PlayStage.be
08 februari 2012, 15:43:57 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Left 4 Dead 2 problemen  (gelezen 4002 keer)
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Gepost op: 24 november 2009, 16:58:42 pm »

kheb gisteren L4D2 gekocht voor de pc. na installatie probeer ik de game op te starten... steam geeft heel eventjes een load schermke en L4D2.exe verschijnt in mijn taakbeheer, maar is enkele seconden later terug verdwenen. krijg niet eens een foutmelding! op forum staat dat ge dan kunt probern naar properties van L4D2 te gaan en dan op Verify integrity of game cache... moet klikken. als ik dat doe geeft hij aan dat er één file niet kon gevalideerd worden. steam download vervolgens dat bestand en installeert het... maar dat helpt van geen kanten. heeft iemand daar al iets van gehoord/gezien/geleze en heeft er iemand enig idee hoe dat op te lossen valt?
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 24 november 2009, 21:58:54 pm »

Nog niet specifiek van dit probleem gehoord maar is niet de eerste keer dat er problemen van die aard voorkomen met Steam de laatste tijd. Ik heb zelf (en heel wat spelers met mij) heel lang vastgezeten om Modern Warfare 2 nog maar gewoon te installeren.

Ik zal even zoeken en mocht ik wat vinden, laat ik het hier wel weten. Niets is grotere zonde dan een nieuwe machine hebben waar je nieuwe games niet op draaien  Smiley
Indy
Moderator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 24 november 2009, 22:19:43 pm »

Bon, this ain't pretty.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1035849&highlight=left+dead+troubleshooting

Blijkbaar heeft een van de laatste patches voor de game ervoor gezorgd dat het voor veel mensen onspeelbaar wordt. Ik geloof dat de issue die in de link hierboven wordt uitgelegd, uw probleem is en momenteel hebben heel wat spelers hier dus miserie mee. Er is eveneens niet echt een oplossing voorhanden, heb ik de indruk. Naar't schijnt kunt ge een ticket openen bij Steam Support maar aangezien er zoveel problemen zijn zou dat wel eventjes kunnen duren. Voor de rest vrees ik dat we enkel maar kunnen afwachten tot Valve een fix releast. Wel serieus prutswerk...

Wat ge eventueel wél nog kunt proberen is het spel even herinstalleren (zou normaal gezien ook niet meer lukken tot 100%) en daarna dit http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1039697 proberen. Succes ermee in alle geval en laat es weten of het gewerkt heeft.
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 25 november 2009, 17:14:26 pm »

ja, tzal afwachten worden... ga straks eens proberen wat er in die 2de link staat. alvast bedankt!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: