PlayStage.be
08 februari 2012, 16:26:12 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Nintendo 3DS  (gelezen 4998 keer)
Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 16 juni 2010, 09:59:48 am »

Eerste details van de 3DS zijn vrijgegeven:

http://www.nintendo.com/whatsnew/detail/MvsPLa99GTbqTKaOvwh93lOJHhSHJ_x2

Ben es benieuwd naar hoe het er in het echt gaat uitzien in 3D Smiley
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 16 juni 2010, 10:29:39 am »

Ik ook. Zal wel zien op gamescom prolly (ga daar normaal gezien naartoe dit jaar). Ding spreekt me wel aan, maar anderzijds speel ik echt zelden op mijn handhelds en zijn de games die me momenteel aanspreken remakes (Ocarina en MGS, die laatste heb ik al 2 keer). Zal wss ooit wel eens een kopen, maar wss pas na de typische Nintendo hardware revisie :P

Rikimaru
User

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 29 september 2010, 11:54:05 am »

Ge had gelijk, Indy. Nooit Duitsers vertrouwen. Japanse release op 26 februari voor 25 000 yen (inclusief SD-card van 2GB), Amerikaanse en Europese release in maart. Er komt een Virtual Console met GB- en GBA-games en helaas zitten we hier ook met Mii's opgescheept.

25 000 yen, ik vrees dat dat richting 250 euro zal gaan hier, als het al niet meer is...
Giel
Moderator
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 29 september 2010, 19:10:41 pm »

250 euro voor een Nintendo handheld zou me toch heel hard verbazen. Ik neem aan dat het SD-kaartje de prijs wel wat omhoog haalt, hopelijk is ie ook te koop zonder.
YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 09 april 2011, 22:06:01 pm »

ik heb vandaag een kwartierke met de 3DS aan het rommelen geweest. Ik denk dat het Pilotwings was in de handheld. Het duurde eventjes voor ik het scherm naar mijn goesting had afgesteld, maar eens het naar behoren werkte vond ik het 3D effect vrij zuiver. Ik denk echter dat na een half uur of een uurtje gamen een pauze zal nodig zijn, want het lijkt me heel vermoeiend voor je ogen. Al bij al vind ik het een leuk hebbeding, maar het is nu nog niet meer dan dat in mijn ogen. Ben wel benieuwd wat de toekomst voor dit toestel zal brengen...
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 10 april 2011, 12:06:15 pm »

Ik heb de indruk dat hoe vaker je er mee speelt hoe makkelijker je er aan went. Maar de prijs is me wat te hoog (zeker als je weet dat de NGP wss hetzelfde zal kosten, toch als je de preorder site van Bart Smit mag geloven) en echt straffe games zijn er toch nog niet. Zal eentje worden voor een prijsdaling.

YankeeWaRRiaH
User

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 14 april 2011, 16:19:35 pm »

kheb blijkbaar 2 games gewonnen voor den 3DS... StreetFighter en Asphalt. Nu nog de vraag of ik de 3DS zal aanschaffen...
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: