ik kan al behoorlijk wat variatie in de gameplay brengen met verschillende personages (niet alleen Mario, maar ook Peach en Bowser staan al onder mijn command) en de verschillende Pixl's (magische beestjes die je speciale moves verschaffen). Het spel neemt zichzelf op geen enkel moment serieus en dat is wat het bij momenten zo grappig maakt. Zeker een aanrader voor iedereen die een Wii in huis heeft staan en fan is van de geschifte Mario-games op de handhelds!
younglink
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 13 oktober 2007, 00:03:41 am »

Halo 2, wil die graag uitspelen voor ik aan Halo 3 begin.
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 15 oktober 2007, 16:07:15 pm »

Omdat The Orange Box vrijdag uitkomt ben ik Episode One van Half-Life 2 nog eens aan het spelen. In bijna elke review van Ep2 lees ik dat Ep1 de weak link in de HL-serie is, dus dan hou ik mijn hart vast voor wat Ep2 dan wel allemaal gaat brengen want ik amuseer mij ook heel erg goed met Ep1. Laat maar komen, die hap!
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 15 oktober 2007, 17:57:58 pm »

De weak link is echt wel sterk overdreven. Ik vond Ep 1 trouwens beter spelen dan HL2... maar van verhaal brengt het inderdaad niets nieuws.

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 15 oktober 2007, 19:21:12 pm »

Nah, dat vind ik nu ook niet, beter dan HL². Ik heb bij Ep1 al verscheidene keren iets gehad van: 'hey, dit is toch weer gerecycleerd uit HL²' en naar het schijnt is dit minder (lees: niet) het geval met Ep2.
younglink
User

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 09 november 2007, 18:06:46 pm »

Call of Duty 4, alleen nog maar de multiplayer gespeeld. Kzit al op level 22 ^^
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 09 november 2007, 18:21:41 pm »

Cod 4, alleen nog maar singleplayer (geen goeie verbinding waar mijn PS3 staat). Topper pur sang. Eerste PS3 game die me écht van mijn sokken blaast

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 10 november 2007, 19:11:51 pm »

Het is multiplatform dus PS3 heeft nog steeds niets bewezen imho...

Ik speel momenteel niet al te veel daar er veel tijd in mijn werkcollège en bachelorpaper kruipen. Edoch, volgende week mij eens bezighouden met Assassin's Creed, Crysis, The Witcher en Super Mario Galaxy *ouch*
Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 10 november 2007, 20:02:23 pm »

Ratchet & Clank: Tools of Destruction - grafisch verbluffend, nog steeds de vertrouwde en heerlijke Ratchet & Clank-gameplay, merkelijk grotere planeten (of lijkt dat alleen maar zo na Size Matters?), maar die twee SixAxis-minigames voelden toch vrij gimmicky aan.

Final Fantasy Tactics: The War of the Lions - ik weet niet wat er scheelt, maar deze game mist iets imho. Nog maar een kleine twee uur gespeeld, dus misschien verbetert het nog, maar ik heb nooit echt veel zin om verder te spelen, terwijl Tactics Advance mij uren aan een stuk kon bezighouden.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 11 november 2007, 19:36:48 pm »

Het is multiplatform dus PS3 heeft nog steeds niets bewezen imho...

Ik speel momenteel niet al te veel daar er veel tijd in mijn werkcollège en bachelorpaper kruipen. Edoch, volgende week mij eens bezighouden met Assassin's Creed, Crysis, The Witcher en Super Mario Galaxy *ouch*

Ik had PS3 voor Next Gen kunnen wisselen. Ik heb geen 360 en het is dus de eerste game die ik op een next gen uitvoerig speel dat me van mijn sokken blaast. Sowieso snoert Cod 4 alle criticasters die beweren dat een PS3 multigame er nooit even goed kan uitzien als een 360 game

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 12 november 2007, 10:38:23 am »

Sowieso snoert Cod 4 alle criticasters die beweren dat een PS3 multigame er nooit even goed kan uitzien als een 360 game

Daar kan ik je moeilijk ongelijk in geven  Smiley
Desertfox
User

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 03 december 2007, 20:15:13 pm »

Pokémon Fire Red: blijft een van de beste spellen ooit, nu in kleurtjes!
Stranglehold: leuke shooter voor is snel op te leggen Smiley
Pagina's: [1] 2 3 ... 7
  Print  

Ga naar: