|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 16 september 2008, 23:15:12 pm » |
|
Mja, de HD3650 is een mid-range mobile kaart, het zou normaal moeten volstaan. Vreemd dat de minimum vereisten zo hoog liggen...
En trouwens, volstaan, maar niet perfect dan uiteraard? Stel dat ik wil overschakelen ooit, kan een grafische kaart makkelijk vervangen worden in een laptop of gebeurt dat niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 16 september 2008, 23:50:48 pm » |
|
Om GTAIV met alle grafische opties te spelen zal je toch wel een ferm stevige kaart nodig hebben vrees ik - iets wat niet evident is voor laptops. Niet dat de grafische kaarten van de PS3/Xbox 360 zo zwaar zijn (integendeel), maar daar wordt de game specifiek geoptimaliseerd. Voor PC is zoiets vrij onmogelijk (al heb ik wel de indruk dat de meeste devs zeer slordig omspringen met pc-titels, en er sowieso maar weinig geoptimaliseerd wordt). In ieder geval zou ik toch verwachten dat uw laptop het spel op medium kan draaien op een aanvaardbare resolutie...
Grafische kaarten van laptops zijn theoretisch gezien vervangbaar, maar de modellen en standaarden veranderen zodanig snel dat het in praktijk onmogelijk is. Bovendien kan je die mobile kaarten zo goed als nergens kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 september 2008, 14:43:05 pm » |
|
ktnxbye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 22 september 2008, 14:41:11 pm » |
|
Dell'eke is toegekomen, momenteel ben ik al mijn files aan het overzetten. Vista is al ene keer gecrashed, wooptidoo, maar voor de rest tot hiertoe uiterst tevreden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 september 2008, 17:18:53 pm » |
|
Mja, Vista. Installeer zeker alle updates en hotfixes die je kan vinden, zal al veel oplossen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 22 september 2008, 18:18:28 pm » |
|
Zijn dat die die windows zelf van tijd tot tijd aanraadt, of weet ge een plek waar ik die kan vinden?
Edit: met welke internet browser werk ik trouwens het best? Tot hiertoe steeds Firefox gebruikt, maar misschien zijn er betere beschikbaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 22 september 2008, 21:24:57 pm » |
|
Updates en hotfixes van Windows zelf, ja.
Firefox.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 22 september 2008, 22:03:21 pm » |
|
Tspel begint hier al goe. Ik ben tien minuten aan het skypen met mijn vriendin en ineens vallen micro en geluid uit en hebbek gene flauw idee hoe ik het moet repareren. >_<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 september 2008, 13:10:38 pm » |
|
Vandaag gebeld naar die customers service en kgeraak daar totaal nie aan uit. Ze zeggen mij verschillende modellen en dan moetek het mijne erkennen. Tzou wel eens wijs zijn moestem ertussen staan. Kzit ier verdomme mee nen dag oude laptop die al geen geluid meer wil maken. Way to go Dell!
EDIT: en nu ist ineens in orde. Fucking computers, ik ga ze nooit snappen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 23 september 2008, 19:30:47 pm » |
|
Gezocht: beste mediaplayer om allerhande videobestanden af te spelen, en waar ondertiteling bijgevoegd kan worden. Alvast bedankt. EDIT: ben weer te rap, was al vergeten dat ik dat al gevraagd had  NOG NEN EDIT: Die Media Player Classic en da K-lite pack (ofzo :P), kunt ge (ge= BM) mij daar een goede link voor geven, want ik weet bijgod niet welke versie best is voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 23 september 2008, 21:23:25 pm » |
|
Videobestanden afspelen met ondertitels: VLC Media Player Ondertitels aanpassen: Subtitle Workshop van Urusoft Videobestanden omzetten naar dvd: ConvertXtoDVD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 23 september 2008, 21:25:44 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 23 september 2008, 21:54:44 pm » |
|
Aaargh, zo... veel... keuze!...
EDIT: Het voorval met het geluid is dus weeral voorgevallen, en wederom tijdens het skypen. Iemand enig idee hoe dit komt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 06 oktober 2008, 14:20:01 pm » |
|
Giel, uwe convertXtoDVD, war hebt ge die gehaald? Ik heb alleen maar die trial versie ma die heeft ene gigantisch watermerk in het midden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|