PlayStage.be
06 februari 2012, 18:16:13 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 40
  Print  
Auteur Topic: Nog Games Gekocht?  (gelezen 38911 keer)
Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #345 Gepost op: 17 december 2009, 00:27:55 am »

Demon's Souls binnen via Axelmusic (de site om Amerikaanse import te doen ontdek ik. Goedkoop en geen enkel risico op douaneverrassingen aangezien ze verzenden vanuit België en de taxen op voorhand al betalen en aanrekenen)

Hoe snel is de verzending daar?
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #346 Gepost op: 17 december 2009, 01:25:59 am »

Ziet er inderdaad een super interessante webshop uit. Spirit Tracks voor 27 euro inclusief verzending? Yesh please.

Laat es weten in welke staat en hoe snel uwen Demon's Souls toekomt, als ge wilt. Spel staat overigens nog steeds op mijn lijstje, al maakt de moeilijkheidsgraad mij wel bang.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #347 Gepost op: 17 december 2009, 22:07:16 pm »

9 december bericht dat mijn pakketje onderweg was. 16 december in de bus. 5 dagen dus, weekend incluis. Game is in perfecte staat toegekomen. (in een bubble-enveloppe)

En Demon's Souls is niet zozeer moeilijk (allez, voorlopig toch), hij is vooral onvergeeflijk. Vijanden gaan snel neer en als je je tijd neemt vorder je gestaag maar zeker, maar eens je een fout maakt (lees: overmoedig bent) wordt je genadeloos gestraft. Al je verzamelde souls kwijt, helemaal terug naar begin level en je lichaam foetsie zodat je opgescheept zit met een Soul met 50% HP.

Maar de game is verslavend tot en met en geeft je nooit het gevoel dat je 'cheap' dood gaat. De online modes zijn geniaal trouwens. De boodschappen die achtergelaten worden, de bloedvlekken waar je kan bekijken hoe iemand anders stierf, de geesten van andere spelers die je voorbij snellen en je zo iet of wat richting geven, ... Het voegt enorm veel sfeer toe.

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #348 Gepost op: 22 december 2009, 22:26:00 pm »

LBP: Pirates of the Carribean Level Kit
Vagrant Story

Beide op PSN

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #349 Gepost op: 23 december 2009, 13:23:15 pm »

Zoals aangekondigd in het andere topic: Vagrant Story

Ook Mario & Luigi: Bowser's Inside Story en Spirit Tracks besteld via axelmusic.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #350 Gepost op: 24 december 2009, 14:05:12 pm »

Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Oddworld Pack
Foreign Legion: Buckets of Blood

Samen voor zo'n 10€. Leve Steam! Die laatste game is trouwens van Belgische makelij en kost momenteel 1.39€, kopen dus als je hen wat wil supporten Wink

Er staan nog veel goeie deals op, ook voor oudere games, dus zeker eens kijken op http://store.steampowered.com!

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #351 Gepost op: 25 december 2009, 11:23:11 am »

Van 1,39 euro gaan ze alvast niet veel overhouden :P (dit geheel terzijde)

Gisteren: Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #352 Gepost op: 25 december 2009, 14:37:33 pm »

Van 1,39 euro gaan ze alvast niet veel overhouden :P (dit geheel terzijde)

Gisteren: Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

4€ :P

Normale prijs is 8€, 50% daarvan gaat naar Steam. De actie die nu loopt is van Steam zelf en heeft geen invloed op wat zij eraan verdienen Wink

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #353 Gepost op: 02 januari 2010, 21:36:46 pm »

Rez (PS2)

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #354 Gepost op: 08 januari 2010, 21:28:24 pm »

Darksiders en Lego: Indiana Jones Original Adventures op PS3

De tweede voor 20 euro omdat er geen boekje bij zat (in de FRS)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #355 Gepost op: 09 januari 2010, 19:30:15 pm »

Niet gedacht dat Darksiders uw meug zou zijn. Laat es weten wat ge ervan vindt.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #356 Gepost op: 09 januari 2010, 20:38:44 pm »

Is het wel hoor. Vroeger zou het idd niets voor mij zijn, maar tegenwoordig kan ik wel genieten van hack and slashers a la God of War (heb de 2 games op PS2 onlangs ook gekocht, wss hier niet geplaatst).

Eerste indruk na 2 uur spelen is positief. Je ziet aan de graphics dat dit geen titel met superbudget was (de look mocht van mij grauwer, de animaties zijn in God of War vloeiender, er zijn weinig tot geen effecten die je mond doen openvallen) en de controls doen je vingers soms struikelen (sommige knoppen zijn héél onintuïtief toegedeeld) maar de sfeer is top (beginfilmpje is heerlijk en zet de toon. Sterk stemmenwerk ook), de eindbazen zijn veeltallig én indrukwekkend en de hack and slash gameplay is gewoon goed en lekker bloederig. Ook leuk dat je wat meer ruimte krijgt om te verkennen dan dat je vast zit aan een strak parcours... Heb nog geen puzzles moeten doen, daar kijk ik wel wat naar uit want dat lijkt me een leuke afwisseling...

Dusja, eigenlijk is dit zo'n titel die ik pas zou kopen als ie in budget was, maar had gisteren echt zin in iets nieuws en de recensies waren positief dus ben ik overstag gegaan. Zolang je geen supertopproduct verwacht zit je zeker snor.

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #357 Gepost op: 17 januari 2010, 20:11:17 pm »

Mass Effect en Mass Effect 2 (beide voor pc)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #358 Gepost op: 24 januari 2010, 17:34:02 pm »

Katamari Forever (PS3) en Patapon 2 (PSP)

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #359 Gepost op: 30 januari 2010, 21:22:09 pm »

Scribblenauts voor 20 Pond (lange leve de lage pond)

Nog getwijfeld om een aantal PS3 games te kopen (Dragon Age special edition, saboteur, ...) maar toch niet gedaan, ook al kostten ze slechts een kleine 50 euro. Was uiteindelijk geen slecht gedacht want op 't eind van mijn citytrip was mijn zichtrekening leeg :P

Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 40
  Print  

Ga naar: