|
Black Materia
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 november 2007, 15:09:34 pm » |
|
Mja, een trac die ge enkel in een game kunt gebruiken en die ge in principe al op cd of in MP3 hebt. En dan nog, ze kunnen die tracs er NU al in steken maar vertikken het gewoon om meer geld te verdienen... Gohja, ik ben toch geen fan van die rockband/guitar hero dinges (vind het wel de max om te spelen, ma ni om zelf te kopen. Ni het type game dat ik zoek + fucking duur)
Dat kunt ge dan van iedere vorm van DLC zeggen, dus slaat uw commentaar eigenlijk nergens op. En ja, ge kunt die track enkel in de game gebruiken, maar het is niet alsof die notecharts zichzelf opstellen. Daar kruipt redelijk wat werk in (vraag maar aan de community die custom songs maakt voor de gemodde versie) - dus dan is 1€ toch echt niets om over te klagen imho.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Squall
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 19 november 2007, 12:10:48 pm » |
|
Vind betaalbare DCL sowiso een kutpraktijk ja. Ik wil niet bijbetalen voor extra auto's in MotorStorm enzo. Tenzij men er echt grote ad ons van maakt (bv een heel nieuw tournament met tracks, wagens, ... in een racegame, Episode 1 -dinges a la Half Life). Microtransacties, de vloek van deze gen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 21 november 2007, 21:59:59 pm » |
|
Over compatibiliteit met GH3-gitaren: Nu blijkt dat, hoewel ontwikkelaar Harmonix eerder aangaf dat de Guitar Hero gitaartjes combatibel zouden zijn, dat niet geldt voor de draadloze Les Paul controller die je krijgt bij de PS3-versie van Guitar Hero. Het plastic speeltje uit de X360-versie zou wel perfect werken met Rock Band.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 december 2007, 19:17:53 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dark Ruler
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 december 2007, 12:31:03 pm » |
|
Da moe uit uw polsen komen Indy! :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 17 december 2007, 17:40:58 pm » |
|
OMFG! En dan heb ik nog de indruk dat dit een vrij rustig nummer was... Toch direct kopen met een drumstel zenne ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 17 december 2007, 18:16:17 pm » |
|
OMFG! En dan heb ik nog de indruk dat dit een vrij rustig nummer was... Toch direct kopen met een drumstel zenne ^^
Ik weet niet hoe ge dit nummer überhaupt rustig kunt noemen... Het is een van de moeilijkste standaard songs (voor drum, de moelijkheid wordt nu per instrument anders) die de game zal bevatten. Al heb ik ook al filmpjes gezien van Blackened en Ride The Lighting en die zien er nog moeilijker uit. Maar inderdaad, onmiddellijke buy met een drum kit, die hopelijk een deftige voetpedaal heeft. @DR: Ook goed. Maar bicepsen zijn makkelijker te trainen dan polsen, vandaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
younglink
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 19 december 2007, 17:07:12 pm » |
|
Ja, ik ken het nummer namelijk niet maar het eerste dat bij me opkwam was dat er nog veel moeilijker zouden tussenzitten. Zelf ken ik niets van drummen maar dit leek me qua ritme nogal basis (maar dan moeilijk) te zijn, blijkbaar ben ik dus fout 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 december 2007, 23:48:38 pm » |
|
Het gerucht gaat dat de eerste single van het nieuwe Metallica-album exclusief zijn opwachting gaat maken in Rock Band!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 16 januari 2008, 15:37:36 pm » |
|
Aangezien ik momenteel geen zin heb om te studeren en ik de laatste week ongelooflijk psyched loop over Rock Band, ga ik eens de DLC totnogtoe op een rijtje zetten.
Metallica - Ride The Lightning Metallica - And Justice For All Metallica - Blackened The Police - Can't Stand Losing You The Police - Synchronicity II The Police - Roxanne QOTSA - 3's & 7's QOTSA - Little Sister QOTSA - Sick Sick Sick Wolfmother - Joker & The Thief CCR - Fortunate Son* Foreigner - Juke Box Hero* T-Rex - Bang a Gong* The Knack - My Sharona* The Runaways - Cherry Bomb* David Bowie - Moonage Daydream David Bowie - Heroes (is de song die in Moulin Rouge gebruikt wordt, wist ik niet)* David Bowie - Queen Bitch* Black Sabbath - N.I.B.* Black Sabbath - Sweet Leaf* Black Sabbath - War Pigs* The Buzzcocks - Ever Fallen In Love* The Clash - I Fought The Law Ramones - Rockaway Beach Radiohead - My Iron Lung Weezer - Buddy Holly The Pretenders - Brass in Pocket* The Sounds - Song With A Mission 30 Seconds to Mars - Attack 30 Seconds to Mars - The Kill All-American Rejects - Dirty Little Secret All-American Rejects - Move Along Lynyrd Skynyrd - Gimme Three Steps* Rush - Limelight* The Black Crowes - Hard to Handle Iron Maiden - Number of the Beast* The Hives - Die, Allright Stone Temple Pilots - Interstate Love Song Blink 182 - All The Small Things (puur jeugdsentiment) Sweet - Action* The Monkees - Last Train To Clarkville*
* = coverversie
De vetgedrukten zijn al zeker must have wat mij betreft!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 januari 2008, 12:46:53 pm » |
|
Microsoft heeft de rest van de januari-content per ongeluk geleakt en dit krijgen we dus de komende twee weken.
Oasis - Don't Look Back In Anger Oasis - Wonderwall Oasis - Live Forever Smashing Pumpkins - Siva Rush - Working Man* Coheed & Cambria - Ten Speed*
Woo, Working Man!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 01 februari 2008, 10:44:48 am » |
|
En yippeh... Game is uitgesteld naar Q2 en er wordt ook een Wii-versie gemaakt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giel
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 03 februari 2008, 03:07:44 am » |
|
er wordt ook een Wii-versie gemaakt...
Woohoo, allicht iets meer kans op DLC voor die versie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 10 februari 2008, 00:55:54 am » |
|
Zeker weten, voor mensen die de PS2-versie gingen kopen is dit een zegen, voor de PS2-versie op zich allicht de doodsteek...
Anyhow, DLC van deze week is gene vetten imho
Faith No More - We Care A Lot Kiss - Calling Dr. Love The B-52's - Roam (Love Shack had het moeten zijn, verdomme!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indy
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12 februari 2008, 12:38:02 pm » |
|
En ook DLC van deze week is niet echt my cup o' tea. Songs kunnen apart (160) of als pack (440) gekocht worden.
The Clash - Complete Control The Police - Truth Hits Everybody Ramones - Teenage Lobotomy
Die track van The Police is nog wel cool maar ik ga het Police-pack al kopen, dusja...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|