PlayStage.be
06 februari 2012, 18:00:22 pm *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
Auteur Topic: MGS4  (gelezen 5377 keer)
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 22 mei 2008, 17:56:37 pm »

O, gij denkt dat diene gast dat spel gespeeld heeft? :P

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 22 mei 2008, 19:29:52 pm »

Het leek me wat onwaarschijnlijk maar ge weet natuurlijk nooit. Een smilie van uwentewege was voor de naïeve mensen onder ons (waarbij ik mezelf jammer genoeg soms nog moet rekenen) derhalve geen overbodige luxe geweest!
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 23 mei 2008, 12:09:03 pm »

MGS4 zou cutscenes hebben die bijna 90 minuten duren! Bring on the popcorn.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189543

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 23 mei 2008, 14:53:13 pm »

Erm, ik ben een grote voorstander van een meer filmische aanpak van games but erm...

Ma: Het eten is gereed!
Ik: Maar ik ben aan het spelen, ik wil eerst nog een savepoint vinden!
Ma: Hoelang gaat dat nog duren?
Ik: Der is just een filmpke bezig, maar vré lang duurt dat nooit...

These conversations will no longer be.
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 23 mei 2008, 16:25:02 pm »

Je kan ze pauseren Wink (A relief. Ik haat lange cutscènes als je ze niet kan pauseren.) Soit, MGS4 zal er prolly op afgerekend worden, tenzij die cutscènes echt boeiend en fantastisch geregisseerd zijn. Bij zowel MGS3 als MGS1 had ik nooit een probleem met de cutscènes, hoe lang ze ook duurden, om die reden...

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 24 mei 2008, 10:43:42 am »

Zou foute info zijn. Langste cutscène die is bevestigd is iets van een 15 minuten. Nu ja, er zullen wel langere cutscènes zijn (zowel 2 als 3 hadden er van een half uur) en waarschijnlijk neemt het einde iets van een anderhalf uur in beslag met kleine stukjes gameplay zoals in 2 en 3. Soit, als de cutscènes allemaal zo sterk zijn als de fragmenten in trailers doen vermoeden kan het me weinig schelen eigenlijk :P

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 24 mei 2008, 12:47:09 pm »

Inderdaad Squall. Had de laatste trailer nog niet gezien (met de dochter van Olga), die is ook wel verdomd zalig. Kojima heeft alvast een extra PS3 verkocht bij deze (al zal het maar voor augustus ofzo zijn).

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 24 mei 2008, 13:02:57 pm »

Komt prolly wel een pack Wink

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 24 mei 2008, 23:48:20 pm »

Citaat van: Jeff Gerstmann (Giant Bomb)
Remember how you could find bikini magazines and leave them laying around to distract soldiers? Now they’re actually branded with the Playboy name. You’ll find music tracks hidden around the game, and Snake can play them on his 30GB iPod. You can then equip the iPod to listen to any of the music you’ve found while playing the game. That’s weird and I’m still not sure how I feel about it.

Bah @ product placement :x

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 25 mei 2008, 09:50:26 am »

Vreemd.

Maar goed, wat kan je beter doen in een oorlog tegen gigantische mechs en andere freaks dan naar een streep muziek op uw 30GB (what's the fucking point?) Ipod luisteren?  Undecided
Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 25 mei 2008, 16:41:32 pm »

MGS4 is prolly zo duur dat dit ehct nodig was. In MGS3 zat trouwens ook product placement (de motoren en bepaalde etenswaren). Die iPod vind ik vreemd, maar ergens is't wel nog leuk, omdat je je eigen muziek van de HD ook kan laten spelen.

Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 26 mei 2008, 19:36:18 pm »

Wat is eigenlijk jullie gedacht over de leeftijd van 'Snake'? MGS4 speelt zich af in 2014, slechts vijf jaar later dan MGS2... en Snake ziet er plots 80 uit. Dit zou zogezegd aan FoxDie liggen (rapid cell degeneration), maar volgens mij is het gewoon overduidelijk Big Boss die we in de trailers zien. Vanwaar anders ook de eyepatch?

Enja, ik weet het, Big Boss sterft in MG2, maar van Kojima kan je natuurlijk alles verwachten. Meningen?

Squall
User

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 26 mei 2008, 19:44:14 pm »

Aan Big Boss heb ik ook gedacht. Zou best kunnen, maar dunno. 't Is alvast zeker dat de jonge Snake die we in een aantal trailers zien niet echt is, want we zien Old Snake soms transformeren in young snake (prolly iets van de camosuit); Die patch is ook een item en niet zomaar een patch. Soit, Big Boss lijkt me mogelijk. FoxDie eerlijk gezegd ook. Ik weet het wel rond de 12de a 13de :P

Indy
User

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 27 mei 2008, 00:50:15 am »

Aangezien Kojima al heeft laten vallen dat dit Snake's laatste avontuur wordt, zou ik opteren voor FoxDie. Ik bedoel, het gaat niet zijn laatste avontuur worden als er niets met Snake gaat gebeuren... FoxDie dus.
Black Materia
Administrator
User

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 27 mei 2008, 01:00:16 am »

't Is niet omdat ge Solid Snake nog niet hebt gezien in de trailers dat hij niet in de game voorkomt hé. Raiden is ook een geheim gebleven tot de release, daarmee dat ik zoiets vermoed.

Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  

Ga naar: