Het lijkt nog maar gisteren toen ik jullie om raad vroeg omtrent een nieuwe PC, maar nu is de tijd aangebroken om te zeggen "out with the old, in with the new!" Binnen een week of enkele weken ga ik een nieuwe computer kopen en ik heb enkele vraagjes.
Allereerst wil ik wat raad over software (ik richt mij dan ook meer naar Tweaker [Is he still alive?] en BM), maar de rest mag ook altijd zijn mening geven

Ik wil dit keer geen PC volgestouwd met allerhande programma's voor hetzelfde, maar voor alles hetzelfde.
Allereerst zal er wellicht Windows Vista op zitten, dus daar kan ik al niet aan ontkomen. Ik heb het eerder over mediaplayers (voor muziek blijf ik wel bij iTunes), antivirussen en spywarescanner (die MalWare heeft geholpen voor dat ene virus, maar is hij voor de rest ook een van de beter?)
Ten tweede, is het handiger dat ik voor een Laptop ga of blijf ik bij de vertrouwde kasten?
Ten derde, als er iemand goede computers weet zijn ergens, mag je dat steeds laten weten. Ik ben zelf nog niet begonnen aan de zoektocht maar tips zijn altijd welgekomen.
Als er mij nog iets binnen schiet laat ik het wel weten.
TNX