PlayStage.be
06 februari 2012, 18:06:16 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  
Auteur Topic: MGS4  (gelezen 5378 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #30 Gepost op: 29 mei 2008, 19:46:34 pm »

Twee nieuwe personages confirmed:

Mei Ling (yippie) en Rose (NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (Darth Vader style) )

Hopelijk laten ze die laatste meteen doodgaan of komt ze op zijn minst niét op de codec vragen welke dag het is. Kutwijf :P

(meh, was wel te verwachten, alle personages keren terug, zoveel is duidelijk)

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 29 mei 2008, 20:11:43 pm »

Ik denk niet dat we veel last gaan hebben van Rose. Zal waarschijnlijk gewoon op het toneel verschijnen om het verhaal van Raiden duidelijk te maken. Wie weet is ze nu ook een cyborg ninja? :p

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 30 mei 2008, 14:16:07 pm »

Eerste tegenstrijdige reviews komen binnen. Eurogamer geeft het een 8 (duidelijk niet geschreven door een fan als ik de tekst lees, hij schrijft ook enkele dingen over de vorige MGS titels waar ik absoluut niet met akkoord ga), en IGN UK geeft het dan weer een 9.9 en zegt dat het de beste MGS game to date is. OPM UK geeft het een 10.

IGN: http://ps3.ign.com/articles/877/877611p1.html
EG: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=143797

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #33 Gepost op: 30 mei 2008, 14:33:12 pm »

Ik heb IGN nooit vertrouwd. Heb hier weer het gevoel dat ze knal in de hype meegaan (laatste alinea zegt het ook), maar na de tekst gelezen te hebben op EG kan ik me daar ook niet echt in vinden. Hij tilt vooral aan de cutscènes en zelfs aan de typische MGS-elementen (overdaad aan gameplaymogelijkheden waar je de helft niet van benut bv), die eigenlijk in elke MGS voorkomen.

Ik heb toch schrik voor een MGS2-revival. Leuke game, maar achteraf gezien ontgoochelend. Vooral op vlak van story. Als het echt zo'n ondoordringbare brok verhaal is dan kunnen die lange filmpjes wel eens vervelend worden. Waar ik alvast geen schrik van moet hebben is de giga-déja vu die MGS2 was en de monotoonheid van omgevingen en acties.

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 30 mei 2008, 18:06:40 pm »

Haha al 932 comments op de EG review, en een hoax dat de score tijdelijk veranderd zou zijn naar 9/10 (fake uiteraard). Briljant toch die fanboys.

Of om een EG editor te quoten:

Citaat
It's changed to 9/10, but then the internet went upside down so now it's got 01/6.

ONE OUT OF SIX? THIS SITE IS A JOKE AND I HOPE YOU ALL *EXPLODES*

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 30 mei 2008, 19:08:46 pm »

Fanboys rule :P Had ie 10 gehad dan zat het vol Xbots :P

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #36 Gepost op: 07 juni 2008, 14:45:53 pm »

Old Snake zonder eyepatch:

tot zover je theorie BM? (tenzij het Liquids oog is natuurlijk :P)

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 07 juni 2008, 15:02:06 pm »

I know, waren al andere aanwijzingen dat het Big Boss niet kon zijn. Maar idd... Liquid's Eye! xD

Hoeveel krijgt MGS4 in OPM?

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #38 Gepost op: 07 juni 2008, 15:31:52 pm »

Geen idee. Sinds de forumopstand paar maand geleden en Davids 'coup' is mijn gratis abbo meteen stopgezet en ik heb er geen betalend voor in de plaats genomen. Lees OPM dus niet meer. Meen opgevangen te hebben dat het iets van een 96 was ofzo. Maar OPM is zo onbertouwbaar als de pest geworden (coververkoop enzo)

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 08 juni 2008, 15:10:12 pm »

Maar OPM is zo onbertouwbaar als de pest geworden (coververkoop enzo)

2nd that.
Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 09 juni 2008, 16:10:54 pm »

Op Metacritic gaat de game momenteel met een 95 lopen. Het enige wat mij wel wat verontrust is dat de twee magazines die volgens mij het meest credibility hebben (Edge en EG) het beiden een 8 geven. Nuja, met die review van EG was ik het niet eens en de Edge-review heb ik niet gelezen en ik weet dat zij ook graag bashen om te bashen, maar toch. Edge heeft de laatste tijd heel wat van mijn respect gewonnen door de professionele manier en (té?) kritische manier waarop hun redacteurs te werk gaan. Dus, ik weet het nog niet zo onmiddellijk...
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #41 Gepost op: 09 juni 2008, 17:01:16 pm »

Ik verwacht eigenlijk ongeveer een beetje hetzelfde als bij MGS2: zeer goeie game maar een fucked up storyline en véél te véél filmpjes om goed te zijn zetten domper op de feestvreugde. Ben er wél zeker van dat het itt MGS2 geen monotone game qua gameplay en omgheving zal worden. Ik verwacht niet de beste game ooit en zet mijn standaard wat lager, waardoor de ervaring er enkel beter op kan worden Smiley

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 09 juni 2008, 17:06:52 pm »

Edge en credibility in één zin? Grin

Twee recente voorbeelden:
Mass Effect: 7
The Witcher: 5

Juist ja.

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 09 juni 2008, 17:59:34 pm »

Mmm, right.

Welja, ik denk dat ik Squall zijn denkbeeld ga volgen. Ik moet mij sowieso eerst nog eens door MGS2 en 3 worstelen. Ik zou natuurlijk ook naar de Metal Gear Retrospective op GT kunnen kijken, maar dat zou wat al te lame zijn.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #44 Gepost op: 09 juni 2008, 18:37:54 pm »

Mmm, right.

Welja, ik denk dat ik Squall zijn denkbeeld ga volgen. Ik moet mij sowieso eerst nog eens door MGS2 en 3 worstelen. Ik zou natuurlijk ook naar de Metal Gear Retrospective op GT kunnen kijken, maar dat zou wat al te lame zijn.

Idd, don't, dat zou het wel gigantisch verpesten.

Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  

Ga naar: