PlayStage.be
20 mei 2012, 01:25:21 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
  Print  
Auteur Topic: Welk Spel Speel Je Momenteel?  (gelezen 9359 keer)
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: 13 juni 2008, 20:34:48 pm »

That's odd, ik was de draad van het verhaal op het einde van MGS2 al kwijt.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #76 Gepost op: 13 juni 2008, 22:22:26 pm »

Yup. Zeker de moeite BM. Kunt ge meteen ook Uncharted halen :P (Mijn mening kan nog herzien worden naar het einde toe natuurlijk)

Indy: ik ook, maar dit is niet zomaar een sequel die oppikt waar MGS2 eindigt, maar een nieuw verhaal dat met dezelfde elementen goochelt. MGS2 wordt zelfs véél duidelijker. Alles wat je moet weten wordt vrij goed uitgelegd (MGS1 moet je wel nog wat in je hoofd hebben, met Foxdie enzo).

Net kippevelmoment gehad aan begin van ACT4. Voor alle fans is da gewoon een briljant stukje, de muziek maakt het af...

Voorlopig amper complaints (ok, sommige scènes zijn erg lang uitgesponnen en de dialogen zijn soms nogal cheesy. Omgeving is weinig interactief (behalve tijdens een bepaalde bossfight) en de Beauty and the Beast Squad-gevechten verlopen steeds volgens hetzelfde stramien (bossfight, nog kleine easy fight erna, Coded conversation met uitleg). But hell, wat een game :P Kan nog omslaan natuurlijk als Kojima het einde fuckt, maar voorlopig heeft ie me hooked.

Heb ook het filmpje van 90 minuten gehad denk ik. Of 't zal toch niet veel gescheeld hebben (zeker een uur) Alleja, 't is een aaneenschakeling van filmpjes (einde van een act, act briefing, begin nieuwe act) but héll wat een sequentie :P

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 13 juni 2008, 22:44:30 pm »

Idd Squall, PS3 + MGS4 + Uncharted + Little Big Planet = win!  Smiley

Maar 't zal pas voor augustus zijn Sad

/edit: net de videoreview gezien op GT, en holy crap, veel te zalig. Had wel de indruk dat er een paar spoilers in zaten :x

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #78 Gepost op: 14 juni 2008, 11:16:26 am »

Ik bekijk de review pas nadta ik de game uitheb. Zit nog steeds in ACT 4. Subliem gewoon. Net één van de spannendste momentjes ooit gehad (moest een Gekko afleiden) en de bossfight in deze act is ge-wel-dig.

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #79 Gepost op: 14 juni 2008, 21:02:40 pm »

Idd Squall, PS3 + MGS4 + Uncharted + Little Big Planet = win!  Smiley

Maar 't zal pas voor augustus zijn Sad

/edit: net de videoreview gezien op GT, en holy crap, veel te zalig. Had wel de indruk dat er een paar spoilers in zaten :x

Gij pipo! Reviews equal spoilers most of the time, ik heb per ongeluk een stuk van de conclusie van de OPM-review (96%) gelezen en ik was ook al spoiled to death. Dood aan Stijn Segers!

En mij maar zeggen dat ik niet naar de Metal Gear Retrospective mag kijken!
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #80 Gepost op: 14 juni 2008, 21:08:06 pm »

Morgen heb ik em uit denk ik. Zit nu in ACT 5 (denk de laatste) en vecht tegen de laatste Beauty Prying Mantis (héérlijk, maar nog niet in geslaagd haar neer te halen. De codecs die je af en toe krijgt zijn om te gieren! "You know what to do Snake, put the controller in port 2." "But there are no controller ports here" xD)

Moet zeggen dat de game wat mindert op den duur. Allez, 't wordt iets minder Metal Gear (minder sneaken iets meer actie), ook veel meer filmpjes nu. Game is nogal eclectisch qua gameplay soms, de eertse actes waren consequenter en stealthier. Maar damn, blijf het geweldig vinden (Paar bossfights zijn om in te kaderen. Zeker die op het eind van ACT4. You'll see)

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #81 Gepost op: 25 juni 2008, 20:52:17 pm »

Crisis Core: Final Fantasy VII

Ik verafgood FFVII niet zo fundamentalistisch als sommigen hier op het forum (en een paar honderduizend anderen in de rest van de wereld), voor mij blijft het een geweldige, maar op dit eigenste moment férm verouderde RPG die alleen nog echt leuk is als je hem daadwerkelijk 10 jaar geleden ook speelde. Na een zestal uurtjes prequellen in CC durf ik wel zeggen dat deze game wél voor iedere RPG-liefhebber de moeite waard is om te spelen, ook als je FFVII niet gespeeld hebt. Mooie graphs, leuk verhaal (dat te volgen is zonder FFVII gespeeld te hebben, al mis je dan wel veel nostalgische knipoogjes en grapjes) lotte gameplay. Camera steekt soms serieus tegen (vooral in smalle gangen wil ie niet al te deftig draaien) en de battles zijn doodeenvoudig (buttonbashen!!) maar wel behoorlijk leuk. Aanvankelijk vond ik Zack ook maar een drol van een hoofdpersonage, maar zijn Tidus-gehalte zakt met de minuut, dus dat zit wel snor.
Dit is echt een RPG light, en dus uitstekend voor handheld. Makkelijk en niet al te diep (tenzij je je echt gaat bezighouden met materia fusion enzo), omdat je weinig dingen hebt om aan te sleutelen. Paar mankementjes (de missions zijn een geweldig idee om te vermijden dat je vast komt te zitten omdat je niet goed op level zit, maar maken dat je héél snel overpowerd bent voor de mainquest en je hebt géén controle over de vooruitgang van je personage (wat mij wel wat ambeteert soms).

Soit. Coole game. Zelfs voor mij, wat betekent dat je niet iemand moet zijn die elke dag drie keer richting tokyo zit te bidden omdat ie FFVII nog steeds onder zijn hoofdkussen legt als ie gaat slapen :P

(btw, wat me ook wat stoort als muggezifter: iedereen in CC zit constant te GSMen, terwijl er in FFVII geen GSM te bespeuren is. En CC speelt zich 7 jaar eerder af :P)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #82 Gepost op: 26 juni 2008, 20:22:39 pm »

(btw, wat me ook wat stoort als muggezifter: iedereen in CC zit constant te GSMen, terwijl er in FFVII geen GSM te bespeuren is. En CC speelt zich 7 jaar eerder af :P)

PHS. I rest my case (en vraag me af hoe aandachtig je FFVII gespeeld hebt :p).

Ik zit zelf nog niet zo ver maar ik vind het vooralsnog een van de betere PSP-titels. Met het buttonbashen ben ik het niet eens, evenmins als dat je (na een tijdje) perfect de hoofdverhaallijn kan volgens als je de grote lijnen van FFVII niet kent. Chapeau voor SE om reeds na een kleine drie uur spelen zowel subtiele knipogen naar het origineel in de game te stoppen.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #83 Gepost op: 27 juni 2008, 12:35:04 pm »

heb FFVII aandachtig gespeeld. 5 jaar geleden ofzo. Kan me geen GSM-gedoe herinneren. Maar soit.

Button bashen niet eens? Meerderheid van de battles zit je constant gewoon te slashen. Slechts bij eindbazen enzo moet je wat doordenken, juiste materia equipen en moves gebruiken. Maar die kan je ook al buttonbashend neerkrijgen als je te veel missions gedaan hebt :p

Verhaal kan ik nog steeds uitstekend volgen, het verhaal van FFVII zal nog enigszins goed genoeg in mijn hoofd zitten zeker? (heb heel veel AHA-erlebnissen :p)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 07 juli 2008, 20:44:53 pm »

Nog steeds Crisis Core. Deze game boeit me hoe langer hoe meer, het weet echt perfect de Final Fantasy VII-feel boven te halen, al komt het op gebied van gameplay natuurlijk niet eens tot de enkels van het origineel. Ik heb Aerith (spijtig dat ze nu ook id Europese versie Aerith heet ipv Aeris) nu ook ontmoet en die scènes in de sector 5 slums doen je met weemoed terugdenken aan de collapse van de sector 7 pillar uit het origineel, waarna het team verslagen op het parkje in de sector 5 slums zit. Ik vind het ook fantastisch hoe trouw het spel aan het origineel blijft. De locaties, vooral Midgar dan, lijken als twee druppels water op hun tegenhangers uit het origineel en je vindt er zelf dezelfde soorten monsters met dezelfde aanvallen! Supernostalgisch gewoon! Net als de schitterende muziek, die de klassieke tunes heruitvind en in een modern jasje helemaal laat openbloeien (de enige tune die ik miste was in de Mako Reactor van sector 5 maar de eerste keer datje de nieuwe versie van One Winged Angel hoort, jawadeeuh). De CGI is overigens opnieuw op zijn FF's adembenemend (het trainingsgevecht van Genesis, Angeal en Sephiroth op Sister Ray!) Wat mij betreft de eerste tien uur een perfecte lofzang aan het adres van het origineel, wat het verlangen naar een remake van FFVII alleen maar sterker maakt...
Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #85 Gepost op: 08 juli 2008, 00:00:48 am »

Super Smash Bros Brawl, random impressions

- 300 Brawls spelen om de Advance Wars assist trophy te unlocken? BOE! Angry

- Subspace Emissary was wel zeer leuk in co-op, amusante tussenfilmpjes Smiley

- Nieuwe personages zijn behalve Meta Knight en Toon Link niet veel soeps Undecided

- Geen speciale vermeldingen meer (Master Of Disaster etc.) na de matches Sad

De onlinemode later es uitproberen, geraak met m'n Wii nu toch niet op internet
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #86 Gepost op: 19 januari 2009, 18:32:24 pm »

Little Big Planet

na 20 dagen eindelijk ontvangen... ben een beetje teleurgesteld in deze game. het speelt niet helemaal lekker. sackboy is een leuk personage en levels zijn leuk opgebouwd. helaas vind ik de besturing bagger en vind ik mezelf al snel verveeld met deze titel. leuk voor tussendoor, maar zeker niet meer dan dat

7/10
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #87 Gepost op: 19 januari 2009, 18:53:39 pm »

Tip: ga online en speel samen. Of beter. Haal wat vrienden in huis. En ga zelf aan het bouwen en verdiep u daarin. Reken LBP niet af op de storymode alleen (zeker niet als je't nog niet uit hebt, of heb je dat wel?). Het is voornamelijk een communitygame en zoals ik eerder al zei: meest fun in multiplay mee gehad sinds TS2

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #88 Gepost op: 19 januari 2009, 19:13:43 pm »

multiplay gaat vanavond voor het eerste aan bod komen. zal wel zien wat dit gaat opleveren..
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #89 Gepost op: 08 februari 2009, 19:30:16 pm »

Lumines Supernova

Verslavend. Niet te doen.

Killzone 2 demo

Steek ik toch dagelijks nog es op. Kort, maar steeds leuker en leuker. Aanvankelijk voelde de trage 'zware' gameplay moeilijk aan, maar eens gewend is het genieten geblazen. Enorm mooie graphics (vooral in belichting en detail. De eerste playtrough was ik niet stunned, tot ik de tweede keer es op mijn gemakje de physics ging testen, details opzocht, etc) en -net als in Killzone, maar nu gewoon beter- intense shootouts. Dit is één van de weinige games die je echt het gevoel schenkt dat je wapen 'punch' heeft. Rumble, geluid en de visuele impact van je wapen op vijand en omgeving werken hier perfect samen. Benieuwd naar de full game (en hopen dat men daar wel aan toggle crouch heeft gedacht. Bij Zoom kan je dat instellen, bij crouch niet, terwijl die dat net het meest nodig heeft zodat je vingers niet in de knoop geraken als je het coversysteem gebruikt terwijl de controllerinstelling op de -logischere- alternate 2-instelling staat)

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
  Print  

Ga naar: