|
Giel
|
 |
« Gepost op: 12 februari 2009, 23:29:11 pm » |
|
Namen die al bekend zijn:
Donderdag 2 juli 2009
* Main Stage: Oasis | Placebo | Dave Matthews Band
Vrijdag 3 juli 2009
* Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald * Pyramid Marquee: The Streets
Zaterdag 4 juli 2009
* Main Stage: Kings of Leon | Franz Ferdinand | Limp Bizkit
Zondag 5 juli 2009
* Main Stage: Metallica | Mastodon
Ticketprijzen: 75 euro voor een dagticket, 169 euro voor combi Tickets vanaf zaterdag te koop
Ik ga al zeker zondag, aan het twijfelen om ook zaterdag te gaan voor Limp Bizkit. Denk dat ik eerst de rest van de namen ga afwachten die dag en als die ook goed zijn, hopen dat de dagtickets niet te snel uitverkopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 februari 2009, 21:04:31 pm » |
|
Volgens Humo zou ook Blink-182 komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 februari 2009, 21:27:21 pm » |
|
wist tot dit weekend nog nie eens dat die terug terug samen waren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 februari 2009, 22:05:09 pm » |
|
blink zou wel geweldig zijn! Zouden de tickets rap uitverkocht zijn? best niet te lang wachten zeker..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 19 februari 2009, 01:14:30 am » |
|
idd niet te lang wachten... vind het programma goed dit jaar. denk dat veel mensen dit ook denken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 20 februari 2009, 21:02:55 pm » |
|
Paar nieuwe namen:
Voorlopige affiche van Rock Werchter
donderdag 2 juli 2009 The Prodigy, Oasis, Placebo, Dave Matthews Band, Tiga, Emiliana Torrini
vrijdag 3 juli 2009 Coldplay, The Killers, Bloc Party, Elbow, Amy Macdonald, Jason Mraz, The Streets, Henry Rollins Spoken Word
zaterdag 4 juli 2009 2 Many Djs, Kings Of Leon, Nick Cave And The Bad Seeds, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Katy Perry
zondag 5 juli 2009 Metallica, Seasick Steve, Mastodon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 februari 2009, 21:49:38 pm » |
|
De donderdag ziet er nu toch al wat deftig uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keunemeun
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 21 februari 2009, 01:03:44 am » |
|
potverdekke, zou ik mij voor de eerste keer geneigd zien om een combiticket werchter te kopen? genianaal die line up!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 februari 2009, 22:27:50 pm » |
|
Ge bestelt toch geen campingticket voor een specifieke camping? Toen wij een combi hadden (2007) was het gewoon een algemeen campingticket en als ge vroeg waart zat ge op de beste campings en als ge niet vroeg gaat op de minder goeie campings. Wij zaten vroeger meestal op B0.
EDIT: Vreemd, B0 bestaat gelijk niet meer volgens dat plannetje... dat lag vlak aan de Werchterbrug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 21 februari 2009, 23:31:08 pm » |
|
Ik zit nog graag op die B-campings, niet te luidruchtig en op een deftige wandelafstand. Heb al twee keer op B1, 2 of 3 gelegen. Was beter dan die ene keer op A10, drie kwartier stappen naar de weide FTL!
Ik zie het weekend zelf wel op welke camping ik terecht kom, hangt er ook nog vanaf of ik nog mensen ken die gaan en er al tenten hebben staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desertfox
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 februari 2009, 00:29:48 am » |
|
Ge bestelt toch geen campingticket voor een specifieke camping? Toen wij een combi hadden (2007) was het gewoon een algemeen campingticket en als ge vroeg waart zat ge op de beste campings en als ge niet vroeg gaat op de minder goeie campings. Wij zaten vroeger meestal op B0.
EDIT: Vreemd, B0 bestaat gelijk niet meer volgens dat plannetje... dat lag vlak aan de Werchterbrug.
Ahja ma het leek me dat dit jaar anders is, precies of je moet een camping kiezen bij het camping ticket..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YankeeWaRRiaH
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 februari 2009, 12:21:57 pm » |
|
wij zitten op A3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 februari 2009, 12:56:07 pm » |
|
Ahja ma het leek me dat dit jaar anders is, precies of je moet een camping kiezen bij het camping ticket..
Als dat inderdaad het geval is, suckt dat echt wel beyond recognition... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 maart 2009, 19:31:23 pm » |
|
Hoop nieuwe namen erbij, dit is de voorlopige dagindeling:
Donderdag 2 juli 2009
Main Stage: The Prodigy | Oasis | Placebo | Dave Matthews | Lily Allen Pyramid Marquee: Tiga | Pendulum | Laurent Garnier | Fleet Foxes | Emiliana Torrini
Vrijdag 3 juli 2009
Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald | Just Jack Pyramid Marquee: Lady Gaga | Jason Mraz | The Streets | M. Ward | Priscilla Ahn | Henry Rollins Spoken Word
Zaterdag 4 juli 2009
Main Stage: 2manydjs | Kings of Leon | Nick Cave and the Bad Seeds | Franz Ferdinand | Limp Bizkit | Social Distortion Pyramid Marquee: Katy Perry | Mogwai
Zondag 5 juli 2009
Main Stage: Metallica | Nine Inch Nails | Kaiser Chiefs | The Mars Volta | Seasick Steve | Mastodon Pyramid Marquee: Flaming Lips | Röyksopp | Ghinzu | The Hickey Underworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|