|
Indy
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 12 januari 2008, 11:09:48 am » |
|
En jij kent duidelijk niet veel van poker. Nhehe, oké, wij gebruiken die namen dus nooit. Vrij nutteloos ook imho.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 12 januari 2008, 13:51:41 pm » |
|
Formele benamingen zorgen voor het gemak wanneer men speelt met internationale tegespelers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 12 januari 2008, 14:36:30 pm » |
|
Nhehe, oké, wij gebruiken die namen dus nooit. Vrij nutteloos ook imho.
Totaal niet nutteloos als ge gezamenlijk uw spel wilt verbeteren en weten waarover ge klapt. Een keer je de poker vocabulaire kent, kan je makkelijk professionele matches op Youtube bekijken en daar veel van opsteken. En het is ook gewoon praktischer om korte woorden als flop, turn en river te gebruiken in plaats van 'bij de eerste drie kaarten, bij de voorlaatste kaart en bij de laatste kaart'. But that's just my view, ik ben allicht wat meer geďntrigeerd door poker dan de gemiddelde medemens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 13 januari 2008, 12:22:14 pm » |
|
Fair enough.
Ik heb geen ambitie om professioneel pokeraar te worden, bij ons is dat altijd onder met een pint onder de maten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 14 januari 2008, 23:24:25 pm » |
|
Soms gaat misdaad door muizen van-de-wet Maar Knabbel en Babbel gaan daar op in verzet Geen karwei te groot geen klus te zwaar Die twee staan altijd klaar
P-p-p-pak ze dan Rescue Rangers K-k-k-kom der aan wat een helden Nee nee die zijn niet bang voor avontuur Ze raken zelden overstuur
P-p-p-pak ze dan Rescue Rangers K-k-k-kom der aan wat een helden Ja ja die vinden altijd wel een spoor Dat wijst tot wie-waarom-waardoor
P-p-p-pak ze dan Rescue Rangers K-k-k-kom der aan wat een helden Die staan altijd hun man!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 15 januari 2008, 10:35:47 am » |
|
Dan vond ik The Raven van Poe toch iets beter :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 15 januari 2008, 15:02:27 pm » |
|
Het einde van The Raven door de kat van Poe
On a night quite unenchanting, when the rain was downward slanting, I awakened to the ranting of the man I catch mice for. Tipsy and a bit unshaven, in a tone I found quite craven, Poe was talking to a Raven perched above the chamber door. "Raven's very tasty," thought I, as I tiptoed o'er the floor, "There is nothing I like more."
Soft upon the rug I treaded, calm and careful as I headed Towards his roost atop that dreaded bust of Pallas I deplore. While the bard and birdie chattered, I made sure that nothing clattered, Creaked, or snapped, or fell, or shattered, as I crossed the corridor; For his house is crammed with trinkets, curios and weird decor - Bric-a-brac and junk galore.
Still the Raven never fluttered, standing stock-still as he uttered, In a voice that shrieked and sputtered, his two cents worth - "Nevermore." While this dirge the birdbrain kept up, oh, so silently I crept up, Then I crouched and quickly leapt up, pouncing on the feather bore. Soon he was a heap of plumage, and a little blood and gore - Only this and not much more.
Then my pickled poet cried out, "Pussycat, it's time I dried out!" Never sat I in my hideout talking to a bird before; How I've wallowed in self-pity, while my gallant, valiant kitty. Put an end to that damned ditty - then I heard him start to snore. Back atop the door I clambered, eyed that statue I abhor, Jumped - and smashed it on the floor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 17 januari 2008, 01:01:11 am » |
|
Leuke pokeravond - Een bad beat gehad (ik had de nut flush en maat had full house), toch nog verliezen met twee azen in mijn hand (had hoger moeten betten op de flop) en een boel niet zo spannende high card showdowns maar voor de rest veel leuke games.
Hmm, niet genoeg nerdy termen in die beschrijving, tijd voor meer High Stakes Poker afleveringen!
Nutteloos weetje: een aas en een acht in uw hand heet The Big Snowman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 17 januari 2008, 13:37:36 pm » |
|
This is the room with people who care... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 18 januari 2008, 14:59:28 pm » |
|
Mirthe heeft een mannelijke blogger die haar evenaart, die nieuwe likmevestje zijn blog. Voelde me even als Cartman in die aflevering waar hij twee mensen ziet die een kont in plaats van een gezicht hebben: dit is zó grappig dat ge er niet meer mee kunt lachen. Die foto, die tekst in de header, mijn god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 18 januari 2008, 15:25:49 pm » |
|
Ook al gezien. Geheel strijk gaan xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 19 januari 2008, 10:44:15 am » |
|
En ik heb het gevoel da'k diene gast ergens van ken xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 20 januari 2008, 19:59:23 pm » |
|
Voor de tweede week op rij was het zondagochtend op de radio Bruce Springsteen als ik Delhaize binnenging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 22 januari 2008, 02:07:33 am » |
|
Vandaag een vertaalde entry uit mijn blog ontdekt, hilarisch: klikHet is al bij al nog goed gelukt precies, al had de Google Translator duidelijk niet echt de betekenis van "God I'm hot" door: Dieu J'ai chaud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|