PlayStage.be
08 februari 2012, 15:49:19 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: PSP Go  (gelezen 3958 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 30 mei 2009, 20:44:21 pm »

http://www.joystiq.com/2009/05/30/rumor-psp-go-revealed-in-june-issue-of-qore/

Nieuwe versie van de PSP, cfr de DSi. Games blijven hetzelfde, maar enkel nu via download te bekomen (geen UMD drive meer, maar flash drive). Ook is het ding kleiner en moet je hem uitklappen (zoals een schuif-GSM) om aan je buttons te komen.

Ik vervang mijn model alvast niet (Go = ugly + enkel online retail), maar Sony doet hier toch goeie verbeteringen ook. Niet meer zo groot, batterij duur zal langer zijn door ontbreken UMD drive, ...

Joystick lijkt me trouwens erg slecht te liggen.

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 30 mei 2009, 20:52:45 pm »

Fugly :x

Heeft trouwens zeer veel weg van de al even lelijke Sony Mylo:

Misschien is het fake? Om iedereen op het verkeerde been te zetten net voor hun E3 conference? Ik hoop het alleszins voor Sony :p

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 30 mei 2009, 21:01:28 pm »

LittleBigPlanet op PSP ziet er wel geinig uit (hopelijk is er een cross over met de PS3 versie, zoals Resistance) en Jak and daxter lijkt ook niet mis. Wel nog twijfel of ik die op PS2 of op PSP ga halen

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 30 mei 2009, 22:56:49 pm »

Er klopt toch iets niet met die product shots hoor. Kijk bvb maar eens naar deze foto (render), het oppervlak van de PSP is precies aan het smelten. Met het hand zelf is ook iets volledig fout gegaan.

Iets te amateuristisch als je het mij vraagt.

/edit: mailtje gestuurd naar Photoshop Disasters :p

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 31 mei 2009, 12:57:16 pm »

Pictures zijn fake, info is correct.

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 31 mei 2009, 14:43:05 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=QZNYFtyaIbs&annotation_id=annotation_658167&feature=iv
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 31 mei 2009, 16:02:38 pm »

Ik had het op die foto van BM natuurlijk... Nu pas gezien dat hij een ander toestel bedoelde met die foto.

That aside, toch mijn bedenkingen hierbij. Geen UMD resulteert waarschijnlijk in een betere levensduur voor de batterij, wat toch een heikel punt was voor de eerste PSP. Maar geen UMD betekent natuurlijk ook geen tastbaarheid meer. Wat er ook voor zorgt is dat backwards compatibility zéro de knotsen is en dat ge alle games die ge al hebt ofwel op uwen oude PSP moet spelen of opnieuw moet downloaden. Ik snap dat niet. Sony heeft zoveel stront naar zijn hoofd gekregen omdat de PS3 slechts SELECTIEF backwards compatible was. Nu is er helemaal GEEN backwards compatibility meer. Volgens mij gaan veel gamers daar toch op afknappen: het is voor mij in ieder geval een reden (+ het feit dat ik nog maar net een nieuw 3000 model heb aangeschaft omdat mijn oude PSP naar de zak was) om van een aankoop af te zien.

Bovendien zie ik dat onderste gedeelte echt heel makkelijk op duizend-en-één manieren in frieten vaneen gaan. Ze prijzen dit ding maar best héééél scherp...
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 31 mei 2009, 17:02:05 pm »

Er zijn geruchten dat Sony bezitters van UMD versies van games gratis die games via een soort herkenningssoftware op hun oude PSP aan hun PSN ID zal laten linken. Daarenboven is het geen PSP2, dus is het niet echt backwards compatible. Ik denk dat de PSP go zich eerder op nieuwe users richt die nog geen PSP hadden.

En waarom zou dat ding vanonder snel stuk gaan? Bij uitschuif GSM's gaat dat toch ook niet stuk? Ik denk dat dat stuk net het stevigste van de twee zal zijn...

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 31 mei 2009, 21:34:11 pm »

Ik bedoel dat het lijkt of dat heel makkelijk kan afbreken.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: