|
Indy
|
 |
« Gepost op: 21 november 2008, 17:34:31 pm » |
|
Omdat het een beetje verloren staat tussen nutteloze mededelingen, een nieuw topic!
In a nutshell:
Wat? De Pappenheimers! Wanneer? dinsdag 2 december om 18.15-18.30 uur Wanneer? Videohouse; Luchthavenlaan 22-24; Vilvoorde Dresscode? Om het even maar GEEN ZWART Deadline? Tegen maandagavond 24 november zou ik graag een definitief antwoord hebben. Dus of ge meegaat en of ge iemand meepakt. Hou er ook rekening mee dat als je jezelf opgeeft om mee te gaan, dat je echt wel mee moet gaan (tenzij er echt uitzonderlijke omstandigheden zijn, natuurlijk). Hebben we er zin in? Tzal wel zijn! Ik alvast wel, ik hoop van jullie hetzelfde!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 23 november 2008, 22:41:25 pm » |
|
Bon, niemand die meegaat hier?
Buiten BM, die al geantwoord heeft op een ander forum?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 23 november 2008, 22:58:35 pm » |
|
Ja, ik zou zeggen reken mij erbij, maar geen flauw idee hoe er te geraken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 24 november 2008, 01:00:12 am » |
|
Ik kan er op dit moment ook niet zeker van zijn of ik vervoer heen en terug heb, dus zal moeten passen. Veel succes alleszins!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 24 november 2008, 01:17:13 am » |
|
Misschien niet de meest aangename oplossing, maar het is heel goed doenbaar met de trein: Met de trein is dus perfect mogelijk, aangezien de studio op nog geen km van het station van Vilvoorde ligt. En er is aansluiting naar Gent-Sint-Pieters (via Brussel-Noord) tot 23u57!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24 november 2008, 20:01:52 pm » |
|
Misschien een betere oplossing: als ge tot in Baarle kunt geraken, dan kunnen jullie meerijden met mijn ouders, zij moeten sowieso met twee auto's rijden dus dan kunnen jullie mee.
En gij Wouter, geen goesting? Brengt Eline gerust mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 november 2008, 22:55:51 pm » |
|
Giel en ik ebben besproken en we zouden anders wel met de trein komen, maar het zou handig zijn om dan vervoer terug te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 24 november 2008, 23:18:22 pm » |
|
Terug tot in Baarle lukt zeker.
En als ge echt op geen enkele andere manier thuisgeraakt, wil ik jullie daarna nog wel naar Deinze brengen ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 november 2008, 23:21:45 pm » |
|
Zou cool zijn  Ik mag pas ene gooi doen naar mijn rijexamen vanaf 9 december.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 november 2008, 23:23:02 pm » |
|
Goed, dan mag ik jullie ook op de lijst zetten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 24 november 2008, 23:50:14 pm » |
|
Jep, sign us up 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 november 2008, 00:07:43 am » |
|
Yep me 2. Ge kunt maar beter maken da Ann Van Elsen bij u zit en dagge haar meebrengt naar den after-party! Geert Lambert wordt echter ook goedgekeurd. Tetten zijn tetten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keunemeun
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 25 november 2008, 00:51:24 am » |
|
kwil ook wel meegaan. is er nog wat plek vrij?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 25 november 2008, 02:03:33 am » |
|
No problemo, join in!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 25 november 2008, 10:40:35 am » |
|
Yep me 2. Ge kunt maar beter maken da Ann Van Elsen bij u zit en dagge haar meebrengt naar den after-party! Geert Lambert wordt echter ook goedgekeurd. Tetten zijn tetten.
Geert Lambert heeft zijn tetn gedonneerd aan de arme kindjes in Afrika. En Indy; sorry, datum valt niet zo gelegen (Deadline voor promotor valt in die week). Had er anders wel bij willen zijn... EDIT: en heb voor die avond twee tickets gewonnen voor Burn After Reading AP... Dusja, fuck die deadline :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|