PlayStage.be
20 mei 2012, 00:49:49 am *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: De Pappenheimers  (gelezen 3327 keer)
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 01 december 2008, 16:18:15 pm »

Hoe lang zouden de opnames ongeveer duren? Is er daar in de studio of in de buurt gelegenheid om te eten? Dan weten we welke trein we moeten nemen.
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 02 december 2008, 11:05:51 am »

Opnames duren ongeveer een twee uur, de studio ligt langs een grote baan in een industriezone, dus ik denk niet dat er iets is om id buurt te eten. Mochten jullie het niet vinden, dan moet je BM maar contacteren, gij hebt zijn nummer wel é, Giel?

Ik ga het forum waarschijnlijk niet meer checken dus ik zie jullie vanavond! Tot dan!
Dark Ruler
User

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 03 december 2008, 00:31:52 am »

Magneet...

Voor de rest wel nen zeer toffen avond gehad.
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 03 december 2008, 13:37:16 pm »

Ik vond persoonlijk Monica Lewinsky erger. De datum van uitzending staat nog niet vast, maar ik laat het zeker weten.
Giel
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 07 december 2008, 22:48:13 pm »

Uitzending zal niet meer voor dit jaar zijn, volgende twee weken geen Pappenheimers en dan op 28 december een speciale aflevering voor Kom Op Tegen Kanker. Ork ork ork!

P.S. Smaak van de keyser = fail
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 08 december 2008, 16:09:11 pm »

Vinde. Begon zwak (en de 2008-stukjes bleven zwak, omdat er niks gebeurde en Marijke Pinoy gewoon slecht was), maar de rest van de episode boeide me wel. Schitterend design en decor. Erg mooie cinematografie ook, en meer dan degelijke acteerprestaties (vergeet Pinoy). En op die paar melige momentjes na (typisch Marc Didden) zaten de dialogen enzo ook uitstekend. Nah, voorlopig blijf ik kijken. Enige wat me echt stoorde (buiten Pinoy :P) was het gevoel dat men echt smachtend een nieuwe 'Terug naar Oosterdonck' wou maken. Ge merk het aan de opbouw, sfeer en de cameo van Meester Moens :P

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 20 december 2008, 11:10:47 am »

De aflevering waarin ikzelf, mijn schoonmoeder in spe en Monica Lewinsky schitteren zal worden uitgezonden op 8 februari 2009
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: