|
Squall
|
 |
« Gepost op: 05 januari 2009, 18:02:40 pm » |
|
Zelfde opzet als de topic bij film, maar dan voor games. Hier verzamelt ge alle play.com (en andere) superdeals :P
Eerste:
Eternal Sonata (Xbox360) voor 10 euro in Fnac Gent. Er stonden er vandaag nog een vijftal! (En fuck, ik ga over een maand 60 mogen betalen voor de PS3 versie :/, als ik em koop)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 05 januari 2009, 22:32:38 pm » |
|
Die ligt daar al een heeeele tijd. Game krijgt wel redelijk kritieken maar het is typisch zo'n game die bij mij garantie op factuur op de kast zou blijven liggen, dan koop ik hem liever niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 15 januari 2009, 18:54:12 pm » |
|
Internet-solden op Bartsmit.com, ik heb deze besteld:
Super Paper Mario (Wii) - 25 euro Metroid Prime 3 (Wii) - 25 euro Battalion Wars 2 (Wii) - 15 euro
Bij PS3 en 360 heb ik niet gekeken. Bovenaan gewoon console kiezen, dan gamesoverzicht en dan kan je per prijscategorie kiezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 maart 2009, 22:20:19 pm » |
|
LittleBigPlanet voor 15 pond op Amazon: klik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 28 maart 2009, 16:21:26 pm » |
|
Enkel CC.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 28 maart 2009, 19:23:57 pm » |
|
Via een omwegje kan je wel met overschrijving bestellen: http://www.9lives.be/forum/xbox-live/377816-live-zonder-visakaart.htmlGeld overschrijven naar die kerel zijn rekening en die maakt dan soort digitale visakaart die je één keer kan gebruiken. Heb er al meerdere keren succesvol gebruik van gemaakt, ook al een paar keer op Play besteld. De kaart kan dus wel maar één keer gebruikt worden, als je dus iets besteld hebt op Play en je wil nog iets bestellen op een andere site, moet je een nieuwe kaart aanvragen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 maart 2009, 00:00:20 am » |
|
Mocht ge dat niet op die manier willen doen Riki, wil ik dat ook voor u bestellen ze, ge moet dan maar eens doorstorten en mij uw adres geven zodat ik het bij u kan laten toekomen. Ge kiest maar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rikimaru
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 28 april 2009, 16:20:00 pm » |
|
Kane & Lynch voor 6,49 euro op Play.com. Er staan nog wel een paar leuke deals, maar dit was toch wel de meest opvallende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 28 april 2009, 19:18:11 pm » |
|
Kane & Lynch is jammer genoeg niet zo'n fantastisch spel. Ik weet dat 6.49 de wereld niet is, maar dan nog zou ik twijfelen of ik dat eraan zou willen geven. It is teh br0ken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rikimaru
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 19 juli 2009, 00:16:26 am » |
|
http://www.cdwow.nl/go/instocksaleUitverkoop op cd-wow (wel al jaren geleden dat ik daar iets besteld heb), met heel wat brol, maar ook een paar interessante dingen, zoals Madworld voor 20 euro, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts voor iets minder, Soul Bubbles voor 10 euro, GTA: Chinatown Wars voor 19 euro, Resident Evil 5 voor 27 euro etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|