|
Giel
|
 |
« Gepost op: 07 december 2009, 14:16:25 pm » |
|
donderdag 1 juli - zondag 4 juli Eerste headliners zijn bekend: Muse op donderdag en Pearl Jam op zondag Tickets vanaf 12 december volgens website Muse: Tickets go on sale on Saturday December 12th 2009 priced €180 (combi tickets) and €76 (day tickets). All tickets are inclusive of public transport (trains NMBS and festivalshuttle de Lijn from Leuven) within the Belgian borders from Thursday 1st July - Monday 5th July.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 09 december 2009, 19:55:14 pm » |
|
+ Pink
Skunk Anansie en Editors blijkbaar ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 december 2009, 11:18:24 am » |
|
En Rammstein niet vergeten. "Early Bird" ticket verkoop start deze zaterdag. Tickets kosten €180. Na de eerste dagen voorverkoop wordt de prijs opgetrokken naar €188 (vanaf 4 januari)... Kamping kost €18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 december 2009, 15:24:59 pm » |
|
Zaterdag combi bestellen, ben nog niet zeker of ik ga gaan maar moest line-up toch nog tegenvallen geraak ik dat wel kwijt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 december 2009, 16:35:11 pm » |
|
Zaterdag combi bestellen, ben nog niet zeker of ik ga gaan maar moest line-up toch nog tegenvallen geraak ik dat wel kwijt
da's een feit... ne mens is eigelijk beter af als hij 4 combi-tickets koopt voor werchter, dan wanneer hij €800 op zijn spaarrekening zet... de werchter tickets brengen namelijk meer op ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 11 december 2009, 11:46:17 am » |
|
+ Green Day
dan zijn alle headliners bekend denk ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 december 2009, 12:33:36 pm » |
|
Super! Morgen na het werk combi bestellen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 december 2009, 18:57:04 pm » |
|
ni zo goei headliners als vorig jaar, maar er zal wel veel goeds bijkomen, dus ik bestel zeker de combi ticket! Al ist maar voor de Joe Piler bar!!!
JOOOEEEE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 december 2009, 16:13:16 pm » |
|
tickets besteld, betaald en ontvangen... aah life is good!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 19 januari 2010, 20:50:33 pm » |
|
Vitalic bevestigd via zijn Twitter/Facebook
Komaan Werchter, tijd voor namen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 januari 2010, 12:06:45 pm » |
|
Wolfmother confirmed voor Pinkpop, wordt dus een grote kanshebber voor Werchter ook.
Hun optreden in de Cirque Royale was oorverdovend overdonderend dus ik ben wel benieuwd wat ze op een festivalweide kunnen veroorzaken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 01 februari 2010, 07:12:07 am » |
|
nieuwe namen
Faithless Gossip La Roux Florence + The Machine Jack Johnson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 februari 2010, 23:55:34 pm » |
|
Wolfmother confirmed voor Pinkpop, wordt dus een grote kanshebber voor Werchter ook.
Hun optreden in de Cirque Royale was oorverdovend overdonderend dus ik ben wel benieuwd wat ze op een festivalweide kunnen veroorzaken.
http://watchoutfor.com.au/wolfmother-itunes-live-from-sydney-music-news/Eén dagje verschil in de datum maar da's ook zo voor Hard Rock Calling en Pinkpop, zal dus wel kloppen. Wolfmother op zondag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 02 maart 2010, 14:50:34 pm » |
|
EDITORS, THEM CROOKED VULTURES, 30 SECONDS TO MARS, THE TING TINGS, PHOENIX, SKUNK ANANSIE, ALICE IN CHAINS, THE BLACK BOX REVELATION, WOLFMOTHER, THE XX, LCD SOUNDSYSTEM, CROOKERS, BLOODY BEETROOTS DEATHCREW 77, BOOKA SHADE, EMPIRE OF THE SUN, RISE AGAINST, THE TEMPER TRAP, KYTEMAN’S HIPHOP ORCHESTRA, THE GASLIGHT ANTHEM en DELPHIC.
Nieuwe aankondigingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 02 maart 2010, 15:51:11 pm » |
|
All hail zondag: TCV, Wolfmother, Alice In Chains en Pearl Jam. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|